Gå til innhold

Hadde du blitt fornøyd hvis du dro på restaurant og fikk servert Grandiosa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg hadde blitt ganske sur. Vil tro at kokken har vært tom for glutenfri bunner og brukt denne som en nødløsning. Uansett ikke greit.

Anonymkode: 17fc0...822

• Liker 3
Skrevet

Hadde sendt den rett tilbake til kjøkkenet med krav om ordentlig mat. 

Anonymkode: 854e6...3bc

• Liker 6
Skrevet

Når jeg drar på restaurant så forventer jeg å få mat som er bedre enn det jeg klarer å lage selv hjemme. Jeg blir skuffet når jeg får noe jeg kan lage bedre. Så ja jeg er sær og veldig glad i mat. Så er ikke alle restauranten jeg drar på når jeg vet det er dårlig mat i forhold til min standar. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke greit.

Det at de hiver litt parmesan, parmaskinke og ruccola og tror at det derimot er innafor er et hån mot skikkelige resaturanter.

Grandiosa er søppel selv om du hiver på noe fancy på toppen.

Restaurant, da skal de lage maten, ville man hatt en oppvarma grandiosa hadde man heller gått til Narvesen, ikke på restaurant.

Hadde i værtfall aldri gått tilbake igjen dit og spist. Ikke hadde jeg betalt heller, hadde bedt de ta med pizzaen tilbake til kjøkkenet.

Om dette er gjengs for kjeden, eller kun late og dårlige ansatte på denne ene Kompis restauranten vet jeg ikke, men det er iværtfall ikke noe god reklame.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 2
Skrevet

Det er det vel INGEN som ville blitt… 

Anonymkode: 93bda...116

• Liker 2
Skrevet

Smaken ja prisen nei 😀 

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil kalle det svindel av øverste klasse. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

For å ta kokken litt i forsvar. Han gamblet, men med gode odds. Statistisk sett digger 50% av Norges befolkning Grandiosa. 

Men her bomma'n.. 

Jaja.. 

Endret av KnekkeBørre
  • Liker 2
Skrevet
KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

For å ta kokken litt i forsvar. Han gamblet, med med gode odds. Statistisk sett digger 50% av Norges befolkning Grandiosa. 

Men her bomma'n.. 

Jaja.. 

jeg synes grandiosa er helt greit av og til, det betyr ikke at  jeg vil betale for det på restaurant! 😡

• Liker 1
Skrevet
Fjugur skrev (5 minutter siden):

jeg synes grandiosa er helt greit av og til, det betyr ikke at  jeg vil betale for det på restaurant! 😡

Det skal du da få slippe om det var opp til meg. 😘

• Hjerte 2
Skrevet

Hva slags restaurant er det som har Grandiosa liggende, egentlig? Det høres utrolig merkelig ut. 

Anonymkode: 1b6f6...9f0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva slags restaurant er det som har Grandiosa liggende, egentlig? Det høres utrolig merkelig ut. 

Antagelig den typen som på en eller annen måte har forpliktet seg til å betjene alle kunder. Selv den type kunde som dukker opp å sier ; "Hei, jeg kan ikke spise en dritt av hva dere har på menyen, men jeg vil ha servering." 

• Liker 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Antagelig den typen som på en eller annen måte har forpliktet seg til å betjene alle kunder. Selv den type kunde som dukker opp å sier ; "Hei, jeg kan ikke spise en dritt av hva dere har på menyen, men jeg vil ha servering." 

Hæ? Hva slags restauranter er forpliktet til å servere hva som helst? 

Hvis du tenker på diverse allergier, intoleranser og livsstilsvalg trenger ingen restauranter å forplikte seg til det. De er forpliktet til å oppgi allergener i maten. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hæ? Hva slags restauranter er forpliktet til å servere hva som helst? 

Hvis du tenker på diverse allergier, intoleranser og livsstilsvalg trenger ingen restauranter å forplikte seg til det. De er forpliktet til å oppgi allergener i maten. 

Ah, nei. Ingen er forpliktet til det. Ta f.eks denne Australske kjøkkensjefen som nylig gikk viralt for å totalnekte å servere kunder med "allergier" og vegansk overbevisning..

Det jeg mente var at mange serveringssteder strekker seg langt i å betjene alle kunder utenom sitt vanlige konsept.

Jeg har selv jobbet i bransjen å opplevd sultne kunder som ønsker noe helt annet enn hva vi tilbyr grunnet nevnte årsaker. 

Og si "nei" faller oss naturlig ikke inn. Men man prøver å være kreativ allikevel. 

I dette tilfellet gikk det ikke så bra.  

Endret av KnekkeBørre
  • Nyttig 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (57 minutter siden):

For å ta kokken litt i forsvar. Han gamblet, men med gode odds. Statistisk sett digger 50% av Norges befolkning Grandiosa. 

Men her bomma'n.. 

Jaja.. 

Jeg er inkludert i de 50 prosenta @KnekkeBørre 😀

• Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Jeg er inkludert i de 50 prosenta @KnekkeBørre 😀

Hvem av dem, @Maskinfører

Jeg tipper på den halvparten som sier "Helt OK" til Grandiosaen 😁

Du ække vanskelig i kosten du? Iallefall ikke den som løper til lokalavisa om pølsa på Circle K ikke hadde nok reker i salaten 😂

• Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (15 minutter siden):

Hvem av dem, @Maskinfører

Jeg tipper på den halvparten som sier "Helt OK" til Grandiosaen 😁

Du ække vanskelig i kosten du? Iallefall ikke den som løper til lokalavisa om pølsa på Circle K ikke hadde nok reker i salaten 😂

Ovnsbakt er jo god da de nye 😀 originalen er også god men må har på litt ekstra ost samt kjøttboller saltpølse og diverse nei jeg er ikke vanskelig hehe nei løper ikke te avisa og klager men jegerpølsa fra Cirkle var god da 😀

Skrevet
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ovnsbakt er jo god da de nye 😀 originalen er også god men må har på litt ekstra ost samt kjøttboller saltpølse og diverse nei jeg er ikke vanskelig hehe nei løper ikke te avisa og klager men jegerpølsa fra Cirkle var god da 😀

Faen, jeg har ikke spist pølse på Circle K på lenge, så jegerpølsa har jeg ikke fått prøvd. Har ikke en gang hørt om den før nå. Kanskje det er en sånn lokal variant? 

Hørtes godt ut iallefall 🤤

• Hjerte 1
Skrevet

Samme gjelder hurtigruta!

På meny i kafeen har de noe som heter kapteinens pizza. Koster rundt 200,-

Det du får er oppvarmet big one.....

Anonymkode: 6c7f4...d16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...