Gå til innhold

Dere som er gift og har småbarn som fant sammen med ektefelle igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

1. hvor mye kontakt hadde dere etter bruddet siden dere måtte forholde dere til hverandre pga barna? Dvs. Det var jo ikke mulig med null kontakt da.

2. Sa dere det til naboer/ venner/ familie? og hvor mye sa dere til de?

3. Hvor lang tid tok det til dere fant sammen igjen og hvordan skjedde det?

Hilsen en som er i starten av brudd...:-(

Anonymkode: 29888...40e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sp nr 1 er vil han tilbake i forholdet?

sp nr 2 hvorfor ble det slutt? Kan dere fiske det eller faller dere i samme felle igjen?

Anonymkode: c670d...82a

Skrevet

Trådstarter her:

1. Han er utrolig glad i meg, men han har hatt det vondt i mange år pga. at jeg ikke  behandlet han bra pga at jeg slet med en del ting selv og ikke klarte å være sårbar.

Han sier at vi nå må bo fra hverandre men han vil ikke gi meg falske forhåpninger. Han er ikke åpen for å møte andre. Han sier at jeg for han er verdens vakreste person og det har aldri noe problem med den fysiske tiltrekkingen. Den emosjonelle derimot..:(

2.Etter at vi snakket ut om alt for et par måneder ble jeg knust, og jeg innså en del om meg selv og og turte endelig å være sårbar. siden så endret jeg alt og han sier han ser alt jeg gjør, men at det er alt det er det vonde før vi snakket sammen som gjør at han ikke vet om vi kan klare det.

Skrevet

Jeg tror det er veldig lett å innse egne feil/mangler når man står oppe i samlivsbruddet.

Det vanskelige er å endre på det - for det krever veldig ofte at du endrer hele personligheten din.

Langt i fra umulig, men vanskelig. Krever mye innsats og gjerne med hjelp fra andre (profesjonelle).

Anonymkode: 9616e...35f

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Nå kan jeg ikke gjøre annet enn å håpe på at han vil gi oss en ny sjansje:( Men det er så fryktelig vondt:(

Noen som kan dele noen erfaringer?

Skrevet

Tror du bare må gi det tid. Ikke prate om noe annet enn det som er relevant for det dere deler - barna.

Mulig han etterhvert kjenner på savnet og kommer på hva dere hadde - og hvis han i tillegg ser at du har gjort endringer - så kanskje.

Anonymkode: 9616e...35f

Skrevet

Dytter denne tråden litt jeg.. Ingen som vil dele sine erfaringer?😪

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Trådstarter her:

1. Han er utrolig glad i meg, men han har hatt det vondt i mange år pga. at jeg ikke  behandlet han bra pga at jeg slet med en del ting selv og ikke klarte å være sårbar.

Han sier at vi nå må bo fra hverandre men han vil ikke gi meg falske forhåpninger. Han er ikke åpen for å møte andre. Han sier at jeg for han er verdens vakreste person og det har aldri noe problem med den fysiske tiltrekkingen. Den emosjonelle derimot..:(

2.Etter at vi snakket ut om alt for et par måneder ble jeg knust, og jeg innså en del om meg selv og og turte endelig å være sårbar. siden så endret jeg alt og han sier han ser alt jeg gjør, men at det er alt det er det vonde før vi snakket sammen som gjør at han ikke vet om vi kan klare det.

Han må være en veldig konfliktsky type hvis han har funnet seg i å ha det vondt i mange år. Det høres egentlig ut som han fortsatt er konfliktsky og bare sier fine ting til deg, i stedet for det som sannsynligvis er sannheten: Han er inn i helvete lei av deg og den psykiske vold han har vært utsatt for i årevis. Han er ikke på vippen, han er fullstendig totalt endegyldig ferdig med deg. 

Anonymkode: c3aa2...5d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...