Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eg syns ho som spelar Liv spelar greit. Flink nok liksom, men eg er ikkje akkurat imponert.

Storm er heilt grusom, syns eg... Han overspelar og er absolutt too much for min smak.

Men for all del: dei er jo heilt ferske i gamet. Så det kan godt hende eg kjem til å syns dei er heilt topp etter at eg blir vant til dei og rollene dei spelar.

Så... Kva syns dokke?

Endret av Samantha
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så enig, så enig.

"Liv" kan man iallefall tro på. Det er mer enn man kan si om "Storm". Han overspiller, bruker kun aggressiv tone i stemmen sin og har noen aldeles merkelige "grimaser" hele tiden! :sprettoy:

Kjenner jeg bare blir iritert hver gang han er på skjermen og da klarer jeg liksom ikke helt å få med meg hva han egentlig sier eller gjør.

Det der flørte-opplegget med Vilde forleden ble iallefall helt på trynet!!!

Gjest Jalileh
Skrevet

De MÅ be han derre storm om å skjerpe seg! Jeg blir halv-gal. :frustrert:

Skrevet

Storm spiller dårlig syns jeg. Pen å se på, men dårlig til å spille.

Liv er flink.

Skrevet

Synes begge er kjempeflinke :) Storm får altfor mykje pes, synes han taklar rolla si utruleg bra, han skal jo vera ein sinna type. Pluss at han er ganske sjarmerande :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Synes de spiller veldig bra begge to. Rollefiguren til Storm skal jo være sånn, og jeg synte shan spiller rollen veldig bra.

Tipper det ender med at Vilde klarer å mykgjøre han litt ;)

Skrevet

Synes Liv spiller bra, men når Storm kommer på skjermen får jeg mest lyst til å skrike og kaste ting på tv'n.. :ler:

Skrevet

Synes de spiller bra begge to jeg!Likte dem begge fra jakten på en cæsar stjerne!

Lilletrollet

Skrevet

Etter å ha tenkt meg litt om kan jeg nevne mange som har spilt i Hotel Cæsar som har hatt vesentlig mindre kameratekke enn begge disse to iallfall :) Og definitivt hatt progresjon, så jeg vil anta at etter en kort stund når de har gått seg til litt sammen med figurene sine, så er det ingen som klager lenger :)

For den del: de fleste som ser på HC virker jo som om de syns Kim Kolstad tolker sin rollefigur Jens August forbilledlig, mens jeg på min side mener Kim Kolstad har den nette sum av to ansiktsuttrykk, og de er farlig like, men skal åpenbart være "sinna" og "glad". Sånn sett syns jeg nå han Storm er mye mer troverdig. Forresten tror jeg sannelig ikke det er han som er skyld i at han må være sinna hele tiden. Det hadde jo vært fint om folk i såpeserier hadde vært litt mer dynamiske, selvom jeg vet at det ikke er konseptet.

Skrevet

Jeg synes de er helt OK, egentlig. De er jo helt ferske, så jeg regner med at de kommer seg etterhvert. :)

Skrevet

Jeg syns Liv er ålreit, men liker ikke Storm. Liker bare ikke typen, men vet ikke om det har med skuespillern eller rollen å gjøre...likte han absolutt ikke under Stjernejakten heller...Han er så "voldsom"/"slitsom"/"intens" syns jeg...men sånn sett passer han kanskje inn i det nye HC-konseptet... :roll:

Skrevet

Haha, jeg kan opplyse om at "Storm" ikke overspiller i det hele tatt, han er veldig seg selv, faktisk. :ler:

Skrevet

Jeg synes det er mange dårlige skuespillere med der nå. De to nye synes jeg er av de bedre.

Skrevet

Synes de er flinke jeg, men gleder meg til å se personlighetsforvandlingene som sgarantert kommer ganske så snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...