AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #1 Skrevet 22. oktober 2023 Jeg er i en krevende periode nå, med 100% jobb og et krevende fulltidsstudie. Dessverre har jeg blitt veldig stresset og litt sur, jeg følger meg veldig overveldet. Så jeg har egentlig vært litt ufin mot samboeren min som ikke fortjener det. Så, nå trenger jeg litt tips på hva du hadde gjort nå? Forholdet mitt er veldig viktig for meg og jeg er redd for å miste han fordi jeg har vært en muggen drittkjerring. Merk: jeg er ikke ferdig med studiene mine, nå går vi tvert i mot inn i eksamensperioden. Jeg har ikke tid til å reise bort, bruke lang tid på fancy middager osv, det må være noe som er enkelt. Vi er i slutten av 30-årene. Anonymkode: 8b00f...655 1
Eneri Skrevet 22. oktober 2023 #2 Skrevet 22. oktober 2023 Ha en takeaway middag med tente lys hjemme, gi ham blomster og si takk for at han har holdt ut med humøret ditt. Forklar det med at det har vært krevende med jobb+studie, så det er ikke ham det er 'noe galt med'. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #3 Skrevet 22. oktober 2023 Hva med å si det. Beklager. Jeg vil gjerne si unnskyld til deg for at jeg har vært sur og latt det gå utover deg når jeg har vært overveldet og stressa. Du betyr mye for meg, og forholdet vårt er viktig for meg. Hva trenger du av meg nå? Det er snart eksamenstid, men jeg vil gjerne at vi skal være nære og ikke la mitt stress gå utover deg. Og så generelt gått inn for en bestevenn-strategi. Hvis han var bestevennen din; hvordan ville du da svart ham, og oppført deg mot ham (+ legg på litt romantisk intimitet) Anonymkode: 1f47f...408 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå