Gå til innhold

Mannlig orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Nei, det er ingen fantasi.. jeg tror du misforstår utrykket "sæd"? Blandingen av sædceller og sædvæske kalles sæd. Det heter ikke sædblære og sædledere uten grunn.. De modne sædcellene  kommer fra bi-testikklene i en utløsning, og blandes med sædvæsken. Så sædcelle produksjon og sædvæske produksjon er to forskjellige ting, og de blandes under en utløsning. Sædvæsken er næringen(protein) for at sædcellene skal overleve, men også for at de er beskyttet i ferden mot livmoren.

Testikklene har jo også en annen funskjon.. Uten dem hadde vi ikke produsert testosteron, da har alle vært seksuellt død pga null sexlyst.. Så nå vet du også hvorfor hannkattene er så rolige?😆

Lystdråper ja.. det produseres i Cowpers kjertler.. To små "erter" nærliggende prostaten..

Jeg misforstår?  Det er jo ingenting av det du skriver i dette innlegget, som harmonerer med det forrige jeg siterte. 

Anonymkode: ecfe1...5dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg misforstår?  Det er jo ingenting av det du skriver i dette innlegget, som harmonerer med det forrige jeg siterte. 

Jo du misforstår, for du henger deg opp i en ubetydlig detalj.. Jeg skrev: "Dvs den vedvarende opphisselsen gjør at testiklene jobber i høygir, for å produsere lystdråper og fylle opp sædblæren igjen"

Jeg tenkte det var unødvendig å si hvilken væske sædblæren fylles opp med.. Jeg forklarte 3 ulike forskjellige ting..

Jeg tror egentlig ikke du misforstår... du er bare flink til å kverulere og henge deg opp i bagateller🤭 Så det blir ikke mere avsporinger fra min side✔️

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 23.10.2023 den 12.21):

Kan den ha flere nivåer? At de er i varierende kraftighet?

Jeg kan ha forskjellige orgasmer. Noen er langt mer heftigere enn andre. Er det sånn for menn også?

Anonymkode: 5a1cb...570

Ja.. orgasmens styrke er ikke så ulike mellom kvinner og menn? Dagsformen, tålmodighet og ereksjonen er vel de 3 tingene som påvirker orgasmen min mest.

Dagsformen har jo stor innvirking på det mentale.. og jo mere bekymringsfrie, gladere og tilfreds jeg er, jo lettere er det å oppnå orgasme. Altså ting som unngår stress, men er som meget beroliggende og behagelig.

Tålmodighet er jo et must for å være klar for orgasmer, men forspillet er jo også for å bli så opphisset som overhodet mulig. Så direkte stimuli etter minimalt med forspill, kan skremme vekk orgasmen min eller bare oppleves som veldig svake. Jeg blir også mindre utholdende av lite forspill. Men kjappiser kan jeg også få sterke orgasmer av, men da er jo "forspillet" å terget oss sinnsyk kåt med klærne.

Ereksjonen er viktig.. Jo sterkere sammentrekninger, jo lettere er det å oppnå sterke orgasmer. Det å ha sterk prostata eller bekkenbunns muskel.. gjør knipingen blir så mye deiligere, når det knipes så hardt at tærne krøller seg. Så jo hardere ereksjonen og opphisselsen er, jo kraftigere og lengre varer orgasmen min.

Sexlysten er vel unødvendig å nevne.. men jeg vil nevne to orgasmer.. Den første orgasmen kan være utrolig kraftig etter terging i forspill. Men siden jeg vil kose meg lengre, må jeg bremse orgasmen litt..  da blir den siste den beste. Det blir alltid et tema å ta opp på "hodepute samtalen" etterpå😍

Btw.. jeg har opplevd spasmer som er et "orgasme aftershock" .. håper å få oppleve det igjen🤞

Jeg vil gjerne høre om vi er like eller ulike TS, jeg tror det kan være lærerikt💙

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet
Bamseklemmer skrev (11 timer siden):

Jo du misforstår, for du henger deg opp i en ubetydlig detalj.. Jeg skrev: "Dvs den vedvarende opphisselsen gjør at testiklene jobber i høygir, for å produsere lystdråper og fylle opp sædblæren igjen"

Jeg tenkte det var unødvendig å si hvilken væske sædblæren fylles opp med.. Jeg forklarte 3 ulike forskjellige ting..

Jeg tror egentlig ikke du misforstår... du er bare flink til å kverulere og henge deg opp i bagateller🤭 Så det blir ikke mere avsporinger fra min side✔️

Hadde jeg vært flink til å kverulere, så skulle jeg gjort det hele tiden. Som oftest greier jeg overse rableriene dine. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...