Gå til innhold

Piercing på kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mr. Ron

Som fullstendig amatør på dette området (piercing), så tenker jeg at piercing på nevnte plasser må jo føre til større farer for betennelse, skader etc, som igjen fører til mindre seksuell aktivitet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mr. Ron skrev (2 timer siden):

Som fullstendig amatør på dette området (piercing), så tenker jeg at piercing på nevnte plasser må jo føre til større farer for betennelse, skader etc, som igjen fører til mindre seksuell aktivitet??

Disse farene er så små at de ikke trenger vies stor oppmerksomhet. Det er mye større fare for at du føler deg ekstra fin og sexy, og at partner tenker det samme. Slikt blir det hyppigere, og mer intens, seksuell aktivitet av. 

Anonymkode: 810e9...26d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2023 den 20.34):

Litt nysgjerrig på hva menn tenker om piercing på kvinner? Intim og nippelpiercing. 

Anonymkode: ef76c...728

Dæili. Spesielt i nyta.

Anonymkode: 63783...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skikkelig turn off. Ikke konemateriale!

Anonymkode: fbd5f...985

...Men sikkert som "prøvemateriale?"...Utrolig hvor villige unge jenter er til å stille sin egen kropp til disposisjon for å "prøve" alt mulige greier, bare for å angre noen år etterpå?....Kjære dere...tenk dere om før dere lar kroppen deres bli til "nåleputer" for en eller annen trend som er i skuddet akkurat nå.....V Æ R S Å S N I L L ! ! ! ! !

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

robert_44 skrev (3 minutter siden):

...Men sikkert som "prøvemateriale?"...Utrolig hvor villige unge jenter er til å stille sin egen kropp til disposisjon for å "prøve" alt mulige greier, bare for å angre noen år etterpå?....Kjære dere...tenk dere om før dere lar kroppen deres bli til "nåleputer" for en eller annen trend som er i skuddet akkurat nå.....V Æ R S Å S N I L L ! ! ! ! !

Jeg har hatt mine smykker i kroppen min i 19 år. Et helt selvvalgt valg som jeg ikke angrer det spor på. Jeg synes det er fint og hva andre måtte mene om det er igrunn revnende likegyldig da de aldri kommer til å se min kropp i det hele tatt. Mannen er den eneste som ser det og han liker de og det har han gjort de 22 årene vi har vært sammen.. Har tre i underlivet og en i brystvorta.

Anonymkode: 6f2e8...0c0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har hatt mine smykker i kroppen min i 19 år. Et helt selvvalgt valg som jeg ikke angrer det spor på. Jeg synes det er fint og hva andre måtte mene om det er igrunn revnende likegyldig da de aldri kommer til å se min kropp i det hele tatt. Mannen er den eneste som ser det og han liker de og det har han gjort de 22 årene vi har vært sammen.. Har tre i underlivet og en i brystvorta.

Så bra at du liker å være gjennomhullet, både her og der...Finnes ingenting bedre enn det. Håper du trives med det 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

robert_44 skrev (1 minutt siden):

Så bra at du liker å være gjennomhullet, både her og der...Finnes ingenting bedre enn det. Håper du trives med det 😃

Ja det ligger vel på mange måter i teksten "som jeg ikke angrer det spor på".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det ligger vel på mange måter i teksten "som jeg ikke angrer det spor på".

Ohh.the Irony...Jeg skjønner 🤪

Anonymkode: 5961d...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Dette er en gammel tråd. Men litt interessant dette med kone materiale. 
Jeg er dame på 35, har barn, er gift, og kan likevel ønsket meg både nippelpiercing og en nedentil. Og min mann er giret på det.

lurte på om det er noen på min alder som tar dette, eller er det typisk 18-20 åringer? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyldig dame med nipplepiercing og svart lebestift og gother er heite saker! 

Anonymkode: 0fcdd...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Fyldig dame med nipplepiercing og svart lebestift og gother er heite saker! 

Anonymkode: 0fcdd...0f7

men jeg spurte etter alder 😂

jeg er verken fyldig eller gother, men håper det er innenfor 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turn off

Anonymkode: 9c634...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (På 22.10.2023 den 21.38):

Jeg liker det ikke, uansett hvor på kroppe det er; nede, oppe, ansiktet, magen ... Det er verken sexy eller fint i mine øyne.

Hva med ekstra piercinger i ørene?

Anonymkode: b36af...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2023 den 20.34):

Litt nysgjerrig på hva menn tenker om piercing på kvinner? Intim og nippelpiercing. 

Tunge, intim og nippel er ok, navel er veldig fint. I øyenbryn, leppe og nese styrer jeg langt unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidsfordriv? For mye penger? Synes du mat er dyrt? Ærlig talt, det mest usexy jeg vet om. Kjøp deg et fint blondesett i stedet!

Anonymkode: 2a980...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klinet med ei som hadde tungepiercing, og vært i senga med ei med piercing i puppenippel, men jeg er ikke solgt… Uansett, ingen deal breaker, med mindre det er ser sært ut.

Jeg har aldri sett piercing i underlivet, bare på film.

Dere som har det, blir sexen bedre med slikt i intimsonene?

Anonymkode: 79f9e...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg dame med en intimpiercing som heter christina piercing, blir vel også av og til kalt venus piercing. Den er ikke i kontakt med klitoris i det hele tatt. Er i området ovenfor hvor de ytre kjønnsleppene møtes i "Venusberget" for å si det sånn. Så den er kun estetisk. Selv syns jeg den er veldig fin. Kunne ikke tenkt meg noe annen intimpiercing.

Illustrasjon fra google som viser hvordan en slik piercing er plassert:

Aftercare 101 - Christina and Outer Labia Piercings - Rogue Piercing

Anonymkode: 8feea...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Hva med ekstra piercinger i ørene?

Anonymkode: b36af...7ea

Ikke noe bedre der. Er rett og slett ingen fan av piercinger, noe sted på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...