AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Jeg er i et avstandsforhold. Vi har lenge planlagt å treffe hverandre. Dessverre har jeg måtte utsette reisen flere ganger, pga sykdom og benbrudd. Jeg har vært svært uheldig, og vært innlagt på sykehus flere ganger, med Covid og magesykdommer, i tillegg til brudd i ben. At jeg har vært så mye syk har også har også ført til at jeg nå har blitt mentalt sliten, og kjenner jeg sliter med angst. Nå gruer jeg meg til å fortelle kjæresten at jeg igjen må utsette besøk. Har utsatt det i noen dager, for jeg har merket at han virker «irritert» på meg. Han vet nok hva som kommer. Noen som har råd til hva jeg kan si? Er redd for at han gjør det slutt. Anonymkode: 64f84...4b0
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #2 Skrevet 23. oktober 2023 Er du virkelig så dårlig at du ikke kan dra? Det kommer til å såre han veldig. Kanskje du faktisk får mer mentalt overskudd av å dra å besøke han? hvor lang er avstanden? Anonymkode: bc829...4f9 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #3 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du virkelig så dårlig at du ikke kan dra? Det kommer til å såre han veldig. Kanskje du faktisk får mer mentalt overskudd av å dra å besøke han? hvor lang er avstanden? Anonymkode: bc829...4f9 Ja, jeg har brukket benet. Avstanden er svært lang. Han bor i et annet land. Anonymkode: 64f84...4b0
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #4 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, jeg har brukket benet. Avstanden er svært lang. Han bor i et annet land. Anonymkode: 64f84...4b0 Du kan vel reise med brukket ben? Tar du fly? Da kan du bestille assistanse på flyplassen - det er gratis - og bli hentet ved innsjekking, trillet i rullestol til gate, hjulpet på flyet, hjulpet av flyet, trillet i rullestol gjennom flyplassen ut igjen. Drosjesjåfør hjelper med bagasje. Anonymkode: 47842...4f6 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #5 Skrevet 23. oktober 2023 Han kan vel komme til deg? Anonymkode: 1df3b...895 7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #6 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan vel reise med brukket ben? Tar du fly? Da kan du bestille assistanse på flyplassen - det er gratis - og bli hentet ved innsjekking, trillet i rullestol til gate, hjulpet på flyet, hjulpet av flyet, trillet i rullestol gjennom flyplassen ut igjen. Drosjesjåfør hjelper med bagasje. Anonymkode: 47842...4f6 Nei, jeg orker ikke å reise til andre siden av jordkloden med brukket ben. Det verker, og å sitte i mange timer i forskjellige fly med brukket ben er uaktuelt. Anonymkode: 64f84...4b0 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #7 Skrevet 23. oktober 2023 40 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som har råd til hva jeg kan si? Er redd for at han gjør det slutt. Anonymkode: 64f84...4b0 At du har brukket benet og ikke kan reise. Dumper han deg, så dumper han deg. Anonymkode: ae6bc...e4a
candykiss Skrevet 23. oktober 2023 #8 Skrevet 23. oktober 2023 Hvorfor kommer ikke han til deg da? Har dere i det hele tatt møtt hverandre før? 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #9 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er i et avstandsforhold. Vi har lenge planlagt å treffe hverandre. Dessverre har jeg måtte utsette reisen flere ganger, pga sykdom og benbrudd. Jeg har vært svært uheldig, og vært innlagt på sykehus flere ganger, med Covid og magesykdommer, i tillegg til brudd i ben. At jeg har vært så mye syk har også har også ført til at jeg nå har blitt mentalt sliten, og kjenner jeg sliter med angst. Nå gruer jeg meg til å fortelle kjæresten at jeg igjen må utsette besøk. Har utsatt det i noen dager, for jeg har merket at han virker «irritert» på meg. Han vet nok hva som kommer. Noen som har råd til hva jeg kan si? Er redd for at han gjør det slutt. Anonymkode: 64f84...4b0 Har dere noen gang treftes, eller er det en nett-flørt? Anonymkode: 2d770...c42 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #10 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan vel reise med brukket ben? Tar du fly? Da kan du bestille assistanse på flyplassen - det er gratis - og bli hentet ved innsjekking, trillet i rullestol til gate, hjulpet på flyet, hjulpet av flyet, trillet i rullestol gjennom flyplassen ut igjen. Drosjesjåfør hjelper med bagasje. Anonymkode: 47842...4f6 Har reist med brukket ben selv og det var bare håpløst, tungt og vondt. Anbefales ikke hvis man ikke MÅ! Anonymkode: 01e40...a78 2
Eva-Lena Skrevet 23. oktober 2023 #11 Skrevet 23. oktober 2023 Ett sånt forhold skjønner jeg ikke at folk gidder. Langt mindre vente i evighet fordi den ene avlyser hele tiden. Finnes nok av fisk i havet.
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 23. oktober 2023 #12 Skrevet 23. oktober 2023 Har dere i det hele tatt møttes før, og hvor lenge er det siden sist? Dersom du har brukket beinet, skjønner jeg at du ikke vil reise. Samtidig skjønner jeg godt hvis han blir oppgitt nå, dersom du tidligere har avlyst mange ganger. Da føler han nok at du egentlig ikke er så interessert, og at forholdet ikke kommer til å fungere.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #13 Skrevet 23. oktober 2023 candykiss skrev (6 minutter siden): Hvorfor kommer ikke han til deg da? Har dere i det hele tatt møtt hverandre før? Nei, vi har ikke møtt hverandre før. Det som først var et vennskap, har utviklet seg til noe mer. Når vi ble enige om å møtes, var det faktisk mitt forslag å treffes i hans hjemland. Jeg elsker å reise og har alltid hatt lyst til å oppleve New Zealand. Vi hadde planer om å reise rundt, og billett og hoteller er bestilt. Vi fant på nytt fant et tidspunkt som passet oss begge. Men igjen så er det jeg som må avlyse på grunn av min helsetilstand. Har vært ekstremt uheldig. Mye sykdom. Jeg kunne spurt om han kan komme hit, men da må det bli på et senere tidspunkt. Vil ikke treffe han første gang med verk og brukken fot. Når gipsen er av, så blir det fremdeles krykker. Min psykiske helse har også fått seg en knekk. Det har vært så mye de siste 18 månedene, og jeg er utrolig sliten. Har lyst til å treffe ham når jeg er bedre. Men tenker at han sikkert er lei av å vente… Anonymkode: 64f84...4b0
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #14 Skrevet 23. oktober 2023 Anonymus Notarius skrev (20 minutter siden): Har dere i det hele tatt møttes før, og hvor lenge er det siden sist? Dersom du har brukket beinet, skjønner jeg at du ikke vil reise. Samtidig skjønner jeg godt hvis han blir oppgitt nå, dersom du tidligere har avlyst mange ganger. Da føler han nok at du egentlig ikke er så interessert, og at forholdet ikke kommer til å fungere. Ja, jeg skjønner at han nok blir oppgitt nå. Selv om det ikke er optimalt, så kan jeg spør om han kan komme hit når vi planla å møtes. Da føler han forhåpentligvis at jeg er interessert, og da blir det opp til ham. Anonymkode: 64f84...4b0 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #15 Skrevet 24. oktober 2023 Hvorfor skal han bli sur? Du har jo ikke brukket foten med vilje for å plage han! Det sier seg selv at du ikke kan reise til utlandet og i tillegg oppleve New Zealand humpende rundt på krykker. Bryr han seg om deg, så hadde han insistert på at du ble hjemme og ble frisk. Evt at han kom til deg. Så kan dere kose dere hjemme hos deg og bli bedre kjent. Anonymkode: 98099...c4b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #16 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 24.10.2023 den 7.31): Hvorfor skal han bli sur? Du har jo ikke brukket foten med vilje for å plage han! Det sier seg selv at du ikke kan reise til utlandet og i tillegg oppleve New Zealand humpende rundt på krykker. Bryr han seg om deg, så hadde han insistert på at du ble hjemme og ble frisk. Evt at han kom til deg. Så kan dere kose dere hjemme hos deg og bli bedre kjent. Anonymkode: 98099...c4b Takk for empatien. ❤️ Jeg har snakket med ham nå, og da spurte han om det var mulig at de kunne ta av gipsen tidligere, så jeg kunne rekke avreisedato, men det er selvfølgelig ikke mulig. Jeg spurte om han ville komme hit istedenfor, men det hadde han ikke så lyst til når han hørte at det blir en feiring av mine foreldre, (rundt tall), og da er det uhøflig å ikke delta en liten stund på bursdagsfeiringen som er på tidspunktet som jeg skulle reist. Jeg sa også at det er uunngåelig at noen familiemedlemmer uansett tidspunkt han kommer kanskje stikker innom på besøk. Da ombestemte han seg, og sa at han følte seg sjenert angående å treffe familien min, så det blir til at jeg utsetter reisen. Anonymkode: 64f84...4b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå