Elnais Skrevet 22. oktober 2023 #1 Skrevet 22. oktober 2023 Noen som har en fantastisk krydderblanding for saftige krydrede kyllingvinger? Gjerne med litt futt i! Ikke noe bbq, honning eller noe funky smaker, bare helt enkelt «sterke» kyllingvinger som ikke smaker søtt/ketchup. Fant de perfekte vingene på Fjordline mellom Sandefjord og Strømstad, men den ruta legges dessverre ned😒
Sirah Skrevet 22. oktober 2023 #2 Skrevet 22. oktober 2023 Hva med å sende en mail til Ford Line og høre om oppskriften/hvilken produsent som produserer disse?
Elnais Skrevet 22. oktober 2023 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2023 Sirah skrev (Akkurat nå): Hva med å sende en mail til Ford Line og høre om oppskriften/hvilken produsent som produserer disse? Jeg har litt igjen i fryseren, og det er kylling fremstilt i Polen. Googlesøk gir meg kun danske resultater og det blir for vilt å reise til Danmark for å kjøpe kylling😂 Ingridiensene bakpå posen blir vill gjettelek for det står bare «krydderblanding»😅
Elnais Skrevet 22. oktober 2023 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2023 Er disse vingene om noen skulle sitte på kunnskap om det går an å skaffe disse her til lands😄 Eller noen gode krydderblandinger jeg kan prøve ut😉
Trish Skrevet 22. oktober 2023 #5 Skrevet 22. oktober 2023 Jeg bruker bakepulver, salt, hvitløkspulver, løkpulver, paprika og kajennepepper Du kan også lage denne sausen og ha oppå: https://gladkokken.no/oppskrifter/buffalo-sauce-denne-klassikeren-er-det-lett-a-bli-hekta-pa
Brunhilde Skrevet 23. oktober 2023 #6 Skrevet 23. oktober 2023 Jeg lager etter samme oppskrift som @Trish, utrolig gode Buffalo wings. Jeg lenker til krydderblandingen som brukes her. Personlig syns jeg det virker som om bakepulveret forsterker saltet, så jeg holder litt igjen på saltmengden for at det ikke skal bli for salt. Da er det bedre å salte litt etterpå hvis det blir litt for lite. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå