Gå til innhold

Hinter hun om sex? "kan du komme jeg er alene hjemme"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har date henne i 4 måneder, ikke noe sex da, virker ikke som hun er interessert i det. Hun bor på en hybel, hun skrev "kan du pls komme, jeg er alene hjemme og redd" virker som ingen enn henne er hjemme, og hun spør meg om å komme over, hun ville også jeg skulle overnatte hos henne og ta med skifte klær, til de andre er tilbake imorra. Hinter hun om sex eller overtenker jeg ?

Anonymkode: 762a2...ec7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke tolket dette som noe mer enn akkurat det hun sier. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde heller ikke tolket det der som invitasjon til sex.

Hadde jeg skrevet en sånn melding så hadde ikke jeg villet at mottaker skulle tro at det var om sex heller. Dette er ei dame som er husredd og vil at det skal være noen der til i morgen. 

Men, det kan jo hende både Ananas og jeg tar feil. Det kan jo hende at hun vil ha sex. Du sier at det virker ikke som hun er interessert, men du skriver også at dere dater. Kanskje hun er klar, men vil ikke virke altfor ivrig? 

Sorry. Du ble nok ikke mindre forvirret av svaret herifra.  Tror nok det beste svaret får du fra henne selv. 

Anonymkode: 7f77a...b4b

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ei venninne som er husredd og som jeg har sovet hos et par ganger når samboeren er borte, hun sendte sånne meldinger :) 

Må ha mer å gå på her, er det en platonisk venn eller er det en du dater for eksempel? 

Uansett - er vel bare å ta turen så får du se, dersom du har lyst til å sove hos henne (uavhengig av utfall). Vask pikken i tilfelle, men vær en gentleman og ikke forvent noe som helst, for det er IKKE en sexinvitasjon i seg selv, det du har fått!

Eller, om du ikke har noe lyst til å ligge med henne men mistenker at hun har lyst til det med deg, så ikke dra. Hvis du vet hun vil ligge med deg, så er dette et triks for og få deg til sengs.

Anonymkode: 16c63...adb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ei venninne som er husredd og som jeg har sovet hos et par ganger når samboeren er borte, hun sendte sånne meldinger :) 

Må ha mer å gå på her, er det en platonisk venn eller er det en du dater for eksempel? 

Uansett - er vel bare å ta turen så får du se, dersom du har lyst til å sove hos henne (uavhengig av utfall). Vask pikken i tilfelle, men vær en gentleman og ikke forvent noe som helst, for det er IKKE en sexinvitasjon i seg selv, det du har fått!

Eller, om du ikke har noe lyst til å ligge med henne men mistenker at hun har lyst til det med deg, så ikke dra. Hvis du vet hun vil ligge med deg, så er dette et triks for og få deg til sengs.

Herregud, nå ser jeg at du skrev du hadde datet henne i 4 mnd 😅

Jaja, da kan det være noe skjer da.. du får dra og se? 😃

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har date henne i 4 måneder, ikke noe sex da, virker ikke som hun er interessert i det. Hun bor på en hybel, hun skrev "kan du pls komme, jeg er alene hjemme og redd" virker som ingen enn henne er hjemme, og hun spør meg om å komme over, hun ville også jeg skulle overnatte hos henne og ta med skifte klær, til de andre er tilbake imorra. Hinter hun om sex eller overtenker jeg ?

Anonymkode: 762a2...ec7

Du overtenker! Hun er redd! Ikke benytt deg av situasjonen! 

Anonymkode: 4fe26...35a

Skrevet

Hva ble det til, TS? Dro du for å være der med henne og ble det sex på dere eller var det "bare" å komme bort for å dempe frykten hennes som var greia?

Anonymkode: 7f77a...b4b

Skrevet

Ikke nødvendigvis hinting om sex, men at hun vil ha deg over på besøk, JA. 

Anonymkode: 3f481...828

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...