Gå til innhold

Store brystvorter

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg har ganske store areoler og har lurt på å redusere dem, og ta brystløft, feks. Har D. Men kjæresten synes de er fine som de er da, sier han, og jeg synes ikke de er så ille selv. Men skulle heller hatt små Areolaer. Det er faktisk en del som opererer dette. Er vel en grunn til at inngrepet finnes.

Anonymkode: 94946...131

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har selv veldig store areolaer. Alltid hatt komplekser for det og har vurdert operasjon siden jeg var tenåring. Eneste grunnen til at jeg ikke har gjort det er prisen 

Ikke at jeg har fått noen negative kommentarer på de og tror de færreste bryr seg veldig.. For min del er kompleksene så ille at jeg omtrent ikke ville amme første barnet mitt. Det å dusje i offentlige dusjer har feks. også alltid vært et problem for meg pga. puppene mine. Det er bare trist egentlig.

Anonymkode: 40b5d...756

Har også store arealer og er flau over dem. Men har sett at folk kan ende opp med å miste følelser i dem, eller verre at huden dør og de faller av 😲 ved opprasjon og da tenker jeg det er bedre med arolaer i det hele tatt, selv om det kan være litt flaut når noen ser dem. Har ikke opplevd at menn har kritisert dem, men forstår at små er det folk liker best, og i møte med ny mann er det jo skummelt. 

Siden vi har kjerester, du har barn 756, så er det jo ingen hindring egentlig, å få mann med dem, å dermed forsvinner jo på et vis det største problemet også, for om det er uattraktivt, men vi kan være attraktive for noen, så er det jo ikke så uattraktivt allikevel. 

Anonymkode: b9ea4...c71

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er det turnoff eller turnon med store brystvorter? (Tenker ikke brystenes størrelse i seg selv) 

Anonymkode: a1941...6bb

Brystvorter er turnon store som små, ikke noe å bekymre seg for 

Endret av MrAnon
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jevnt over så tror jeg at verden går glipp av mer varme og kjærlighet for at kvinner har dårlig selvtillit, enn at de ser feil ut.

Anonymkode: b3593...75e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Har store areolaer og like brystvorter som ts beskriver; har utelukkende fått positive kommentarer på puppene mine. Hadde selv litt komplekser for det da jeg selv har lagt merke til at de er større en «normalen», men nå elsker jeg puppene mine og det gjør tydeligvis menn også. 
Ei puppene dine og bær dem med stolthet!

Anonymkode: 8b0de...c10

• Liker 3
Skrevet

Ingen bryr seg sånn egentlig TS.

Du får uansett ikke gjort noe med det.

Anonymkode: 69da0...347

• Liker 1
Skrevet

Ante ikke at mine brystvorter var unormale før legen kommenterte å sa jeg hadde veldig uvanlige brystvorter. Først da ble jeg oppmerksom på hvor store de var, jeg vet ikke om jeg har hatt det hele livet eller om de ble sånn etter jeg fikk barn og har ammet. 
Vi er som vi er, store og små, vi kommer i variasjoner 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hver sine problem... Jeg har liten tiss. Sluttet å spille fotball pga. kommentarer i fellesdusj. Garderobelivet kan være nådeløst...

Anonymkode: ebf93...37c

• Hjerte 1
Skrevet

Hjelp så trist å lese!!! At noen tror at alle menn liker én spesiell type pupper! Det er jo hinsides absurd!!!! 

Og tenk å bruke tiden din på å bekymre deg over den vakre kroppen din! Vær glad og takknemlig for at du er frisk og hel!! 

Kvinner: Begynn å elsk dere selv!! Dette går ikke altså!!

-K 43, med store pupper 

Anonymkode: b11a3...b01

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.10.2023 den 19.44):

Hver sine problem... Jeg har liten tiss. Sluttet å spille fotball pga. kommentarer i fellesdusj. Garderobelivet kan være nådeløst...

Anonymkode: ebf93...37c

Ugh hvorfor skal folk bry seg så mye om andres kropper. Blir kvalm

Når det er så mange ordentlige menn her inne som sier at brystvorter og areolaer er fine store som små, så skal jeg si det samme om peniser og baller. De er like fine, store som små, korte som lange. 

Kropp er topp!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.10.2023 den 10.33):

Men areola er ikke stor. De er helt normale. Det er selve brystvorten. De er kanskje på tykkelse med lillefingeren min i diameter og en hel cm i høyde (ut fra selve pumpen liksom). Bruker 75 B i bh, så selve puppene er jo ikke store de heller.. 

Ts

Det du beskriver her vil jeg kalle normalt.😊

Skrevet
On 10/23/2023 at 10:33 AM, AnonymBruker said:

Men areola er ikke stor. De er helt normale. Det er selve brystvorten. De er kanskje på tykkelse med lillefingeren min i diameter og en hel cm i høyde (ut fra selve pumpen liksom). Bruker 75 B i bh, så selve puppene er jo ikke store de heller.. 

Ts

Åh.. det er noe av det deiligste jeg ser 😮‍💨😮‍💨 Rådeilig med store brystvorter, så det er bare veldig turnon i mine øyne😍

• Hjerte 1
Skrevet

Store areolaer er utrolig flott. Elsker det. Og store brystvorterer fantastisk. Så utrolig deilig å kjenne dem mellom leppene eller fingertuppene 😍

Skrevet

Men hvor stort er stort, på en måte? Kan noen vise med et bilde fra Google eller noe? Hva er ansett som store brystvorter liksom? Jeg har også større, men vet ikke om de er for store 😅

Anonymkode: ceb78...8e8

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg elsker store brystvorter. Skikkelig hot. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Men hvor stort er stort, på en måte? Kan noen vise med et bilde fra Google eller noe? Hva er ansett som store brystvorter liksom? Jeg har også større, men vet ikke om de er for store 😅

Ja det er sant. Hvor stor er store? 🤔

Legg et bilde av dine?

Anonymkode: 61a1a...602

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ja det er sant. Hvor stor er store? 🤔

Legg et bilde av dine?

Anonymkode: 61a1a...602

Tenk om noen kjenner igjen puppa mine da??

Haha, neia. Kanskje jeg finner et bilde på google som ligner.

• Liker 1
Gjest Mr. Ron
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.10.2023 den 16.31):

Er vel en grunn til at inngrepet finnes.

Ja, dårlige forbilder (som gir komplekser) som jenter henger seg på. Bruk heller pengene på noe koselig. Du er sikkert helt perfekt og unik!👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.10.2023 den 19.21):

Ingen bryr seg sånn egentlig TS.

Du får uansett ikke gjort noe med det.

Anonymkode: 69da0...347

At ingen bryr seg er i hvert fall feil.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo hooot. Pliis merry me 🙈

Skrevet
On 10/23/2023 at 6:15 AM, AnonymBruker said:

Jeg har selv veldig store areolaer. Alltid hatt komplekser for det og har vurdert operasjon siden jeg var tenåring. Eneste grunnen til at jeg ikke har gjort det er prisen 

Ikke at jeg har fått noen negative kommentarer på de og tror de færreste bryr seg veldig.. For min del er kompleksene så ille at jeg omtrent ikke ville amme første barnet mitt. Det å dusje i offentlige dusjer har feks. også alltid vært et problem for meg pga. puppene mine. Det er bare trist egentlig.

Anonymkode: 40b5d...756

Eg er fullstendig puppe frik!

Men det med brystvorter og areolaer har eg egentlig ikke brydd meg om, synes størrelsen og fasongen er viktigst.

Så skal det vel sies att det hadde vært veldig kjedelig om alle damer hadde perfekte like pupper.

Anonymkode: fe001...16a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...