Gå til innhold

Er ikke kvinner sin feil at 5% av menn har mer sex en de 50 minst attraktive.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så en tråd i sted at det stod noe sånt og det er jo litt det samme tema som blir tatt opp ganske mange ganger over flere år. Greit det og jeg kunne sikkert svart der. Men jeg ville lage en tråd om hvordan løse dette og er det ikke et samfunnsproblem kontra kvinner?

Jeg tror selv det er noe med samfunnet som ikke er kompabelt med det å være mann. Kanskje er ikke moderne samfunn helt ok? Hvor vi ikke bor i grupper men heller for oss selv. Det er jo ensomheten som fører til at menn blir sett på som tapere eller ikke klarer å sosialisere seg godt nok til å bli attraktiv. Det kjenner jeg på selv, er redd for å miste partner og bli ensom. Da selv om jeg har 3 barn og noen venner, jeg ville blitt ensom. 

Tenke seg da alle de som ikke har barn og ikke har venner. Er jo ikke rart disse tar hva som helst og ikke stiller store krav. Det hører ikke med til menneskelig natur å ikke leve i grupperinger. Så jeg skyller heller på moderne samfunn, med mitt og ditt. Status og materialisme spiller nok også veldig mye inn, selv om det er cliche. 

Så jeg tror ikke vi skal ta kvinner, men heller vår levemåte. Blir jo flere og flere fattige OG flere og flere rike. Det vises nok på den statistikken der. For å unngå å bli fattig må du ha gode sosiale egenskaper i tråd med god kognitiv evne. De som ikke har dette helt på plass vil falle ut noe karrieremessig og da også sosialt/ forhold med kvinner. 

Anonymkode: e032f...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...