Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så dritlei over mennesker som sitter foran tv og sovner. Jeg ser en film, og der sitter et menneske som prøver å følge med. Men menneske sovner hvert 5 minutt. 
Skal vi se noe sammen, eller er du trøtt og sliten? Jeg respekterer at folk er sliten. Men, ikke sitt å snork foran meg. Pisslei av det. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Anonymkode: facc8...0a3

• Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er enig. Eksen var sånn, men han var så utrolig teit på det. HAN insisterte på at vi skulle se film sammen. Vi valgte en film han likte som jeg syntes var dritkjedelig. Så sovna han etter fem minutter. Så tenkte jeg okei, samma det, og gikk og gjorde noe annet. Så våkna han og ble sur for at jeg ikke ville se på filmen med ham fordi vi skulle ha koselig kveld sammen. Altså.

Anonymkode: 1022c...05c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ok, takk for informasjonen. Skal passe på å unngå det neste gang vi ser film sammen. 👍

Anonymkode: 44899...bcc

• Liker 11
  • Hjerte 1
Skrevet

Some people have real problems.

Anonymkode: e8d4b...58a

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Helene skrev (14 minutter siden):

Jeg er så dritlei over mennesker som sitter foran tv og sovner. Jeg ser en film, og der sitter et menneske som prøver å følge med. Men menneske sovner hvert 5 minutt. 
Skal vi se noe sammen, eller er du trøtt og sliten? Jeg respekterer at folk er sliten. Men, ikke sitt å snork foran meg. Pisslei av det. 

😂😂😂😂

• Liker 2
Skrevet

Jeg er drittlei av folk som blir dritsur fordi jeg sovner foran tv'n. 

Anonymkode: 6e405...c64

• Liker 19
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg synes generelt det er ugreit at noen sovner i et oppholdsrom. Er du trøtt, ta deg en lur i senga. Og ikke minst folk som ikke gidder å følge med på filmen, og spør om handlingen flerfoldige ganger gjennom filmen. 

Anonymkode: bc201...d0e

• Liker 1
Skrevet

People are dying, Helene.

Anonymkode: 17fdd...e64

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

People are dying, Helene.

Anonymkode: 17fdd...e64

Elsker denne referansen 😂

Anonymkode: 45762...332

• Liker 1
Skrevet

Jeg er bare så lei. X sambo sovnet hele tiden. Jeg kunne ønsket at han var ærlig. Si ifra, jeg er sliten i kveld. X sambo jobbet masse. Så jeg sliter mellom å respektere det, eller ta vare på familie. 

Skrevet

Mange er slitne for tida, og man er ikke vant til å ha fokus lenger over lengre tid.

Anonymkode: 2d246...63c

• Liker 2
Skrevet

Tror du folk sovner for å være frekke? Virker som du mangler grunnleggende forståelse…

• Liker 21
  • Nyttig 6
Skrevet

Når min sovner og jeg ikke liker filmen så bytter jeg bare film. Han pleier å ta hintet og gå inn i senga da. Min sliter med sykdom og jobber ekstremt mye, andre med hans sykdom er stort sett uføre. Så, jeg irriterer meg ikke nei.

Anonymkode: e1c50...6d8

• Liker 8
  • Hjerte 4
Skrevet

Synes det er morsomt og skjønt at mannen min sovner når vi ser film jeg. Kommet med alderen, og er han sliten er han sliten. Det irriterer meg ikke. Jeg ser videre, om jeg føler for det, eller jeg benytter sjansen til å sitte på mobilen eller lese en bok. Noe han synes er sååå kjedelig at jeg gjør, men ikke når han sover. 😄

Pleier å vekke ham når jeg er klar for senga. Ikke like begeistret om han våkner av seg selv og ønsker at jeg skal ile til sengs sammen med ham, midt i et spennende kapittel/en diskusjon på kg, men som regel er han behagelig borte til det passer meg å be ham forflytte seg til senga. 😊

• Liker 6
Skrevet

Det hender jeg sovner foran TVen. Det er når jeg har hatt en slitsom dag, men har lyst å være oppe med samboeren litt til. Han vekker meg når han skal legge seg. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Helene skrev (1 time siden):

Jeg er bare så lei. X sambo sovnet hele tiden...

Men det er vel slutt, så hvorfor er du opptatt av dette nå? Plages du av nye som sovner til filmen? 

Anonymkode: b0092...29f

• Liker 10
Skrevet

Noen sovner faktisk lettere når de ser på TV

Skrevet

Jeg kan av og til lide av søvnmangel, særlig hvis jeg har våknet midt på natten og gått på do. Da får jeg ofte ikke sove igjen når jeg legger meg igjen. Det ender ofte med at jeg da tar puta mi og legger meg på sofaen i stua og setter på tv-en. Finner noe søvndyssende eller kjedelig program, historiedokumentar eller naturdokumentar, der fortellerstemmen på tv dysser meg i søvn igjen ofte. 

Mange mennesker sovner av å se på tv, sånn er det bare. Særlig hvis man er trøtt fra før etter en lang dag.

Anonymkode: 842a9...517

• Liker 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Sovna foran tv’en i går🥹😅 

Riktignok alene da🤓 

Men jeg skjønner du har en partner som konstant sovner og det skjønner jeg blir litt kjedelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...