Gå til innhold

En kaffemaskin som lager kaffelatte med karamell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter en kaffemaskin som kan lage meg en GOD kaffelatte med karamell. 

Ikke Dolce gusto.

Anyone?

Anonymkode: b1ff1...82c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare tilsette smak med karamell selv? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke Dolce gusto.

Anyone?

Karamell tilsetter du selv.

Ønsker du en kaffemaskin som kverner bønnene eller vil du bruke kapsler? Ville helt klart anbefale en som kverner bønner og har melkeskummer ved siden av. Og da spørs det hvor mye penger du vil legge i maskinen. 

Anonymkode: 96196...6ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Karamell tilsetter du selv.

Ønsker du en kaffemaskin som kverner bønnene eller vil du bruke kapsler? Ville helt klart anbefale en som kverner bønner og har melkeskummer ved siden av. Og da spørs det hvor mye penger du vil legge i maskinen. 

Penger har ikke så mye å si, men den må være enkel å forstå! Hater alt av tekniske duppedingser

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ikke Dolce gusto.

Anyone?

Karamell er noe du tilsetter latte'n din - så en god latte og en flaske med karamell-sirup er det du er ute etter 🙂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Penger har ikke så mye å si, men den må være enkel å forstå! Hater alt av tekniske duppedingser

Da velger du en med kapselkaffe og tilsetter karamell selv. Jeg synes Nespresso sin kaffemaskin er enkel. De har også godt utvalg i kapsler. 

Feks noe sånt:

https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/kaffe-og-te/kapselmaskin/nespressoR-citiz-milk-kaffemaskin-fra-delonghi-sort/215272?gad_source=1&gclid=CjwKCAjws9ipBhB1EiwAccEi1NttHAOaybod_TW0akLk_2JKYtOB5NMv7GQ3usO-rN122HtYNzwiiBoCpf4QAvD_BwE

Skrevet

Jeg synes tassimo sine "latte machiato karamell" kapsler er gode, men det kommer jo helt an på hva man liker. Men det er den drikken jeg synes tassimo er best på, det og ren kaffe der de har noen ganske gode alternativer, varm sjokolade feks synes jeg ikke de får til.

De to tassimomaskinene jeg har hatt er enkle hverfall, selv om man må bruke to kapsler til den type drinker: du putter oppi kapsel med "karamellmelk", trykker på knappen, bytter til kapsel med espresso, trykker på knappen igjen. 

Anonymkode: 63016...0ad

Skrevet (endret)

Hvis du gidder å tilsette karamell og melk selv synes jeg nespresso er mye bedre enn kapslene til Tassimo eller Dolce Gusto. Men da må du jo bruke en melkeskummer på siden, for eksempel den som ble lenket til. Eventuelt tilsette kald, uskummet melk - i en islatte er det helt topp. 

Vil du ikke tilsette karamell og vil ha melk enkelt rett ut fra maskina er det kun DG og Tassimo som finnes. 

Endret av Albbas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...