Gå til innhold

Artikkel om mann som gruer seg til å gi oralsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt inntrykk av at mange menn nyter å gi oralsex til kvinner, men lurer nå på: er det mange menn som faktisk ikke liker det, men som gjør det av "plikt"?

Anonymkode: f164a...f2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det aldri, og forventer/ønsker selvfølgelig ikke bj selv heller. Er da mye annen sex en kan ha.

Anonymkode: 5cec2...940

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjør det aldri, og forventer/ønsker selvfølgelig ikke bj selv heller. Er da mye annen sex en kan ha.

Bare av nysgjerrighet: har du eksempler på mye annen sex? Det er ikke kritikk altså, bare veldig vanskelig for meg å se for meg sex uten å være borti hverandre med munnen:)

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Trist. Jaja. Folk er forskjellig. 

Anonymkode: dd7fb...f74

Skrevet
1 minutt siden, visp said:

Bare av nysgjerrighet: har du eksempler på mye annen sex? Det er ikke kritikk altså, bare veldig vanskelig for meg å se for meg sex uten å være borti hverandre med munnen:)

Man kan da være borti hverandre med munnen uten at det involverer kjønnsorganer eller anus.

Anonymkode: d63bc...fcd

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man kan da være borti hverandre med munnen uten at det involverer kjønnsorganer eller anus.

Anonymkode: d63bc...fcd

Ja, jeg gadd bare ikke å skrive hele setningen. Regnet med at det ble forstått hva meningen var.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg elsker å gå ned på samboeren min. Hun liker ikke å gå ned selv.

Jeg går gladelig ned på henne uten å at hun utfører oralsex på meg.

For det første så trenger ikke sex være en type byttejobb. «Hvis ikke du gjør sånn, så gjør ikke jeg slik».

Det er ikke et sexliv jeg hadde orket.

Anonymkode: 984ae...55b

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har hatt inntrykk av at mange menn nyter å gi oralsex til kvinner, men lurer nå på: er det mange menn som faktisk ikke liker det, men som gjør det av "plikt"?

Liker det ikke heller.

Anonymkode: 91356...80f

Skrevet

Mye poster på forumet her om damer som ikke blir slikket, de vurderer nesten alltid å avslutte forholdet.

Jeg liker det, men syns på de som ikke gjør det. Slikking er som regel på smørbrødlisten

Anonymkode: 3ea1e...115

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Mye poster på forumet her om damer som ikke blir slikket, de vurderer nesten alltid å avslutte forholdet.

Jeg liker det, men syns på de som ikke gjør det. Slikking er som regel på smørbrødlisten

Liker han det ikke, så skal han jo ikke gjøre det. Forholdet hadde nok bestått om det var en god mann der mye annet stemmer oss imellom :) ts

• Liker 2
Skrevet
visp skrev (1 time siden):

Eksempler på annet enn oralsex:
- vaginalsex
- bruke fingrene/hendene sentralt
- massere
- sanseleker (bruke rytmen i musikk, bind for øynene, smaker, lukter, fokus på det visuelle, taus etc.)
- dominansleker
- erotisk hypnose
- kunyaza
- kyssing
- hundrevis av forskjellige stillinger
- ballonger
- sexhuske
- edging
- eksperimentere med forskjellige vinkler
- spenne pc-muskler til langsom orgasme
- tantrisk sex
- utendørs sex
- sexleketøy
- sexleker og -utfordringer
Og sikkert mer jeg ikke kommer på akkurat nå. 💜

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Fioljenta skrev (6 minutter siden):

Eksempler på annet enn oralsex:
- vaginalsex
- bruke fingrene/hendene sentralt
- massere
- sanseleker (bruke rytmen i musikk, bind for øynene, smaker, lukter, fokus på det visuelle, taus etc.)
- dominansleker
- erotisk hypnose
- kunyaza
- kyssing
- hundrevis av forskjellige stillinger
- ballonger
- sexhuske
- edging
- eksperimentere med forskjellige vinkler
- spenne pc-muskler til langsom orgasme
- tantrisk sex
- utendørs sex
- sexleketøy
- sexleker og -utfordringer
Og sikkert mer jeg ikke kommer på akkurat nå. 💜

Joda, jeg ser at lista di ser lang ut, men koker man den sammen så blir det kun en middag allikevel:) Jeg hadde allikevel følt at noe vesentlig manglet.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Forvente oralsex er alltid en dum ting.
Å ikke ønske oralsex utført på seg selv er også totalt innafor.

Men ser ikke hvorfor ordet 'selvfølgelig' er der. Det er ingen selvfølge at man ikke skal kunne like å få oralsex, selv om man ikke liker å gi. Oralsex er ikke en transaksjon, men det har kanskje blitt så mye fokus på det i samfunnet og media at mange tror at det skal være sånn. At det skal være en slags unnskyldning for at man ikke liker noe.

Det er masse andre ting i livet og forhold som vi ikke tolker som transaksjoner:
"- Jeg liker ikke å lage middag, men jeg liker å spise middag"
"- Jeg liker ikke å brette klær, men syns det er fint å kunne finne klærne mine i skapet"
"- Jeg liker ikke å bytte dekk på bilen, men vil gjerne ha vinterdekkene på når snøen kommer"
"- Jeg iker ikke å måke snø, men liker at det er mulig å gå nogenlunde sikkert og tørrskodd inn"

... så hvorfor skal spesifikt oralsex være noe anerledes?

Gjør de seksuelle handlingene du har lyst til.
Be om de seksuelle handlingene du har lyst på.
Bli enige med partner om hva som er den felles "menyen" på soverommet.

• Liker 5
Skrevet

Liker ikke å gi oralsex nei

Anonymkode: 94c03...0da

Skrevet

Elsker det bare enda mer om det er en plikt😈

Anonymkode: 51a0c...ecc

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Anonymkode: 3ea1e...115

Jp, men damer her pleier å date jævlig kjedelige og middelmådige menn, så slikking er sikkert eneste måten en stor andel av dem klarer å komme.

Skrevet

Liker ikke å motta oralsex, men gir allikevel. Ser ikke på sexen vår som en byttehandel. Hadde han ikke likte å gi meg oralsex hadde han allikevel fått, fordi jeg liker det veldig godt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Liker det og fin variasjon i senga, mem sikkert noen som ikke liker det også. Ikle det at jeg skjønner hvorfor 🤷‍♂️

Skrevet

Jeg gir bare oralsex om hun ikke har hatt andre peiser i vagina i løpet av de siste årene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...