AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Har inngått en avtale med nav angående forvaltningskonto i en lengre periode, men avsluttet den sist uke mandag. Grunnen er at jeg syns det er lettere å ha styr over min egen økonomi. Har flere ganger fått varsel at regninger ikke har blitt betalt, selv om jeg sendte regningen til min veileder. Nå har jeg ventet i en uke og mine penger er fortsatt ikke på min konto. Jeg har ringt bort på NAV sin nummer for ikke så lenge siden, men han mannen som var på telefonen sa at han bare kan sende melding til veilederen min og at hun skal ringe meg opp igjen. Jeg har ringt hun opp før dette og, men hun går ikke på telefonen. Sendt en melding til hun sist uke onsdag, ikke et eneste svar. (Men hun så meldingen) Siden jeg ikke får den hjelpen jeg trenger, lurer jeg på om det er noen her som har/hadde samme erfaring med nav og frivillig forvaltning? Jeg vil ikke være den masende kjerringa, men jeg føler meg rimelig lei av å måtte vente på svar og at mine regninger ikke blir betalt i tide. Tenkte å sende en klage, men tror neppe at det hjelper. Anonymkode: 214fb...7c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå