Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #1 Skrevet 26. januar 2006 Så en ganske lett paraplytrille på jysk her om dagen, billig var den også, ca 200,-. Har bare tenkt til å ha den sånn i reserve, og evt på raske turer i butikken osv. Jenta mi er 14 måneder. Hun går ikke selv enda. Ville dere ha kjøpt denne?
Gyda Skrevet 26. januar 2006 #2 Skrevet 26. januar 2006 Jeg har kjøpt den. Den ligger alltid i bagasjerommet på bilen. Grei å ta fram for å trille på kjøpesenteret o.l. Den er ikke så veldig god å trille, og så savner jeg å ha en kurv under - men det går fint an å henge poser på håndtakene også... Sønnen min er nå 15 mnd. Vi kjøpte den for ca 1 mnd siden. Han var da begynt å bli lei av å sitte i den store trilla. Men syns fremdeles det er gøy å sitte i denne paraplytrilla - forandring fryder - og 200 kr er jo ikke så mye da. Man kan vel egentlig ikke forvente så mye for så lite - og sine 200 kr syns jeg den er verdt.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #3 Skrevet 27. januar 2006 har denne vognen selv og har brukt den mye.. kjempefornøyd!
monja Skrevet 29. januar 2006 #4 Skrevet 29. januar 2006 Jeg har ikke prøvd denne, men jeg hadde nok kjøpt den. Som en enkel reservevogn til å ta en liten bytur med trenger man ikke all verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå