AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Møtte en hyggelig mann i forrige uke. Nå driver vi og planlegger og møtes for andre gang, men ble plutselig usikker. Nå vil han plutselig møtes i bilen utenfor et senter fordi da er det lettere med klemming og sånn, enn om vi møtes ute. Hvordan hadde dere reagert? Er dette en mann som nok en gang er ute etter sex? Anonymkode: a8a09...df4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #2 Skrevet 23. oktober 2023 Herregud... Kjører han en svart van også? Noe så drit creepy.... Anonymkode: 8aea5...769 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #3 Skrevet 23. oktober 2023 Jeg hadde ihvertfall stusset dersom ei dame hadde sagt "kan ikke vi ta daten i bilen utenfor senteret?" Lettere med klemming? Vanskeligere å klemme i bilen enn når man har vært på kafè eller på restaurant. Anonymkode: 3d0eb...dab 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #4 Skrevet 23. oktober 2023 "Klemming og sånt"? Høres ut som han regner med å få seg noe, ja. I det minste noe saftig klining og beføling. Hadde droppa det. Anonymkode: 50cee...0f9 1 3
Gjest Geminisoul_83 Skrevet 23. oktober 2023 #5 Skrevet 23. oktober 2023 (endret) Kanskje han vil vise deg den feite bilen sin ? Endret 23. oktober 2023 av Geminisoul_83
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #6 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde ihvertfall stusset dersom ei dame hadde sagt "kan ikke vi ta daten i bilen utenfor senteret?" Lettere med klemming? Vanskeligere å klemme i bilen enn når man har vært på kafè eller på restaurant. Anonymkode: 3d0eb...dab Han mente det var kleint å sitte og klemme inne på et senter. "Klemming" var ihvertfall ikke hovedmålet mitt med denne daten. Nei, det her var turn off. Anonymkode: a8a09...df4 2 2
wandagirl Skrevet 23. oktober 2023 #7 Skrevet 23. oktober 2023 Hadde lett droppet den daten og den fyren. 5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #8 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Han mente det var kleint å sitte og klemme inne på et senter. "Klemming" var ihvertfall ikke hovedmålet mitt med denne daten. Nei, det her var turn off. Anonymkode: a8a09...df4 Nei, i begynnelsen er det vel greit med en "hei på deg klem" og en "hadet bra klem". Fungerer ting på alle plan så får man jo "klemt" hjemme ... Anonymkode: 3d0eb...dab 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #10 Skrevet 23. oktober 2023 Geminisoul_83 skrev (2 timer siden): Kanskje han vil vise deg den feite bilen sin ? Husker jeg spilte det der sååå mye😂😂 K36 Anonymkode: cc80a...b75
K.B. Skrevet 23. oktober 2023 #11 Skrevet 23. oktober 2023 Takk, men nei takk er vel riktig svar her.. 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #12 Skrevet 23. oktober 2023 Useriøs, rar eller begge deler? Om han er under 19 år, så kan han få slippe unna med en rånedate dersom annet er for flaut. Men en voksen mann som foreslår dette, nei takk. Anonymkode: b468b...7f8 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #13 Skrevet 23. oktober 2023 Geminisoul_83 skrev (7 timer siden): Kanskje han vil vise deg den feite bilen sin ? Haha, så bra. Og den musikken i tillegg da😂 Anonymkode: a8a09...df4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #14 Skrevet 26. oktober 2023 En liten oppdatering. Forklarte han at jeg ikke har noen interesse å bli kjent på den måten og at det å "klemme" noen på den måten ikke er noe for meg så tidlig. Han prøvde da å bortforklare, og at det ikke var sånn han mente det. Etter det ble det helt stille og ikke hørt noe mer. Hadde egentlig en halvveis plan om og møtes denne uka. Noe så åpenlyst😂 Anonymkode: a8a09...df4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #15 Skrevet 26. oktober 2023 Lettere med bj i bilen enn på kafé. Anonymkode: 9c436...23d 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #16 Skrevet 27. oktober 2023 Sikker på at han ikke er gift eller samboer? Virker spesielt å sitte i bilen utenfor senteret "for å klemme", særlig om det er en voksen person. Anonymkode: d0aaa...e38 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #17 Skrevet 27. oktober 2023 Enten er han ikke singel (kan ikke klemme offentlig) ellers er han ute etter adskillig mer enn klemming ja. Jeg hadde droppet den daten, det der er ikke en seriøs mann. Evt kan du være helt ærlig overfor han og se hva han svarer. Si feks: " Jeg ønsker å ta dater på offentlig sted fram til vi blir bedre kjent, og jeg ser ikke at det skal være noe problem å gi et par klemmer når man møtes eller går fra hverandre inne på en cafe eller lignende. Jeg er ikke interessert i å møte i bilen til en mann jeg ikke kjenner." Anonymkode: 8ffb8...5b7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #18 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enten er han ikke singel (kan ikke klemme offentlig) ellers er han ute etter adskillig mer enn klemming ja. Jeg hadde droppet den daten, det der er ikke en seriøs mann. Evt kan du være helt ærlig overfor han og se hva han svarer. Si feks: " Jeg ønsker å ta dater på offentlig sted fram til vi blir bedre kjent, og jeg ser ikke at det skal være noe problem å gi et par klemmer når man møtes eller går fra hverandre inne på en cafe eller lignende. Jeg er ikke interessert i å møte i bilen til en mann jeg ikke kjenner." Anonymkode: 8ffb8...5b7 Må bare legge til: Du har fullt navn på han? Og har googlet han? Sjekk alltid de du skal møte på forhånd! Anonymkode: 8ffb8...5b7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #19 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Må bare legge til: Du har fullt navn på han? Og har googlet han? Sjekk alltid de du skal møte på forhånd! Anonymkode: 8ffb8...5b7 Ja han er singel. Står ihvertfall det på åpent på Facebook. Sjekker alltid ut først, det er noe av det første jeg gjør😊 Men denne mannen er droppet for godt uansett. Og møtes på den måten er jeg ferdig med som godt voksen, og bare forslaget i seg selv var nok til å miste interessen. Kunne i det minste foreslått og spandert et hotell eller bedt med hjem hvis det var det var noe sånt som var planen. Det hadde vært hakket bedre, men selv da hadde det blitt nei😅 Anonymkode: a8a09...df4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå