Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har farga håret mitt fra blond til brunt, synes brunt hår er så fint. jeg brukte fargen "lys gyldenbrun", den grønne esken fra nut... et eller annet. tror det var garnier den het før. men det ble så mørkt!! for meg så ligner dette på brunt (nesten mørk brunt) og ikke LYS brunt. nå er det 1 mnd siden jeg har farga det, og først nå begynner det å bli den nyansen (i mørkhet) som jeg vil ha. men nå begynner jeg å få ettervekst og må farge det på nytt. jeg vil ha en varm, lys brunfarge, men lurer på å prøve et annet merke siden dette ble så utrolig mørkt. noen som har noen tips til type farge jeg burde prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har farga håret mitt fra blond til brunt, synes brunt hår er så fint. jeg brukte fargen "lys gyldenbrun", den grønne esken fra nut... et eller annet. tror det var garnier den het før. men det ble så mørkt!! for meg så ligner dette på brunt (nesten mørk brunt) og ikke LYS brunt. nå er det 1 mnd siden jeg har farga det, og først nå begynner det å bli den nyansen (i mørkhet) som jeg vil ha. men nå begynner jeg å få ettervekst og må farge det på nytt. jeg vil ha en varm, lys brunfarge, men lurer på å prøve et annet merke siden dette ble så utrolig mørkt. noen som har noen tips til type farge jeg burde prøve?

Du bør Alltid velge en lysere nyanse på fargen enn den du vil ha! pga av at fargen du kjøper i butikk som du farger håret med selv ,alltid vil bli mørkere enn det pakken viser..altså vil du ha brunt hår bør du velge lys brunt foreksempel..dette sa iallefall frisøren til meg! jeg hadde nemlig brunt hår og da jeg begynte å farge d selv istedenfor å gå til frisøren valgte jeg mellombrun og da ble d svart...

Skrevet

jeg har gjort AKKURAT den samme tabben, ble mørk brunt på meg ned lys brun. så vi skulle nok vert nedi noe mørk blond greier... kjipt.. for min del hvertfall, vil ha en fin LYS brun farge jeg å... men avfarging sliter jo kjempe masse på håret så det tør jeg liksom heller ikke. men bruker bare toning/glans vasker nå som jeg får ettervekst å sånn.. sånn at jeg kanskje kan få den fargen jeg vil om noen mnd...sommeren fks..

Skrevet

Men hva blir et hakk lysere da? de mørke blondfargene er jo kjempekjedelige :( faen, ser ut til at jeg må til frisøren da... sukk.

Gjest Gjest_tine_*
Skrevet
jeg har gjort AKKURAT den samme tabben, ble mørk brunt på meg ned lys brun. så vi skulle nok vert nedi noe mørk blond greier... kjipt.. for min del hvertfall, vil ha en fin LYS brun farge jeg å... men avfarging sliter jo kjempe masse på håret så det tør jeg liksom heller ikke. men bruker bare toning/glans vasker nå som jeg får ettervekst å sånn.. sånn at jeg kanskje kan få den fargen jeg vil om noen mnd...sommeren fks..

Ta for all del IKKE avfarging...det gjorde jeg og håret ble helt rassa:(....er nok en god ide og velge en ganske mye lysere nyanse enn d du egentlig vil ha når du farger håret selv! jeg velgte å farge med mellomblond på mitt blonde og da ble d lysebrunt...

Skrevet

noen som har prøvd den gylden mellomblond? hvis den blir mørkere enn på bildet kan den jo bli veldig fin...

Skrevet
noen som har prøvd den gylden mellomblond? hvis den blir mørkere enn på bildet kan den jo bli veldig fin...

den tror jeg å kan bli fin..! å de kan se kjedelige ut på pakken som noen sa over her, men det trenger d ikke å bli, for det blir jo helt anderledes i håret uansett..! blir jo ikke som bildet på pakken.. mellomblond/gylden mellomblond er nok tingen ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...