AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Hei dere! Jeg er forlovet med en mann i 40 årene som har en drøss med damer på sosiale medier og Snap. Han sier det stammer fra mange år som singel og at han var på leit og la til mange. Kalte de venninner i starten av forholdet vårt men sannheten har vist seg å være at mange av disse bare er damer han har likt, noen har han datet og hatt sex med, andre har han aldri truffet in real life. Likevel snapper han med flere og det har jeg tatt opp flere ganger. Han sier han at dette er helt uskyldig, hverdagsbilder osv. Aldri noe seksuelt .. jeg fatter ikke hvorfor han må snappe og sende bilder til damer som ikke er «ekte» venninner .. jeg føler han holder relasjoner varme og mener han burde slettet flere. Han mener bare han er høflig .. jeg var på butikken en dag og så en av de han snapper med et par ganger i uken .. når jeg kom ut i bilen så vi henne komme gående, jeg spurte om han ikke skulle si hei .. da sa han nei og at han bare «kjente» henne via via andre kjente .. likevel snapper han henne ukentlig? Og dette er ikke den eneste. Burde jeg roe ned og stole på han her? Hva tenker dere? Er jeg gammeldags? Tok han i å svare en annen dame (tidligere flørt) for en måneds tid siden. Den damen fikk mange hjerter i meldingene fra han .. nå sier han at det var en tabbe som han ikke skal gjøre igjen .. Anonymkode: 3793b...0ea 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #2 Skrevet 23. oktober 2023 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 33bf7...379
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #3 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 33bf7...379 Jeg har jo overskrift..??? Anonymkode: 3793b...0ea 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #4 Skrevet 23. oktober 2023 40 år og holder på sånn!!? Bare ekkelt… Anonymkode: 61b19...627 15
Huldra-78 Skrevet 23. oktober 2023 #5 Skrevet 23. oktober 2023 Finn deg en mann som ikke må ha bekreftelse fra en haug med damer på nett. Jeg er heller singel, enn sammen med en som løper rundt med tunga hengende ute av kjeften(og helt sikkert andre ting som også slenger litt fritt rundt). 15
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #6 Skrevet 23. oktober 2023 Dette hadde jeg ikke orket. Vi vet alle hva han driver med, og du vil aldri føle at du kan stole på han. Anonymkode: dacce...c5f 5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #7 Skrevet 23. oktober 2023 HALLO! Og han her er du forlovet med?!?! Snakk om mangel på respekt ovenfor deg! Her er det UAKTUELT å snappe med andre kvinner/menn. Vi begge følger noen gamle flammer på Instagram, men vi verken snakker med dem eller liker bildene de legger ut. Anonymkode: 02ebf...c47 9
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #8 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har jo overskrift..??? Anonymkode: 3793b...0ea Alle må ha en skikkelig beskrivelse av hva tråden gjelder her inne, ellers stenger de den. Jeg vil bare si at godt voksen mann kommer til å fortsette med dette, for han er avhengig av spenningen. Jeg personlig hadde ikke orket det der, for det kommer til å bli en evigvarende kilde til mange krangler. Jeg hadde trukket meg ut og gått, så kunne han kose seg med ungkarslivet sitt, slik han antagelig helst vil ha det. Farvel. Anonymkode: 94a4d...774 6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #9 Skrevet 23. oktober 2023 Klein, teit og tragisk oppførsel fra en voksen mann i et forhold. Hadde aldri orket å være sammen med en sånn fyr.... Men det er meg. Anonymkode: a38b0...396 9
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #10 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har jo overskrift..??? Anonymkode: 3793b...0ea Det skal være beskrivende overskrift så folk vet sånn ca temaet de klikker seg inn på. Anonymkode: 98827...ba1 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #11 Skrevet 23. oktober 2023 Men angående han forloveden din så høres det ut som han konstant har følerne ute, for å sjekke om han får napp eller noen interesse fra noen damer.... beklager, men sånn virker det. Det er ingen grunn til å ha en drøss med tidligere sexpartnere på sosiale medier og fremdeles drive og sende dem meldinger eller bilder. Ingen grunn! Dette er en oppførsel som hadde gjort meg så usikker på hans liv bak min rygg at jeg hadde droppet hele forlovelsen og forholdet, faktisk. Orker ikke sånne som lever et liv blant andre damer i sosiale medier, og "tar til takke" med en i virkeligheten - inntil videre.... Anonymkode: 98827...ba1 7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #12 Skrevet 23. oktober 2023 Gå. Problem løst. Anonymkode: 4a756...ed7 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #13 Skrevet 23. oktober 2023 Selvsagt er det ikke greit. Han høres patetisk ut. Han kan snappe med de, men ikke hilse på de i rl… det er jo alt annet enn høflig. jeg hadde tolket det dithen at han er mest opptatt av bekreftelse og oppmerksomhet fra hvem som helst av det andre kjønn, og hadde nok sannsynligvis også pult de om muligheten hadde bydd seg. Hadde ikke stolt et øyeblikk på han. Anonymkode: e9794...a5e 5
PM75 Skrevet 23. oktober 2023 #14 Skrevet 23. oktober 2023 Har han ingen ekte venner å ha kontakt med? Dette er lavmåls! 1
Navani Skrevet 23. oktober 2023 #15 Skrevet 23. oktober 2023 Han viser deg hvem han er. Dette kommer ikke til å endre seg. Han bryr seg ikke om at du ikke liker det. Vil du ha det slik resten av livet ditt? 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #16 Skrevet 23. oktober 2023 Fjortisoppførsel fra en førtiåring.. Nei, hadde ikke likt det her. Sikker på det giftemålet? Anonymkode: 284f6...de7 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #17 Skrevet 23. oktober 2023 Jeg hadde ikke giftet meg med han! snappe noen ukentlig, som du ikke hilser på hvis du møter dem ute? Det er veldig spesielt Anonymkode: df93b...896 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #18 Skrevet 23. oktober 2023 Han respekterer deg ikke. For selvsagt forstår han at det ikke er en god følelse for deg. Forklar han hvordan du føler. Vær helt ærlig om at du blir lei deg, usikker og ikke føler deg respektert (eller hvordan du føler). Stopper han ikke etter det, hadde jeg nok revurdert forholdet med han. Anonymkode: 22168...96c 3
Trolltunge Skrevet 23. oktober 2023 #19 Skrevet 23. oktober 2023 Med denne oppførselen viser han tydelig at han er typen som trenger stadig bekreftelse fra mange kvinner, og at det behovet i ham er viktigere for ham enn å ha respekt for deg og å prioritere deg og deres forhold. Mennesker som er så avhengig av bekreftelse er også de mest utro mennesker, både emosjonelt og fysisk, så dette er ikke bare et rødt flagg, men en gigantisk rød fane. 4 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå