Gjest Diva Skrevet 6. november 2002 #1 Skrevet 6. november 2002 Det har vært mye blest om stakkars Posh spice fortiden. Det kan overhodet ikke være noe gøy å vite at en bande har planlagt å kidnappe henne og ungene, så hun har min sympati der. Men det får være grenser da : http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5669310 Hva gir dere meg ? Hun er og hr Beckham er ganske velstående og har tydelig nok til salt i maten og likevel skal hun SAKSØKE et annendivisjons fotball-lag !?!? Lurer på om hun har litt fritidsproblemer jeg (?) Tror ikke hun misliker oppmerksomhet i allefall...... Yikes! Jeg blir sjokkert
Gjest care Skrevet 6. november 2002 #2 Skrevet 6. november 2002 Vet du hva Kattepus, dette gjør meg ikke sjokkert :o - dette ler jeg bare av.... - latterlig
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2002 #3 Skrevet 6. november 2002 Enig med care der ja! Hele situasjoner er jo til å le av. Å bli så selvopptatt trodde jeg ingen var.
Labella Skrevet 6. november 2002 #4 Skrevet 6. november 2002 Minner sterkt om oppmerksomhetsbehov, ja... *rister på hodet*
Lilly Skrevet 6. november 2002 #5 Skrevet 6. november 2002 Merete. For enkelte er selvopptattheten rett og slett grenseløs Så lenge de har brukt Posh lenge før noen i det hele tatt visste hvem hu derre fruen var, så er det jo fullstendig idiotisk. Har man registrert noe som varremerke så er det greit at andre ikke skal bruke det, men hallo!! Det er jo bare snakk om et "nickname" her da. Folk er rare!
Gjest LilliBlaze unplugged Skrevet 6. november 2002 #6 Skrevet 6. november 2002 For det første var det ikke HENNE selv eller SPICE G. som fant på å kalle henne POSH det var et engelsk magasin eller avis som tok for seg medlemmene i gruppa og satte dem i båser etter utseende & klær de hadde på seg. Dette er fullstendig latterlig og beviser at dette menneske (victoria) har sett sine beste dager på berømmelse (og er nok smertelig klar over det) og vil kunne huskes av den oppvoksende generasjon som Posh spice og ikke at dette ordet blir synonymt med et fotballag. Snakke om å dr* seg ut. MEN dere skal nok se på det. Hun får sikker medhold. Det hadde IKKE forundret meg. LilliB.
Gjest Janna Skrevet 6. november 2002 #7 Skrevet 6. november 2002 Victoria Beckham er en kjempelekker og berømt dame. Bare innse det. Hun er gift med en av verdens kjekkeste menn (ifølge mange) også. Vellykket i følge samfunn verden over. Klart hun vil verne om navnet som har gjort henne rik, hvem ville ikke det om de var i samme situasjon??
Gjest Diva Skrevet 6. november 2002 #8 Skrevet 6. november 2002 Jamen har hun ikke nok da ? Hun er jo steinrik og har Beckham til mann. Tipper mange er misunnelige ja! Men dette laget har jo hatt dette navnet fra tidenes morgen i forhold til når Spice Girls fikk sine navn tildelt. Tror nok hun er så kjent at alle vil huske henne som Posh Spice uansett. De jentene ble jo kjent world wide! Nei, synes ikke synd på henne jeg. Hun har masssssssse cash, en fotball-kjekkas til mann og to barn, digert palass og har kjendisstatus til de grader (som jeg ikke tror hun akkurat mistrives i). Dessuten har hun jo mekka et par låter selv og ? Eller var det bare en som ble kjent.....? LUKSUSPROBLEM
MarianneE Skrevet 7. november 2002 #10 Skrevet 7. november 2002 Sånn går det når hun ikke får i seg noe mat, da kutter hjernen ut all funksjon! Nei, fra alvor til spøk ( ) her: Det får være grenser for hvor sjøl-opptatt hun skal være! Synes jeg, da............
Nala Skrevet 8. november 2002 #11 Skrevet 8. november 2002 Dama har fritidsproblemer. Det er obvious. Selvopptatt til tusen. Hadde hun nå enda kunnet synge... Hvordan Victoria Beckham ble en berømt artist, med den elendige stemmen, se det har jeg aldri skjønt. Må ha vært MEGET dyktige PR-folk bak Spice Girls (og det var det jo). Nala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå