AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #1 Skrevet 22. oktober 2023 Daten er alltid på mobilen, når jeg tar opp at jeg ikke liker det blir hun bare sur på meg og kaller meg oppmerksomhetsyk som ønsker oppmerksomheten hennes 24/7 . Idag inviterte hun meg hjem til seg det gikk ikke 20 minutter før hun tok opp telefonen og var på den, hvorfor inviterte hun meg om hun bare skal være på telefonen? Hva skal jeg gjøre? Å slå opp er ikke aktuelt, jeg føler jeg kan fikse henne. Anonymkode: a7d6a...52a 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #2 Skrevet 22. oktober 2023 Dere passer ikke sammen Anonymkode: 7ce29...c11 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #3 Skrevet 22. oktober 2023 Det er ikke sikkert hun har lyst til å bli fikset. Vil du bli fikset? Du må nok godta at hun et som hun er. Avhengig av mobilen. Anonymkode: 5ae5f...7cb 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #4 Skrevet 22. oktober 2023 Slå opp alikevel. Du kan ikke endre henne. Anonymkode: b9388...e39 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #5 Skrevet 22. oktober 2023 At hun sjekker noe fort, melding eller sånt, er greit. Hvis hun setter seg til å scrolle, så ser du på henne et par minutter uten å si noe. Så hadde jeg reist meg som om jeg skulle på do, og så bare gått. Så frekk orker jeg ikke. Anonymkode: c6f6a...0ce 2 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #6 Skrevet 22. oktober 2023 Sånne folk er vanvittig irriterende. Bedre å gå videre til neste, har aldri opplevd at sånne forandrer seg. Anonymkode: bb79b...5a8 2 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 23. oktober 2023 #7 Skrevet 23. oktober 2023 Usj. Eneste grunnen til at jeg med jevne mellomrom ser på mobilen på en date er å se om barnevakten har tekstet. Altså ser raskt på låst skjerm. Utover det er jeg dedikert til han jeg dater både ute og ved hjemmedate. Hun virker rett og slett ikke særlig intr i deg for da hadde du vært mer spennende enn mobilen. Løp.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #8 Skrevet 23. oktober 2023 Det er turn off for meg hvis en date bare sitter på tlf når vi er sammen. Må gå an å legge fra seg den tlf en stund når man møter folk. Uhøflig syns jeg. Ikke noe å samle på. Anonymkode: d15d0...a95 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #9 Skrevet 23. oktober 2023 1 hour ago, WhisperingWind said: Usj. Eneste grunnen til at jeg med jevne mellomrom ser på mobilen på en date er å se om barnevakten har tekstet. Altså ser raskt på låst skjerm. Utover det er jeg dedikert til han jeg dater både ute og ved hjemmedate. Hun virker rett og slett ikke særlig intr i deg for da hadde du vært mer spennende enn mobilen. Løp. Hvis man med jevne mellomrom ser på mobilen, uansett hvor kjapt og på låst skjerm, tenker jeg at de ikke er så interessert i den de er sammen med. Viktige meldinger kommer vel uansett ikke på tekst? Anonymkode: bb79b...5a8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #10 Skrevet 23. oktober 2023 Jeg ville sagt ifra HVER JÆVLA GANG den telefonen kom opp. Evt med humor Jeg gjør det med venner når vi er på fest, og alle er jo enige i at vi kunne likesågreit sittet hjemme i hver vår bolig om vi skal bare sitte på den telefonen, så folk er jo enige når alt kommer til alt. Anonymkode: 9721c...5f8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #11 Skrevet 23. oktober 2023 Å slå opp er ikke et alternativ? Nei vel, da vet du allerede hvordan framtida blir. Avhengighet tar mange former og er ikke noe folk vanligvis går inn i med åpne øyne. Anonymkode: a43e7...35c
Gjest WhisperingWind Skrevet 23. oktober 2023 #12 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvis man med jevne mellomrom ser på mobilen, uansett hvor kjapt og på låst skjerm, tenker jeg at de ikke er så interessert i den de er sammen med. Viktige meldinger kommer vel uansett ikke på tekst? Anonymkode: bb79b...5a8 Jo. Mine barnevakter sender sms om de lurer på noe som ikke er krise. Og å se på mobilen engang i timen i 2 sek plager ikke han jeg dater.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #13 Skrevet 23. oktober 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Å slå opp er ikke aktuelt, jeg føler jeg kan fikse henne. Nobel tanke. Du kommer neppe til å klare det. Hun er en addict. Som så mange andre, men hun høres ille ut. En addict vil ikke bryte adferdsmønsteret sitt for alt i verden og de blir sure eller aggressive hvis de blir konfrontert. Merk at de som har tendenser til avhengighet har en psykisk utfordring som gir utslag i avhengighet og de kan utvikle avhengighet på mange områder. Telefon, trening, spiseforstyrrelser, alkohol, stoffer osv. Det er en tøff materie å ta tak i. Hvis forholdet ikke er så gammelt vill jeg gått. Det ironiske er at det trolig er en av de få tingene som kan få henne til å våkne. Bare gå. Ikke se deg tilbake. Hvis hun bryr seg nok om deg vil hun komme etter deg, og da kan dere ha en voksenprat om problemet. Med voksenprat mener jeg en "vi respekterer hverandre og snakker ordentlig om ting". Ikke en ovenifra og ned prat og ikke en "jeg skal redde jenta mi" holdning. Hvis hun ikke kommer etter deg så vet du verdien din for henne og det er bare å lukke den boka. Det finnes massevis av damer. Anonymkode: bfaee...2ed 2
camu Skrevet 23. oktober 2023 #14 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Daten er alltid på mobilen, når jeg tar opp at jeg ikke liker det blir hun bare sur på meg og kaller meg oppmerksomhetsyk som ønsker oppmerksomheten hennes 24/7 . Idag inviterte hun meg hjem til seg det gikk ikke 20 minutter før hun tok opp telefonen og var på den, hvorfor inviterte hun meg om hun bare skal være på telefonen? Hva skal jeg gjøre? Å slå opp er ikke aktuelt, jeg føler jeg kan fikse henne. Anonymkode: a7d6a...52a Altså, ønsker du å være sammen med en person som møter deg på den måten, når du tar opp noe som plager deg? Telefonen er én ting, men å bli sur og snu det til at det er du som er kjip, den kommer du til å få på mange andre ting også. Hadde ikke giddet å bruke tid på en person med så lite selvinnsikt.
Hannah80 Skrevet 23. oktober 2023 #16 Skrevet 23. oktober 2023 MonJean skrev (7 minutter siden): Hva med å snakke med henne? 🤷🏻♀️ Det har han jo prøvd. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå