AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #1 Skrevet 22. oktober 2023 Hei. Naboen min døde brått for en måned siden og var relativt ung. Jeg har enda ikke sett noe dødsannonse, minneside eller tidspunkt for begravelse. Er det noen som vet hvor lang tid dette pleier å ta? Jeg regner med at hun blir obdusert siden hun døde brått og bare var 50 år, men pleier det å ta så lang tid som en måned? Hun var født og oppvokst her hun døde så det er naturlig at det vil stå i lokalavisen her og ikke et helt annet sted.. Hun har flotte og ressurssterke barn så jeg tror ikke de er typen til å ikke sette inn en dødsannonse, spesielt siden hun hadde så stort nettverk og venner. Vi er mange som hadde et nært forhold til henne og lurer på dette 🌹 Ønsker ikke å mase på barna hennes Anonymkode: a542e...f06
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #2 Skrevet 22. oktober 2023 Man skal normalt begraves innen 10 dager (mener jeg det er) fra døden inntreffer, med mindre man kremeres, så kan man holde urnenedsetting eller minnestund senere. Kanskje familien ikke ønsket oppmerksomhet rundt dødsfallet? Anonymkode: f5fd1...58e 1
enkefru Skrevet 22. oktober 2023 #3 Skrevet 22. oktober 2023 (endret) Kan hende det er fordi familien ikke ønsker oppmerksomhet rundt dødsfallet. Endret 22. oktober 2023 av Fjugur 1
Sirah Skrevet 22. oktober 2023 #4 Skrevet 22. oktober 2023 Noen ønsker kort og greit ikke å sette dødsannonse i avisen. Bestemoren til en venn ønsket ikke dette og hadde gjort dette tydelig for familien lenge før dødsfallet. Min bestemor ønsket dødsannonsen først etter begravelsen. Det kan være mange grunner til at det ikke kommer i avisen. Kondolerer til alle ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #5 Skrevet 22. oktober 2023 Vet om ett par anledninger hvor det ikke ble satt inn før etter bisettelsen, da de kun ønsket de aller nærmeste familie, veldig trist avgjørelse, men også en som må respekteres. Anonymkode: 47c38...142 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #6 Skrevet 22. oktober 2023 Fjugur skrev (2 minutter siden): Kan hende det er fordi familien ikke ønsker oppmerksomhet rundt dødsfallet. Ja, det kan godt hende.. Men jeg bare syns det er så rart da hun hadde et enormt nettverk, mange hobbyer og mange som var glade i henne. Det er helt sikkert mange som vil ta farvel og har gode ting å si. Jeg vet det fordi vi var naboer, men det står ingenting på facebooken hennes eller noe sted, så de fleste vet ikke noe om dødsfallet. Men så klart, det kan hende familien har ønsket det 🌹 Anonymkode: a542e...f06
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #7 Skrevet 22. oktober 2023 Sjekk farvel.net eller vareminnesider.no Anonymkode: 81f77...f03 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #8 Skrevet 22. oktober 2023 Har du sjekket http://www.vareminnesider.no ? O den ikke ligger der kan det hende familien eller den avdøde ikke ville ha seremonidatoen offentlig og da kan annonsen komme i etterkant. Anonymkode: e586a...bea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå