Gå til innhold

Riksen svartid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som ikke får svar fra Riksen?

Meldte mens for fryseforsøk tirsdag forrige uke, men fortsatt ikke fått time for kontroll? Blir redd forsøket går i vasken.

Anonymkode: e0c77...37c

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De tar seg god tid ja. Det har "bare" gått 5-6 dager så gi de hvertfall ut dagen. De er TREIGE på å svare og i to uker inntil forrige uke fikk jeg melding i appen at telefonen var stengt pga pågang. Så kan du sende en ny melding og spørre etter i dag, du har tross alt ikke all tid i verden. Men vanlig er å få kontroll dag 10.

Anonymkode: 31f5d...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

De tar seg god tid ja. Det har "bare" gått 5-6 dager så gi de hvertfall ut dagen. De er TREIGE på å svare og i to uker inntil forrige uke fikk jeg melding i appen at telefonen var stengt pga pågang. Så kan du sende en ny melding og spørre etter i dag, du har tross alt ikke all tid i verden. Men vanlig er å få kontroll dag 10.

Anonymkode: 31f5d...2d9

Takk for svar ☺️ har jo litt tid, men greit å kunne planlegge litt og🙄 appen sier jo kontroll mellom dag 9 og 12, blir en del arbeidsdager å «holde av»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kjempetreige. Gikk glipp av et forsøk fordi de var sent ute med å svare. Ventet 11 dager på det lengste. 

Anonymkode: c35a6...c82

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i gang med lang protokoll på fredag og har ventet på brev fra dem og resepter som de sa de skal ordne to uker siden. Dette blir 3. forsøk for meg (1.fersk og 2.fryse). Har opplevd det samme før, at det ikke svarer med en gang. Så etter at jeg har prøvd å ringe og sende ny melding uten resultat. Dro jeg til riks og spurte hun som sitter i resepsjon. Hun sa at jeg kan banke på døra hvor sykepleiere sitter, så kommer de ut og svare på spørsmålene som jeg har. Har gjørt dette flere ganger og får svar fra de med en gang ettersom jeg er allerede på stedet. Det er den eneste måte jeg får svar på spørsmål som haster ellers tar det over en uke. Lykke til med forsøk💗

Anonymkode: a3c0b...fb2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Skal i gang med lang protokoll på fredag og har ventet på brev fra dem og resepter som de sa de skal ordne to uker siden. Dette blir 3. forsøk for meg (1.fersk og 2.fryse). Har opplevd det samme før, at det ikke svarer med en gang. Så etter at jeg har prøvd å ringe og sende ny melding uten resultat. Dro jeg til riks og spurte hun som sitter i resepsjon. Hun sa at jeg kan banke på døra hvor sykepleiere sitter, så kommer de ut og svare på spørsmålene som jeg har. Har gjørt dette flere ganger og får svar fra de med en gang ettersom jeg er allerede på stedet. Det er den eneste måte jeg får svar på spørsmål som haster ellers tar det over en uke. Lykke til med forsøk💗

Anonymkode: a3c0b...fb2

Takk for svar ☺️ samboer foreslo faktisk det samme. Fikk svar sent mandag kveld heldigvis.

De har sikkert kontroll, men man blir jo stressa når man fyller kroppen med kunstige hormoner og ikke får svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...