AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Kan den ha flere nivåer? At de er i varierende kraftighet? Jeg kan ha forskjellige orgasmer. Noen er langt mer heftigere enn andre. Er det sånn for menn også? Anonymkode: 5a1cb...570
NordNorf Skrevet 23. oktober 2023 #2 Skrevet 23. oktober 2023 Ja, helt klart. Går veldig på dagsform for min del. 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #3 Skrevet 23. oktober 2023 Beste er når jeg selv ikke har kontrollen - eksempelvis ved oralsex. Det er de kraftigste jeg får. Anonymkode: f1499...ddc
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #4 Skrevet 23. oktober 2023 Det er nok utenpå vi er mest forskjellig. Ja selvfølgelig kan det variere hos oss menn også. Anonymkode: 5d139...279
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #5 Skrevet 23. oktober 2023 Ja. De dårligste orgasmene har jeg etter langvarig knulling. Hvis jeg må bruke mye energi, så får jeg ikke kjent etter, og la godfølelsen bre seg i kroppen. Det beste er når jeg onanerer selv, og får ligge totalt avslappet. Anonymkode: ecfe1...5dd
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #6 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan den ha flere nivåer? At de er i varierende kraftighet? Jeg kan ha forskjellige orgasmer. Noen er langt mer heftigere enn andre. Er det sånn for menn også? Anonymkode: 5a1cb...570 Ja, det kan variere mye, og som regel blir orgasmen sterkere om vi holder på lenger, enn når jeg kommer fort. Også har vi prostata massasje da...da vil naboen høre det, og jeg ligger å rister en god stund etterpå, komplett umulig å være stille. Anonymkode: 32ccb...e04
Coachshinny Skrevet 23. oktober 2023 #7 Skrevet 23. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, det kan variere mye, og som regel blir orgasmen sterkere om vi holder på lenger, enn når jeg kommer fort. Også har vi prostata massasje da...da vil naboen høre det, og jeg ligger å rister en god stund etterpå, komplett umulig å være stille. Anonymkode: 32ccb...e04 Det der hørtes faktisk fantastisk godt ut☺️ Endret 23. oktober 2023 av Coachshinny
feliek54 Skrevet 24. oktober 2023 #8 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 23.10.2023 den 12.21): Kan den ha flere nivåer? At de er i varierende kraftighet? Jeg kan ha forskjellige orgasmer. Noen er langt mer heftigere enn andre. Er det sånn for menn også? Anonymkode: 5a1cb...570 Jeg kan svare for meg selv. føler jeg bare har en type orgasme, men det varierer hvor sterk den kan bli. fra en lett orgasme tl at jeg nesten føler jeg besvimer. Som regel er det sterkes om det tar lang tid før jeg får orgasme.
kjekkfyr Skrevet 24. oktober 2023 #9 Skrevet 24. oktober 2023 Helt klar stor forskjell på det for oss menn også 😊 Kan fint trylle frem en sprut på under et minutt om jeg presser på, men da er det bare «litt godt» 😅 En DEILIG orgasme derimot, den kommer etter laaaang lek, gjerne litt edging, mye kos, erting osv med mye bruk av hender, munn og tunge fra begge parter 😇 1
Coachshinny Skrevet 25. oktober 2023 #10 Skrevet 25. oktober 2023 Det er stor forskjell på den mannlige orgasmen. Alt fra ren utløsning, med sæduttømming uten nesten nytelse, til mer vanlige orgasmer med rykninger, stønning og voldsom sprut, helt til ytterpunktet med voldsomme og langvarige kramper, med hyl og stønning og ekstreme rykninger og støtvise sprut som kan vare over minuttet ofte frembragt under prostata massasje. Andre varianten er orgasme uten sprut og the multiorgasm man, hvor orgasmen kommer i serier om og om igjen. Ja mannens orgasmer har et helt register av varianter, styrker og lengder. Ofte sammenhengende med teasing og åpenhet, leken og utforskende sex
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #11 Skrevet 25. oktober 2023 Veldig liten forskjell. Ikke noe å melde hjem om. Noen varer litt lengre, og gir en litt sterkere følelse av umiddelbar og forbigående lettelse over å bli fri (fra lysten på kvinner). Det er eneste forskjell å melde om. Anonymkode: 37a8e...6ab
Fioljenta Skrevet 25. oktober 2023 #12 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg har eksperimentert for å finne ut hvordan mannen min reagerer på forskjellige typer stimuli og kan trygt si at en mann kan ha mange forskjellige typer orgasme. 💜 Tidligere kunne han få raske orgasmer, men jeg kunne også dra ut orgasmen hans ved å edge ham. Men så fant jeg ut hvordan jeg kunne gi ham multiple orgasmer (uten sprut ). Det var en «game changer» for oss. Vi fant ut hvordan vi kunne skille spurten fra orgasmen. Det gjør at han nå kan få både små og store, korte og lange, flere og enkle, intense og rolige orgasmer etter hverandre. Så, vel, ja, en mannlig orgasme kan varieres i det uendelige (akkurat som kvinners). Det krever trening, men …. ooo lala … det er verd det. 🤗 2 2
Coachshinny Skrevet 25. oktober 2023 #13 Skrevet 25. oktober 2023 Fioljenta skrev (10 minutter siden): Jeg har eksperimentert for å finne ut hvordan mannen min reagerer på forskjellige typer stimuli og kan trygt si at en mann kan ha mange forskjellige typer orgasme. 💜 Tidligere kunne han få raske orgasmer, men jeg kunne også dra ut orgasmen hans ved å edge ham. Men så fant jeg ut hvordan jeg kunne gi ham multiple orgasmer (uten sprut ). Det var en «game changer» for oss. Vi fant ut hvordan vi kunne skille spurten fra orgasmen. Det gjør at han nå kan få både små og store, korte og lange, flere og enkle, intense og rolige orgasmer etter hverandre. Så, vel, ja, en mannlig orgasme kan varieres i det uendelige (akkurat som kvinners). Det krever trening, men …. ooo lala … det er verd det. 🤗 Helt klart, menn har et uendelig spekter av orgasmer i alle varianter som er på nivå med kvinners, både i type, styrke og lengde. Menn som har lært seg teknikkene kan lett få 15 minutters lange orgasmer😅
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #14 Skrevet 25. oktober 2023 Klart det er stor forskjell. Avhenger av hvor kåt jeg er hvor lenge jeg har holdt igjen og hvor jeg kommer. De mest kraftige orgasmene får jeg gjerne når hun avslutter lek med å suge meg mens jeg kommer inni munnen hennes. Da er jeg i himmelen. Anonymkode: 09200...024
Bamseklemmer Skrevet 26. oktober 2023 #15 Skrevet 26. oktober 2023 Noen av mine beste orgasmer fikk jeg fra ei uten erfaring. Ei skikkelig knotsara🥰Hun elsket å klemme, kysse og ha den i munnen, men hun brukte ikke tungen. Hun ronket meg ultra sakte maks i 10 sekunder, så knotet hun med noe annet igjen. Jeg ville ikke avbryte henne, med å si at hun måtte gjøre ditt og datt. Jeg lot henne utforske meg på hennes ønsker og ting hun trodde var deilig for meg.. Vi brukte lang tid, og jeg var på nippet til å komme flere ganger. Jeg ble så ufattelig kåt av det hun gjorde.. så uerfaren, men likevel så sinnsykt tergende.. Dette er en "opphisselses-orgasme" uten tvil.. og kan ikke sammenlignes ei med erfaring som bruker nytelses teknikker. Så jo mere opphisset jeg er, jo sterkere orgasme. Så nytelses teknikker "bare" deilig, mens opphisselses teknikker er sinnsykt mye deiligere😇 Forresten @Fioljenta Den "stille" orgasmen er i grunn kjempedeilig, for det kjennes så tydelig ut, når sæden fyller opp urinrøret og renner ut i en lang jevn strøm. Det skjer uten sammentrekninger, så vi har klart å "lure" orgasmen. Dvs den vedvarende opphisselsen gjør at testiklene jobber i høygir, for å produsere lystdråper og fylle opp sædblæren igjen. Det skjer ganske så fort hos meg iallefall.. så jeg kan være opphisset og "melkes" uten orgasme, en hel dag uten å bli sliten. Men ikke for å skryte altså.. det hender vi feilvurderer orgasmen.. at det er umulig å stoppe, og tømmer hele sædblæra. Da trenger jeg et døgn til neste forsøk😅
Sander33 Skrevet 26. oktober 2023 #16 Skrevet 26. oktober 2023 Ja de varierer veldig i både styrke/intensitet og lengde. En lang har ofte 30+ sammentrekninger, hver litt over ett sekund. Beste er å være to, da blir de alltid kraftigere enn ved onani alene. Jeg er og slik at de blir kraftigere jo flere jeg får, og kan ha rett etterhverandre, og de blir mer og mer intense. Men etter 10+ da er jeg helt ør.. og med ett skikkelig samleie kan jeg være like tilfreds etter en orgamsme der pikken er fått kjørt seg. Ikke ut og inn, men bevegelser når man er inni. De gir og de sterkeste orgasmene, inne i vagina, med bølgebevegelser liksom. Suging og ronking er greit som en liten del av vorspiel, og langt og godt vorspiel med kan gi mye sterkere orgasme for min del!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #17 Skrevet 26. oktober 2023 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Dvs den vedvarende opphisselsen gjør at testiklene jobber i høygir, for å produsere lystdråper og fylle opp sædblæren igjen. Du har åpenbart lest mye om det kvinnelige underlivet, men her faller du gjennom. Foreningen for hobbysexologer, -urologer, og -gynekologer, rister på hodet. Anonymkode: ecfe1...5dd
Bamseklemmer Skrevet 26. oktober 2023 #18 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du har åpenbart lest mye om det kvinnelige underlivet, men her faller du gjennom. Foreningen for hobbysexologer, -urologer, og -gynekologer, rister på hodet. Anonymkode: ecfe1...5dd Du kommer bare med tomme tønner uten forklaring😅
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #19 Skrevet 26. oktober 2023 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Du kommer bare med tomme tønner uten forklaring😅 Du spinner jo bare fri fantasi. Sædblærene "fylles" ikke opp av testiklene. Sædblærene, sammen med prostata, produserer nesten alt av det som kommer ut. Vi som har kuttet den forbindelsen, vet at ingen ser, smaker, eller lukter forskjell på at testiklene ikke er med i bildet. "lystdråper" er ellers det folkelige navnet på forsatsen, som kommer fra helt andre kjertler igjen. Anonymkode: ecfe1...5dd
Bamseklemmer Skrevet 26. oktober 2023 #20 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du spinner jo bare fri fantasi. Sædblærene "fylles" ikke opp av testiklene. Sædblærene, sammen med prostata, produserer nesten alt av det som kommer ut. Vi som har kuttet den forbindelsen, vet at ingen ser, smaker, eller lukter forskjell på at testiklene ikke er med i bildet. "lystdråper" er ellers det folkelige navnet på forsatsen, som kommer fra helt andre kjertler igjen. Anonymkode: ecfe1...5dd Nei, det er ingen fantasi.. jeg tror du misforstår utrykket "sæd"? Blandingen av sædceller og sædvæske kalles sæd. Det heter ikke sædblære og sædledere uten grunn.. De modne sædcellene kommer fra bi-testikklene i en utløsning, og blandes med sædvæsken. Så sædcelle produksjon og sædvæske produksjon er to forskjellige ting, og de blandes under en utløsning. Sædvæsken er næringen(protein) for at sædcellene skal overleve, men også for at de er beskyttet i ferden mot livmoren. Testikklene har jo også en annen funskjon.. Uten dem hadde vi ikke produsert testosteron, da har alle vært seksuellt død pga null sexlyst.. Så nå vet du også hvorfor hannkattene er så rolige?😆 Lystdråper ja.. det produseres i Cowpers kjertler.. To små "erter" nærliggende prostaten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå