Gå til innhold

jeg er 27 og han 35. gå for det? eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjent han siden jeg var 23, men ble ikke noe av. var bare sånn bekjente, men nå har vi blitt bedre kjent med hverandre og dette har faktisk ført til noe fra min side romantisk.

Nå lurer jeg på om aldersforskjellen kan være stor? tidligere var dette nok uaktuelt, men er åpen for det nå, men likevel mener mange av mine venninner at han er for gammel

kanskje han er det? hva sier dere?

Anonymkode: c12c3...b56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er jo så godt som jevngamle.

Skrevet (endret)

Det kan kun du kjenne på, siden det er du som skal være i relajsonen 😊 

Gjør det som føles riktig, om du plutserlig finner ut at du vil ha han, om du ikke tar han, eller at det ble for gammelt,om du gjør, så kan du jo bare endre mening til det som føles bedre 😊 Har aldri vært med en mann på 35, så har ingen erfaring med hvor gammelt det er, er jo også eldre enn deg, så ja da blir vel 37 alderen jeg må sammenligne med. Nei du får kjenne etter og snakke med veninnene dine om hva du finner ut. 

Endret av Rosakatt
Skrevet

I den alderen dere er i nå er dette en alderfsorskjell som ikke er spesielt synlig. Hvis du kjenner at det føles riktig ut, så hadde jeg aldri rynket på øyenbrynene over at han er 35 og du 27

Anonymkode: 83fa1...04e

Skrevet
3 minutter siden, Rosakatt said:

Det kan kun du kjenne på, siden det er du som skal være i relajsonen 😊 Nå er jeg 29 år, å du kan jo antagelig ha en annen erfaring i livet, men er ganske sikker på at jeg klarte å kjenne etter hva som var greit og ugreit på din alder, så ingen fare der tror jeg ikke. 

Gjør det som føles riktig, om du plutserlig finner ut at du vil ha han, om du ikke tar han, eller at det ble for gammelt,om du gjør, så kan du jo bare endre mening til det som føles bedre 😊 Har aldri vært med en mann på 35, så har ingen erfaring med hvor gammelt det er, er jo også eldre enn deg, så ja da blir vel 37 alderen jeg må sammenligne med. Nei du får kjenne etter og snakke med veninnene dine om hva du finner ut. 

så hva er det eldste du kunne tenkt deg som en 29 åring? ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

så hva er det eldste du kunne tenkt deg som en 29 åring? ts

Har kun vært med menn som er samme kull som meg, og et år yngre, helt tilfeldig. Vet ikke med eldre, men har kanskje uansett ikke merket noe revolusjonerende om han var noen år eldre. Personlig tenker jeg 5 år pluss, men vet jo ikke hva fremtiden bringer, eller hvordan eldre føles ut. 
Å syns heller ikke du skal gjøre akkurat som meg, å kanskje gå glipp av kjærligheten, om denne mannen er det for deg. Beklager for å ikke kunne gi deg et bedre svar 😅

Skrevet

Det spørs hvor du vil med dette…

jeg kunne ha datet han dersom jeg hadde kjent han lenge og har håp med å holde ut sammen resten av livet så ja…

dersom det er noe kortvarig nei. Da ville jeg brukt hvert eneste sekund med å være ung å date kanskje yngre menn i det jeg har sjansen

det spørs hva du vil med dette…

Anonymkode: 6283c...f59

Skrevet

Kanskje det egentlig er lurt? Menn vil jo gjerne vente til 40 med å få barn og da er du 32, null stress. 

Anonymkode: e2307...511

Skrevet

Er så drittlei aldersforskjelldebatten! 

Men herregud da menneske! Du nærmer deg 30 år og er redd du er for ung? Og fyren er ikke mer enn 35?

Anonymkode: 7a88d...539

Skrevet

For gammel. Det blir drass for deg om 20 - 25 år. For korttids ok, men hold øynene åpne for noe mer alderspassende, det gir mer glede.

Anonymkode: 40dce...08b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For gammel. Det blir drass for deg om 20 - 25 år. For korttids ok, men hold øynene åpne for noe mer alderspassende, det gir mer glede.

Anonymkode: 40dce...08b

Da jeg var 27 traff jeg en på 35, vi giftet oss to år senere. Det er 20 år siden. Det er ikke dass.

Anonymkode: 72ca9...ed3

Skrevet

Helt ok aldersforskjell.

Skrevet
visp skrev (2 timer siden):

Dere er jo så godt som jevngamle.

Helt enig. Skjønner ikke problemstillinga. 

Anonymkode: d382c...225

Skrevet

Kjærlighet har ingen aldersgrense ❤️

Anonymkode: 4f41b...1de

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjærlighet har ingen aldersgrense ❤️

Anonymkode: 4f41b...1de

Loven har. Sorry måtte si det, for åpenbart er ikke alt lov eller greit. Men du tenker vel i voksenlivet, å da er det jo opp til hver enkelt ja. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...