Gå til innhold

Tror du mannen din hadde dumpet deg om han plutselig ble kjendis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis mannen din ble kjendis over natta, og alle jentene var etter han. Tror du at han hadde dumpet deg da eller fortsatt blitt sammen med deg?

Anonymkode: 60090...72d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper han hadde dumpet meg. Hadde ikke holdt ut at han skulle være kjendis, han hadde ikke tålt det.

Anonymkode: b5cb3...82e

Skrevet

Nei. Jeg vet at vi er ekte kjærlighet. Det vet han også :) 

Anonymkode: c2db3...836

Gjest Refreng
Skrevet

Jeg vet at han ikke hadde gjort det.

Forhold er noe helt annet når du har vært sammen med noen i mange år og vært gjennom tykt og tynt sammen. Man får et helt spesielt forhold sammen. Selv om andre flørter, så vil aldri den samme lojaliteten og følelsen man har for partner være der.

Jeg tror vi begge hadde vært single leeeenge om den andre døde. Man kan bare ikke erstatte et solid forhold med gjensidig kjærlighet og respekt over natten.

Skrevet

Jeg var gift noen år, og jeg tror nok eksen hadde dumpet meg om han plutselig ble kjendis og ettertraktet blant damer. Han er liksom typen, hadde vært lett påvirket av damers interesse.

Skrevet
Refreng skrev (1 minutt siden):

Forhold er noe helt annet når du har vært sammen med noen i mange år og vært gjennom tykt og tynt sammen. Man får et helt spesielt forhold sammen. Selv om andre flørter, så vil aldri den samme lojaliteten og følelsen man har for partner være der.

Jeg tror vi begge hadde vært single leeeenge om den andre døde. Man kan bare ikke erstatte et solid forhold med gjensidig kjærlighet og respekt over natten.

Ikke alltid ser du ikke hva som skjedde med Ariana og han andre karen, han forlot kona si og barnet sitt som han var sammen med i ca 10 år for Ariana grande, noen han nylig hadde møtt, så det er ikke alltid sånn.

• Liker 1
Skrevet
Refreng skrev (3 minutter siden):

Det trodde jeg også. Det ble slutt og mannen fant en ny veldig raskt. Dog er ingen  av oss kjendiser.

Anonymkode: f5d48...ca3

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det trodde jeg også. Det ble slutt og mannen fant en ny veldig raskt. Dog er ingen  av oss kjendiser.

Anonymkode: f5d48...ca3

Ja ikke sant, man kan aldri stole på menn.

Gjest Refreng
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke alltid ser du ikke hva som skjedde med Ariana og han andre karen, han forlot kona si og barnet sitt som han var sammen med i ca 10 år for Ariana grande, noen han nylig hadde møtt, så det er ikke alltid sånn.

De har heller ikke hatt den typiske lojalitet til hverandre, eller hatt et solid forhold.

Jeg antar du ikke har vært i et solid langt forhold om du ikke ser forskjellen på typiske drama kjendispar og forhold bygget på gjensidig respekt, kjærlighet og omsorg

Skrevet (endret)

En mann som lar seg blende av noe så dumt og overfladisk som kjendisstatus, er ikke lenger en mann.

Ordet "kjendis" kan ha en mening når man er en kvisete 14-åring med identitetskrise, men de fleste mennesker vokser dette av seg etter hvert som man blir litt eldre.

Endret av - Brian
Skrevet
Refreng skrev (1 minutt siden):

De har heller ikke hatt den typiske lojalitet til hverandre, eller hatt et solid forhold.

Jeg antar du ikke har vært i et solid langt forhold om du ikke ser forskjellen på typiske drama kjendispar og forhold bygget på gjensidig respekt, kjærlighet og omsorg

Jo de var det i følge henne, de var sammen siden videregående, før de ble kjendis osv.

Men tro hva du vil 

Gjest Refreng
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jo de var det i følge henne, de var sammen siden videregående, før de ble kjendis osv.

Men tro hva du vil 

Jeg trenger ikke tro, jeg vet.

Skrevet

Hah! Glatt...kan være en enkel lokalkjendis også. 

Anonymkode: e51f4...9ca

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Hvis han derimot hadde dumpet meg så hadde han vært feil mann for meg uansett.  :)

Skrevet

Nei, tror faktisk han hadde anstrengt seg mer for å holde på meg. Ikke at han trenger å anstrenge seg så mye fra før, da. 

Anonymkode: bb23f...5dd

• Liker 1
Skrevet
Refreng skrev (40 minutter siden):

Kjenner du dem?

Anonymkode: 71650...03d

• Liker 1
Gjest Refreng
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjenner du dem?

Anonymkode: 71650...03d

Ja

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Nå er vi ganske fersk, men nei. Han jeg dater er ikke intr i noe overfladisk. Han er ute etter en dypere relasjon. Dessuten er jeg noe av det hotteste han har vært borti😎😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...