AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #1 Skrevet 22. oktober 2023 Vi har vært sammen I 5 år, eier hus sammen. Har grei økonomi, hverdagen er egentlig fin. Vi ler mye, klemmer på hverandre/ kysser, holder rundt hverandre. Jeg kan ligge i armkroken, så alt sånn er på en måte på plass. Han sier han er tiltrukket av meg, at følelsene ikke har endret seg. Han har bare ikke lyst.. sier også Han synes det er synd det ikke er oftere. Sier han har mye å tenke på. Jeg blir veldig usikker av det her. Det er bare ingen seksuell stemning, noen gang. Føler det er så lenge siden sist, at det er blitt en vane å ikke ha det. Jeg har ikke så lyst selv lenger heller, lils vent meg til at vi ikke har sex. Syns det er veldig trist. Vi er i 30 årene begge to. Vi er veldig glad I hverandre, og ingen ønsker det skal bli slutt. Og ja.. jeg er sikker på at han ikke er utro. Andre som har havnet i en sextørke? hvordan kom dere ut av det? Anonymkode: d26a4...559 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #2 Skrevet 22. oktober 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Andre som har havnet i en sextørke? hvordan kom dere ut av det? Ja, og den har vart i 20 år. Aner ikke om det er en utvei... Anonymkode: 4378d...e75 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #3 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Andre som har havnet i en sextørke? hvordan kom dere ut av det? Anonymkode: d26a4...559 Ja. Av ulike årsaker. Vi kom for så vidt aldri ut av den. Men det er som du sier. Man blir veldig fort vant med det. Sex er ikke lenger noe savn, eller noe vi tenker på. Det har blitt den nye normalen😊 Går sikkert an å komme ut av «sextørke», men vi har rett og slett ikke noe sterkt ønske om å prioritere det. Når sex ikke er et savn eller noe man går å tenker på, så er det heller ikke motivasjon til å prioritere det. Tanken på å skulle gjøre noe med det virker mest masete egentlig 😂 Anonymkode: 9f35b...747 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #4 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Av ulike årsaker. Vi kom for så vidt aldri ut av den. Men det er som du sier. Man blir veldig fort vant med det. Sex er ikke lenger noe savn, eller noe vi tenker på. Det har blitt den nye normalen😊 Går sikkert an å komme ut av «sextørke», men vi har rett og slett ikke noe sterkt ønske om å prioritere det. Når sex ikke er et savn eller noe man går å tenker på, så er det heller ikke motivasjon til å prioritere det. Tanken på å skulle gjøre noe med det virker mest masete egentlig 😂 Anonymkode: 9f35b...747 Det er akkurat sånn det er for oss og 🙈 vi er vant til det, og det føles som et veldig tiltak å skulle komme ut av det. Er liksom så behagelig og fint sånn det er nå. Savner det jo av og til, men føler ikke på den lysten når jeg ikke føler han vil.. Anonymkode: d26a4...559 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #5 Skrevet 22. oktober 2023 Ja, og savner det ikke. Anonymkode: 9d998...b2e
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #6 Skrevet 22. oktober 2023 Greit når ingen savner det, og trives godt som maskiner. Er du alene om det så STIKK!!!! Anonymkode: 757ae...eb9 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #7 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Greit når ingen savner det, og trives godt som maskiner. Er du alene om det så STIKK!!!! Anonymkode: 757ae...eb9 Ditt sex-liv definerer deg som menneske? Anonymkode: 9d998...b2e 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #8 Skrevet 22. oktober 2023 Han er nok ikke særlig seksuell av seg. Menn begynner seg også på hele skalaen fra aseksuelle til hyperseksuelle. At alle menn er så seksuelle er en myte. Ja jeg har vært sammen med mann på lavt nivå av seksuelle behov. For min del fungerte det ikke. Jeg ble for frustrert. Ikke var det mulig å prate om det heller, for han var påvirket av løgnene om at menn liksom alltid skal ha lyst, så det var veldig tabu for ham å innrømme noe, eller snakke seriøst om dette. Det hadde vært noe enklere om vi i det minste kunne snakke ærlig om dette, for å innstille seg på å forstå hverandre, og kunne snakke om hvordan vi kunne løse dette, men når han istedenfor benektet og ble litt ufin når jeg tok det opp (kalte meg sexgal for eksempel), så ble det bare for vanskelig. Anonymkode: 8ed91...762 3 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #9 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 22.10.2023 den 21.15): Ja. Av ulike årsaker. Vi kom for så vidt aldri ut av den. Men det er som du sier. Man blir veldig fort vant med det. Sex er ikke lenger noe savn, eller noe vi tenker på. Det har blitt den nye normalen😊 Går sikkert an å komme ut av «sextørke», men vi har rett og slett ikke noe sterkt ønske om å prioritere det. Når sex ikke er et savn eller noe man går å tenker på, så er det heller ikke motivasjon til å prioritere det. Tanken på å skulle gjøre noe med det virker mest masete egentlig 😂 Anonymkode: 9f35b...747 Jeg håper det gjelder dere begge, og at partneren din ikke dekker over noen negative følelser. Det er jo mange som har hatt lignende utsagn og endt opp alene når partneren har etter mange år i ufrivillig sølibat, funnet en ny. Jeg hadde i hvert fall vært forsiktig og ikke tatt det for gitt at følelsene er og forblir like i all overskuelig fremtid. Anonymkode: 74ac3...74f 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #10 Skrevet 24. oktober 2023 Det er rett og slett ikke spennende med sex lengre etter så mange år. De aller fleste menn klarer seg også helt fint uten sex da de har vært vant til å være uten store deler av livet Anonymkode: c28bc...ad9 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #11 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 22.10.2023 den 23.33): Ditt sex-liv definerer deg som menneske? Anonymkode: 9d998...b2e Nei men det definer ihvertfall om jeg er et par med mannen min eller om vi bare er romkamerater. Ingen sex hadde vært drepen for mitt forhold, ihvertfall når vi ennå bare er i 40 årene. Jeg skal ikke snakke for fremtiden om 20 år, men jeg håper vi ennå har et sexliv for og si det sånn. Når jeg var ung og gikk på internatskole, var hun ene husmoren der i mange fine samtaler med oss unge om sex og alt mulig annet unge er oppptatt av. Hun og mannen var typ mellom 70-80 år og sa dem hadde fortsatt et ganske fint sexliv så tenker det er nok ikke umulig da heller. En ting om dette er noe man begge velger bort, men og leve i et sånt forhold selv. Og ja det er forkjellig på det og noen år med litt vansker i sexlivet Anonymkode: 81a41...545 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #12 Skrevet 25. oktober 2023 Vi har vært sammen i over 10 år, er i midten av 30 og har sex typ 4-5 ggr i året de siste 3-4 år. Bortsett fra nåt vi prøvde på barn, det ble + 4 ganger det året så satt den 😅 Savner det noen gang, men vi har det så fint på alle andre områder at jeg prøver å overbevise meg at det ikke er så viktig. Nærhet, god relasjon og snill god partner som tar vare på familie er nok mye viktigere for meg. Anonymkode: 1148c...820
Ryzorman Skrevet 25. oktober 2023 #13 Skrevet 25. oktober 2023 Hadde sexen stoppa i midt forhold så hadde jeg avslutta forholdet. Sex er viktig for det gir ekstra nærhet.. Uten sex, så føler jeg egentlig at man bare er gode venner. Ja, sex er ikke alt.. Men da må man få ha sex med andre hvis andre partneren har gitt seg. 1
Ymse meninger Skrevet 27. oktober 2023 #14 Skrevet 27. oktober 2023 Eksen min var på grensen til aseksuell og gav også svært lite nærhet til meg i hverdagen. Det var ekstremt langt unna hva som var nok for meg av connection mellom oss to, og jeg begynte å tenke hva det egenrlig var jeg skulle med han når han ikke tilbød noe av det fysiske som hører til et forhold. Så dumpet han. Fikk aldri noen forklaring på hva som gjorde han så uinteressert selv om jeg spurte så aner ikke om han bare ikke tente på meg eller hva som var greia. Resultatet var uansett det samme.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #15 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 24.10.2023 den 20.38): Nei men det definer ihvertfall om jeg er et par med mannen min eller om vi bare er romkamerater. Anonymkode: 81a41...545 Så sårbart. Om sex er eneste som definerer deg og mannen din som kjærester. Håper og tror de fleste hr mer en bare sex som definerer dem som kjærester. Anonymkode: 9f35b...747
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #16 Skrevet 27. oktober 2023 Ryzorman skrev (På 25.10.2023 den 21.39): Men da må man få ha sex med andre hvis andre partneren har gitt seg. Hvorfor i all verden vil man ha sex med andre når man har en kjæreste? Man er jo ikke i et forhold om man like gjerne kan pule på andre..(om man ikke er poly). Det er kjæresten man vil ha sex med. Ikke en eller annen random. Anonymkode: 9f35b...747
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #17 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 24.10.2023 den 19.41): Jeg håper det gjelder dere begge, og at partneren din ikke dekker over noen negative følelser. Det er jo mange som har hatt lignende utsagn og endt opp alene når partneren har etter mange år i ufrivillig sølibat, funnet en ny. Jeg hadde i hvert fall vært forsiktig og ikke tatt det for gitt at følelsene er og forblir like i all overskuelig fremtid. Anonymkode: 74ac3...74f Det gjør det selvfølgelig😊. Vi hadde ikke vært i forholdet enda om det var en skjevhet der. Vi tar ingen ting ved hverandre for gitt. Vi har bodd sammen som kjærester i nøyaktig 20 år. Vi har ganske god kontroll på hvordan vi har det. Kommunikasjon har aldri vært en av våre utfordringer 😊 Anonymkode: 9f35b...747
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå