AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #1 Skrevet 22. oktober 2023 Jeg er gullmedlem på Skogstad, da har jeg fire kuponger jeg kan bruke ubegrenset; en på fri frakt, en på 100 kr, en på 75 kr og en på 50 kr. Nå har de i tillegg 40 % på alt. Bestilte en stillongs til 399,- og med alle rabatter endte det på 19 kr! Føler nesten jeg stjeler.. men det står på hver kupong at jeg kan bruke de ubegrenset med ganger. Kan de si noe på at jeg bestiller en og en ting? Så jeg får Max rabatt på hvert plagg.. Anonymkode: eaddf...9fd
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #2 Skrevet 22. oktober 2023 Høres ut som en merkelig rabatt, er du sikker på at du kan bruke 100 kr osv ubegrenset antall ganger? Den med prosent er mer logisk, 40% blir jo 40% uansett hvor mange ganger man handler. Anonymkode: 7e760...4b8 1
Belima Skrevet 22. oktober 2023 #3 Skrevet 22. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er gullmedlem på Skogstad, da har jeg fire kuponger jeg kan bruke ubegrenset; en på fri frakt, en på 100 kr, en på 75 kr og en på 50 kr. Nå har de i tillegg 40 % på alt. Bestilte en stillongs til 399,- og med alle rabatter endte det på 19 kr! Føler nesten jeg stjeler.. men det står på hver kupong at jeg kan bruke de ubegrenset med ganger. Kan de si noe på at jeg bestiller en og en ting? Så jeg får Max rabatt på hvert plagg.. Anonymkode: eaddf...9fd Denne helgen får du som medlem av Skogstad kundeklubb hele 40% rabatt på ALLE nyheter og ordinære varer! Kan ikke kombineres med andre rabattkuponger. Dette står på siden deres. Du får kun 40% på varene. Endret 22. oktober 2023 av Belima la til mer info 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #4 Skrevet 22. oktober 2023 Ja helt sikker, bare se Anonymkode: eaddf...9fd
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #5 Skrevet 22. oktober 2023 Belima skrev (1 minutt siden): Denne helgen får du som medlem av Skogstad kundeklubb hele 40% rabatt på ALLE nyheter og ordinære varer! Kan ikke kombineres med andre rabattkuponger. Men hvorfor klarer jeg å bruke kupongene da? Burde ikke de ikke kunne brukes samtidig da? Jeg får jo bestilt med alle kupongene samtidig.. Anonymkode: eaddf...9fd
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #6 Skrevet 22. oktober 2023 Bare å handle i vei, her har Skogstad dummet seg ut Anonymkode: 78622...aff 3 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #7 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvorfor klarer jeg å bruke kupongene da? Burde ikke de ikke kunne brukes samtidig da? Jeg får jo bestilt med alle kupongene samtidig.. Anonymkode: eaddf...9fd Da kan det hende du får en mail om at de kansellerer bestillingen. Anonymkode: 9aba3...bac 1
Belima Skrevet 22. oktober 2023 #8 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvorfor klarer jeg å bruke kupongene da? Burde ikke de ikke kunne brukes samtidig da? Jeg får jo bestilt med alle kupongene samtidig.. Anonymkode: eaddf...9fd Regner med at Skogstad kommer til å slette alle de andre. Les på hjemmesiden deres.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #10 Skrevet 22. oktober 2023 Får du kombinert tilbudene for sølv- og gullmedlem også? Anonymkode: 7e760...4b8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #11 Skrevet 22. oktober 2023 Belima skrev (2 minutter siden): Regner med at Skogstad kommer til å slette alle de andre. Les på hjemmesiden deres. Jeg har lest der, men det jeg synes er rart er at det går an å legge til 40% rabattkode samtidig som man legger til disse kodene. I andre nettbutikker hvor man ikke får kombinere koder får man opp feilmelding. Anonymkode: eaddf...9fd
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #12 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Får du kombinert tilbudene for sølv- og gullmedlem også? Anonymkode: 7e760...4b8 Ja, har fått kombinere alle de fire kodene tidligere. Anonymkode: eaddf...9fd
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #13 Skrevet 23. oktober 2023 En sånn tabbe gjorde stormberg også en gang. Blei sykt billig til slutt. Fikk beholde varene men neste gang det dukket opp lignende så gikk det ikke an å kombinere tilbud. Anonymkode: 51431...05c
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #14 Skrevet 23. oktober 2023 Det er jo åpenbart en feil. Spørsmålet er hvor lang tid det tar før de oppdager feilen. Kanskje ikke så lurt å lage en tråd om det. Anonymkode: baaec...bdf
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #15 Skrevet 23. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er jo åpenbart en feil. Spørsmålet er hvor lang tid det tar før de oppdager feilen. Kanskje ikke så lurt å lage en tråd om det. Anonymkode: baaec...bdf Akkurat det jeg også tenkte. Her kommer de til å bli tipset av noen og gjøre noe med det. Lite smart av deg, ts. Du burde holdt tett om dette og handlet det du kunne. Anonymkode: 1aa08...32a 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #16 Skrevet 29. oktober 2023 For de som lurer - alle bestillingene er sendt og på fakturaen har jeg fått alle rabattene jeg la inn. Så det går tydeligvis an. Har bestilt stillongs som egentlig kostet 399,- til 19,- 🤩 Anonymkode: eaddf...9fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå