AnonymBruker Skrevet 17. august #61 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Selv er jeg dame med en intimpiercing som heter christina piercing, blir vel også av og til kalt venus piercing. Den er ikke i kontakt med klitoris i det hele tatt. Er i området ovenfor hvor de ytre kjønnsleppene møtes i "Venusberget" for å si det sånn. Så den er kun estetisk. Selv syns jeg den er veldig fin. Kunne ikke tenkt meg noe annen intimpiercing. Illustrasjon fra google som viser hvordan en slik piercing er plassert: Anonymkode: 8feea...dc7 Hvordan fjerner du hår med en slik piercing? Anonymkode: 3912b...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #62 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 21.00): Dette er en gammel tråd. Men litt interessant dette med kone materiale. Jeg er dame på 35, har barn, er gift, og kan likevel ønsket meg både nippelpiercing og en nedentil. Og min mann er giret på det. lurte på om det er noen på min alder som tar dette, eller er det typisk 18-20 åringer? Anonymkode: ef76c...728 Som mann på 44 hadde eg sagt kjør om min samboer på samme alder ville gjort noe lignende . Anonymkode: 2233a...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #63 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 21.33): men jeg spurte etter alder 😂 jeg er verken fyldig eller gother, men håper det er innenfor Anonymkode: ef76c...728 Innafor uansett 😉 er du singel? Anonymkode: 0fcdd...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #64 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan fjerner du hår med en slik piercing? Anonymkode: 3912b...95c Tar den ut mens jeg barberer meg og setter den inn igjen etterpå : ) Anonymkode: 8feea...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #65 Del Skrevet 17. august Jeg er voksen dame da, men kunne tenkt meg en i nippel (barebell) meeeen jeg har fått meg en FF som har akkurat en sånn så det blir kanskje kleint å ta en mens vi enda holder på. Men guuuu det er sooh hot 🤤(ja på han altså) Anonymkode: df483...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå