AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #1 Skrevet 22. oktober 2023 Noen som har hatt korona i det siste ? Hvilke symptomer hadde dere ? Akkurat tatt en test som var positiv, er svimmel, vond i brystet og generell sykdomsfølelse. Anonymkode: 06dc7...c63 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #2 Skrevet 22. oktober 2023 Jeg har hatt korona denne uka. Det startet brått midt på dagen med sår hals og hoste. De neste dagene kom feber (opp til 39 i 4-5 dager), hodepine, muskelverk/vondt i kroppen, vondt i ørene og øynene, slimhoste, rennende nese, tidvis vondt i brystet, tett i brystet, andpusten, svimmel, trøtt og særdeles slapp. Var helt sengeliggende i flere dager. Nå er feberen borte, men blir utrolig sliten av å bare gå på do. Hoster fortsatt mye. Orker litt tv-titting igjen, så det er hvertfall fremgang 🙃 Tror kanskje jeg var litt ekstra uheldig. God bedring! Anonymkode: 2021d...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #3 Skrevet 22. oktober 2023 Fikk det forrige helg. Kjente det i halsen mandag, uggen med litt feber tirsdag, ordentlig dårlig onsdag, mye bedre torsdag. Siden har jeg følt meg som på torsdag, ikke blitt helt frisk. Tett i ørene, null luktesans. Anonymkode: 8271f...5fb
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #4 Skrevet 23. oktober 2023 Forvarslet var sår hals. Første dagene var som skikkelig influensa med feber og smerter, så var det som forkjølelse. Det som henger igjen, akkurat som sist jeg hadde covid, er at jeg blir så andpusten og kan få pusteproblemer i lang tid etterpå. Må sikkert få sterkere astmamedisin denne gangen også. Anonymkode: 114bd...eac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå