Gå til innhold

Store brystvorter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har veldog store brystvorter.  Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over det før, før en sexpartner kommenterte at han aldri har opplevd pepper med så store brystvorter før. Og når jeg nå te ker meg om, så har ikke jeg heller det.. 

Er det turnoff eller turnon med store brystvorter? (Tenker ikke brystenes størrelse i seg selv) 

Anonymkode: a1941...6bb

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takk til brystvorter. Store og små. 😍

Mann

Anonymkode: 90319...7e9

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Store areolaer ser litt komisk ut.

Anonymkode: 8f8cb...5ed

• Liker 2
Skrevet

Store areolaer eller små areolaer. Blir litt som pepperoni på pizza. Størrelsen er det ikke så nøye med. Man blir glad så lenge man får putte de i munnen. 😋

Anonymkode: 90319...7e9

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre. Kos å leke med dem uansett størrelse, så det betyr ingen ting med mindre vi snakker om helt ekstreme dimensjoner 🙂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har veldog store brystvorter.  Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over det før, før en sexpartner kommenterte at han aldri har opplevd pepper med så store brystvorter før. Og når jeg nå te ker meg om, så har ikke jeg heller det.. 

Er det turnoff eller turnon med store brystvorter? (Tenker ikke brystenes størrelse i seg selv) 

Det er både nydelig å se på og deilig å slikke og suge lett på dem.. men først liker jeg å sirkulere rundt på areolaene, de har noen fenomenale erogene nupper/kjertler.. Den sirkuleringen er svært opphissende iflg mange kvinner😇

Og dere mange kvinner... Menn er like følsom.. så det er bare å sirkulere med tungen rundt dem først, før dere kysser og sutter på brystvortene🤞😁

• Liker 1
Skrevet (endret)

Alle ser forskjellige ut..

Endret av gapskratt
Skrevet

Stor areola er ikke noe fint, nei. Har vel aldri sett brystvorter som har vært uproporsjonalt store, men størrelsen på det fargede området rundt selve brystvorten kan være så ymse.

Anonymkode: 00a14...e41

Skrevet

Jeg har selv veldig store areolaer. Alltid hatt komplekser for det og har vurdert operasjon siden jeg var tenåring. Eneste grunnen til at jeg ikke har gjort det er prisen 

Ikke at jeg har fått noen negative kommentarer på de og tror de færreste bryr seg veldig.. For min del er kompleksene så ille at jeg omtrent ikke ville amme første barnet mitt. Det å dusje i offentlige dusjer har feks. også alltid vært et problem for meg pga. puppene mine. Det er bare trist egentlig.

Anonymkode: 40b5d...756

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men areola er ikke stor. De er helt normale. Det er selve brystvorten. De er kanskje på tykkelse med lillefingeren min i diameter og en hel cm i høyde (ut fra selve pumpen liksom). Bruker 75 B i bh, så selve puppene er jo ikke store de heller.. 

Ts

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men areola er ikke stor. De er helt normale. Det er selve brystvorten. De er kanskje på tykkelse med lillefingeren min i diameter og en hel cm i høyde (ut fra selve pumpen liksom). Bruker 75 B i bh, så selve puppene er jo ikke store de heller.. 

Ts

Utifra selve puppen* skulle det stå

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts

Tror ikke du skal bekymre deg, pupper ser veldig forskjellige ut. Det skal mye til å ikke like puppene, dersom man liker dama de sitter på. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Utifra selve puppen* skulle det stå

Jeg fikk til og med skryt på sykehuset 😅 "Så flotte brystknopper" sa de, og mente nok at det ville være greit for barnet og koble seg på. Og jammen var det det, amming har vært særdeles enkelt for meg og barna mine har små bryst. Har samme som deg (tykk som lillefinger, står ut). Er lys i huden men har ganske mørke knopper og aerola.  Alltid fått masse komplimenter for brystene mine. Ikke vært flau over dem. Ja, bortsett fra en kort stund når min første kjæreste mente jeg hadde hengebryst fordi knoppen ikke strutter rett ut/oppover når jeg står oppreist og det ikke er kaldt (den går liksom litt nedover, selve knoppen).

Så vi nok ganske lik vi to, sånn i kroppen mein æ. 

Anonymkode: 21d0b...b0e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg synes at små areolaer er litt penere rent estetisk.

Anonymkode: b3593...75e

Skrevet

Jeg har ganske store areoler og har lurt på å redusere dem, og ta brystløft, feks. Har D. Men kjæresten synes de er fine som de er da, sier han, og jeg synes ikke de er så ille selv. Men skulle heller hatt små Areolaer. Det er faktisk en del som opererer dette. Er vel en grunn til at inngrepet finnes.

Anonymkode: 94946...131

Skrevet

Hva er pepper?

Anonymkode: 7fc71...885

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min er samme, og det er hot 🔥 

Anonymkode: d049d...5fc

Gjest MisterMister
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har vært så heldig å fått sett noen pupper og brystvorter i mitt liv, å alle har vært fantastiske! 😍 Store brystvorter er vakkert! Små er også vakkert! Det som er viktig er å ikke tenke at slike kommentarer er ment negativt, tipper sexpartneren din sa det for at han syntes de var utrolig flotte jeg 😍 

Gjest MisterMister
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg har ganske store areoler og har lurt på å redusere dem, og ta brystløft, feks. Har D. Men kjæresten synes de er fine som de er da, sier han, og jeg synes ikke de er så ille selv. Men skulle heller hatt små Areolaer. Det er faktisk en del som opererer dette. Er vel en grunn til at inngrepet finnes.

Anonymkode: 94946...131

Store areola er utrolig flott, små er også flott, ikke tenkt på å redusere dem, prøv heller å bli glad i dem, for jeg kan love deg at oss gutter og menn, liker dem slik de er 😀 

Gjest MisterMister
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ts

Dette er vakkert og bare flott 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...