Gå til innhold

Hvor mye penger bruker du på klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn ca, per måned eller sjeldnere. 

Ut av nysgjerrighet :) 

Anonymkode: c5535...ea5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 000,- kroner i året 😀

Skrevet

Ca 10k i året. 

Anonymkode: a5221...47a

Skrevet

Vet ikke, men så lite som mulig da jeg har veldig dårlig råd. 
må innimellom kjøpe sokker og truser, men ellers får jeg en del på Finn til både meg og barna 

Anonymkode: 4959f...61d

• Liker 1
Skrevet

Ca 1000 kr i året 

Anonymkode: b96f1...72b

Skrevet

Dessverre flere tusen i måneden, jeg shopper for å føle litt glede i blant. Sko og kjoler er mitt svake punkt. Aldri ute så vet ikke hva jeg skal med det. 

• Liker 1
Skrevet

Det går noen tusen... kjøpte litt tøy i går, det ble 2000 kr

kjøpte noen skinnsko forrige mnd det var 2200

åja, så kjøpte jeg en kjole til 1800 i forrige uke.

Så la oss si 2000 kr i mnd til meg selv. Så blir det mye klær til barna. Kjøper mye mer til barna enn meg selv

Skrevet

Har gått ned i vekt og trenger derfor ny garderobe, så siste måneden har jeg brukt ca 25000. Det er inkludert vinterjakke og kosedress i kashmir, som til sammen ble 12 000...

Vanligvis bruker jeg kanskje 2-3000 i året.

Anonymkode: 4aefa...529

• Hjerte 1
Skrevet

Minst mulig. Jeg har blitt veldig bevisst på at jeg bare kjøper klær jeg faktisk trenger. Overforbruk av klær er et stort klimaproblem, og jeg vil ikke være en del av det. Men noen klær må man ha. Jeg tenker at jeg bør klare meg med 3000 i året. 

Anonymkode: eda1c...a06

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ca 2000- 3000 i måneden. Liker å gjøre klær og mulighet til å ha litt å velge mellom 

Anonymkode: 7eba9...6e8

Skrevet

Jeg har budsjett på 1000 kr i måneden. Hvis jeg vil ha noe som koster mer enn 1000 kr, så sparer hei.

Anonymkode: 2aab7...d1c

Skrevet

Kjøpe meg 3 nye bukser på salg i juni! Måtte kaste en haug med gamle, ødelagte.

Har ellers bare kjøpt sokker og truser i år tror jeg. Har bestemt meg for å bruke plaggene jeg har, til de ramler av. 

Sokker og truser ser jeg på som forbruksvare 😛

Hvis sko gjelder, har jeg vel brukt kanskje til sammen 700 kr i år på det. Kjøpte meg nye støvler, da mine var hull i. Og et par joggesko på salg.

Anonymkode: 05259...820

• Liker 2
Skrevet

Noen tusen i året.

Hvor mye,vet jeg ikke.

Men kjøper egentlig lite klær..

Skrevet
Forvirret23 skrev (54 minutter siden):

Dessverre flere tusen i måneden, jeg shopper for å føle litt glede i blant. Sko og kjoler er mitt svake punkt. Aldri ute så vet ikke hva jeg skal med det. 

Samme som meg💸

Anonymkode: 0baec...531

Skrevet

Mellom 0 kroner til 500 kroner.

Anonymkode: a2368...ca5

Skrevet

Til nå i år har jeg brukt ca 3000. Regner ikke med å kjøpe noe mer før året er omme, men hvis det blir regner jeg med maks en tusenlapp. 

Anonymkode: a477c...e07

Skrevet

Det er høyst forskjellig fra år til år og måned til måned.

Enkelte år har jeg f.eks bare kjøpt undertøy, en singlet og kanskje en bukse, noe som utgjør kanskje 100 kr pr måned, mens andre år, som i år har jeg kjøpt:  tre bukser, fire kjoler, hettejakke, Nesnalobber, vinterkåpe, blazer, jakke, to bluser, et par gensere, en cardigan, støvletter, to par sko, støvler, bikini, skjerf, lue, undertøy mm. og altså brukt 1200-1600 kr pr måned - en stor del av dette ble anskaffet rundt september, da jeg brukte over 6000 kroner på klær. 

Skrevet

Alt fra kr 0 til flere tusen i måneden. Kjøper ikke klær hver måned. 

Anonymkode: b496b...757

Skrevet

Til meg, mann og 3 barn tipper jeg vi i snitt bruker ca 2500 per måned på klær og sko. 

Skrevet

Ca 1000 i året.. Kjøper gjerne brukt, klespakker på finn er veldig ok syns jeg.. Spesielt nå når alt er så dyrt. Og er det noe jeg ikke vil ha selv så legger jeg det ut til nestemann. 🦋

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...