AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #41 Del Skrevet 25. oktober 2023 Sånne kommentarer har jeg hørt veldig mye av, og de er unødvendige. Jeg er selv aktiv og har en fettprosent på 21%, må spise 7 knekkebrød for å bli mett. Da jeg sa jeg syns det ble for mye av sånne kommentarer svarte de «men det er fordi du ikke er tjukk!». Men bare tenker at folk som må kommentere sånt mangler sosial kompetanse Anonymkode: 436b4...1be 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CX86 Skrevet 25. oktober 2023 #42 Del Skrevet 25. oktober 2023 Må helt ærlig si at jeg hadde lurt litt selv... Jeg spiser to knekkebrød til frokost og to til lunsj, kanskje en Rett i Koppen suppe. Vanligvis er jeg da på løpetur eller annet etter jobb for så å spise igjen. Så hvordan det er fysisk mulig å spise 7 (+ lunsj?) skjønner jeg ikke 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aazy Skrevet 31. oktober 2023 #43 Del Skrevet 31. oktober 2023 (endret) Elsker tråden her. Mange som er veldig sjalu på ts som kan spise seg god og mett. Har aldri hatt ein sambuar som kjem med smålege kommentarar om matinntaket mitt, men tenkjer det er hans ansvar å sortere kjenslene sine rundt mat og ikkje din. Du spis tydelegvis akkurat det du treng, og knekkebrød er ikkje akkurat usunn mat. Lenge leve høg forbrenning! Endret 31. oktober 2023 av aazy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #44 Del Skrevet 31. oktober 2023 Det er URETTFERDIG! Selv spiser jeg ett knekkebrød til frokost og lunsj og er overvektig! URETTFERDIG! 😅 Anonymkode: 1e993...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #45 Del Skrevet 5. november 2023 Det høres frustrerende ut at typen din kommenterer på hva og hvor mye du spiser. Det er viktig å huske at alle har forskjellige behov og appetitt. Du vet best hva som får deg mett og hva kroppen din trenger. Det kan være nyttig å snakke med ham om hvordan kommentarene hans påvirker deg og at du ønsker å bli respektert når det gjelder matvalg. Kanskje han ikke er klar over hvor sårende det kan være. Anonymkode: 41f40...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå