Gå til innhold

Hvordan oppbevarer du veskene dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å lage garderoberom og vet enda ikke om det blir plass til alle veskene mine der. Bare å få skoplass blir jo en greie.. Uansett så trenger jeg gode forslag til hvordan jeg best mulig kan oppbevare veskene mine - slik at jeg ser hvor vesken er og lett får tak i den.. Jeg har fire kasser med vesker (ja, jeg er gal) så de jeg ikke bruker så ofte må nok sorteres bort. Men uansett trenger mange vesker plass. Gode forslag tas mot med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er slengt inn i bunnen av klesskapet.. :sjenert: dårlig løsning.

Skrevet

Har du mulighet ville jeg jo selvsagt anbefalt hyllemeter på hyllemeter med veskeplasser ;)

Men for normale folk holder det kanskje å sette av en hylle eller noe med plass til veskene som brukes mest, og stappe de med silkepapir eller noe så de holder seg i formen.

De som du da bruker sjeldnere kan med fordel også få silkepapir e.l. i seg og legges pent i en eske :)

Jeg har alle mine i en stor kurvkiste i gangen, men den er snart full :tristbla:

Gjest Jalileh
Skrevet

Har de på en sånn giga-knagg på soverommet.

Skrevet

I bunnen av klesskapet, liggende i varetrekkene som fulgte med da jeg kjøpte dem. Hvis du ikke har varetrekk, er det lett å sy en enkel pose.

Skrevet

Har mine på en knaggrekke i gangen, de minste selskapsveskene ligger på en hylle i skapet.

Gjest Bertine
Skrevet
Har mine på en knaggrekke i gangen, de minste selskapsveskene ligger på en hylle i skapet.

Me too ;)

Tenker på at når vi kjøper hus, skal jeg lage en skikkelig ordning for de dyrebare veskene mine :ler:

Kanskje en stang med løsthengende kroker? Må jo finnes på ikea ?

Skrevet

prøv www.theclearbox.com eller var det no.. Fine esker til de som liker system

Gjest GreenSky
Skrevet

De jeg bruker mest har jeg på hattehylla, de jeg bruker sjeldnere ligger i en hylle i klesskapet.

Skrevet

Jeg har en knaggrekke fra Åhlens, som en kan henge på en dør. Jeg har hengt den på innsiden av en dør ut mot entreen så jeg må inn døra for å finne den vesken jeg vil ha.

Skrevet

De ligger i en enda større veske i bunnen av klesskapet :-P

Skrevet

Kjenner til problematikken. Når jeg blir rik skal jeg ha et eget veske- og skorom jeg!

Skrevet

Vesker på knagger i et stort klesskap, de bruker mest på en hylle i gangen og en puff i stua hehe

Skrevet
Kjenner til problematikken. Når jeg blir rik skal jeg ha et eget veske- og skorom jeg!

Og da kan jeg kjøpe meg enda flere vesker og sko. OG solbriller! Og så må jeg bygge på enda mer for det blir jo så fort fullt.... Et evig problem det der. Men det verste er at menn ikke skjønner dette problemet! :ler:

Skrevet
Og da kan jeg kjøpe meg enda flere vesker og sko. OG solbriller! Og så må jeg bygge på enda mer for det blir jo så fort fullt.... Et evig problem det der. Men det verste er at menn ikke skjønner dette problemet!  :ler:

Ja, huff...

"Hva skal du med alle disse veskene da?"

og

"Kan du ikke kvitte deg med noen?"

Svar:

Jeg skal ha de fordi jeg skal ha de og nei, jeg kan ikke kvitte meg med noen!

:sjenert:;):ler:

Gjest Jalileh
Skrevet
prøv www.theclearbox.com eller var det no.. Fine esker til de som liker system

Ja...kjekt å ha sånt.

Men de var litt dyre...for en plastboks. :forvirret:

Skrevet

Siden du lager garderobe ROM vil jeg fåreslå sant buksestativ som du legg buksene over..

selges på ikea.det er vell 10 pinner som du kan føre veskene inn på.

kan skrus fast på veggen,

Gjest gjest 0
Skrevet
Ja, huff...

"Hva skal du med alle disse veskene da?"

og

"Kan du ikke kvitte deg med noen?"

Svar:

Jeg skal ha de fordi jeg skal ha de og nei, jeg kan ikke kvitte meg med noen!

:sjenert:  ;)  :ler:

:ler:

Den høres kjent ut ja!

når vi flytter har jeg store planer om en skyvedørsgarderobe eller walk in closet der jeg kan ha hyller/knagger til veskene. (har sikkert over 30 vesker....)

Skrevet

Og jeg har dobbelt så mange som deg :sjenert:

Huff, skjønner at folk begynner å lure, særlig når nære venninner bare rister på hodet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...