AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #1 Skrevet 22. oktober 2023 Forstår ikke at noen liker eller vil ha sex? Det er kjedelig, tidskrevende, slitsomt og jeg får ingenting ut av det. Jeg kjenner ingenting, og eneste som er koselig er at det er tid brukt sammen. Men jeg får ingenting, ingen klimaks ingenting. Det er som å gnikke på armen, hva godt får man av det? Er sykt oppgitt og orker ikke mer. Men har jo en kjæreste men aner ikke hva som skjer med kroppen min.. Anonymkode: ecc98...ea6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #2 Skrevet 22. oktober 2023 Er du aseksuell? Evt ikke i et forhold der du er forelska og tent. Anonymkode: 5a7be...4b7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #3 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): . . Det er som å gnikke på armen, hva godt får man av det? Anonymkode: ecc98...ea6 Vet det ikke var det du mente men jeg kan bli tent og kåt av å stryke eller bli strøket på armen også, så lenge jeg er inne i en god seksuell flyt og ikke syk, sliten etc. Huden er jo et sensuelt og seksuelt organ. Anonymkode: 5a7be...4b7 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #4 Skrevet 22. oktober 2023 Har det på samme måte. Men for meg kom dette etter mange år med å si ja selv om jeg mente nei… Anonymkode: 45cb4...7af
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #5 Skrevet 22. oktober 2023 Hva tenner du på da? Hvilke fantasier har du? Hvordan kommuniserer du noe av dette med partner? Når opplever du solo-sensuelle gleder som å nyte mat, drikke, god lukt, musikk, massasje, eller naturopplevelser (og solosex)? Ikke svare men at du vet det selv... Anonymkode: 5a7be...4b7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #6 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har det på samme måte. Men for meg kom dette etter mange år med å si ja selv om jeg mente nei… Anonymkode: 45cb4...7af Må liksom ha det med de, selv når man ikke vil for hvis ikke blir det jo bare problemer langsiktig fordi jeg vil jo aldri. De sier jo alltid det at hvis du ikke har det så viser det at man har problemer i forholdet. Men det er bare kjedelig for meg selv om jeg elsker personen høyt. Ønsker det for hen, fordi jeg vil ikke den skal tro det er noe galt. Fordi det er ikke noe galt, men det er bare ingenting å få for min del.. og det føler jeg blir galt igjen også. Anonymkode: ecc98...ea6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #7 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er du aseksuell? Evt ikke i et forhold der du er forelska og tent. Anonymkode: 5a7be...4b7 Jeg er forelsket, men jeg har ikke behovet for det. Bare en sjelden sjelden gang. Kunne hatt det 1-2 gang i mnd. Men her er det snakk om litt tafsing hver dag og samleie minst 2 ganger i uka. Og tafsingen er så blæ fordi jeg får aldri igjen det jeg gir. Anonymkode: ecc98...ea6
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. oktober 2023 #8 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er forelsket, men jeg har ikke behovet for det. Bare en sjelden sjelden gang. Kunne hatt det 1-2 gang i mnd. Men her er det snakk om litt tafsing hver dag og samleie minst 2 ganger i uka. Og tafsingen er så blæ fordi jeg får aldri igjen det jeg gir. Anonymkode: ecc98...ea6 Hva mener du? Er du ikke intr i sex fordi han ikke gjør god nok jobb med deg før han kommer? Da er det ikke rart sex er kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #9 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forstår ikke at noen liker eller vil ha sex? Det er kjedelig, tidskrevende, slitsomt og jeg får ingenting ut av det. Jeg kjenner ingenting, og eneste som er koselig er at det er tid brukt sammen. Men jeg får ingenting, ingen klimaks ingenting. Det er som å gnikke på armen, hva godt får man av det? Er sykt oppgitt og orker ikke mer. Men har jo en kjæreste men aner ikke hva som skjer med kroppen min.. Anonymkode: ecc98...ea6 Har du vært uten følsomhet hele livet? Befatning med hormonprevensjon, er jo en gjenganger for kvinner. Antidepressiva virker ofte slik på begge kjønn, og kan også bli hengende ved. Anonymkode: 14352...ae7 1
TB1895 Skrevet 22. oktober 2023 #10 Skrevet 22. oktober 2023 Er jo det som er gøy med det da, at man tilbringer tid sammen. Men selvfølgelig også at det er digg for oss som liker det.
KnekkeBørre Skrevet 22. oktober 2023 #11 Skrevet 22. oktober 2023 Som fotball. Kjedelig å se på. Morsommere å spille sjøl 😁
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #12 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og tafsingen er så blæ fordi jeg får aldri igjen det jeg gir. Jeg velger å tolke det som at din manglende glede ved sexen, er grunnen til at det ikke gir noe, og at det ikke er partneren som lar være å prøve? Jeg foreslår å snakke med en sexolog, og kanskje få noen ideer om hvor du kan flytte fokuset, for å ha noe igjen for sex. Jeg regner med at du har brukt helsevesenet for det det er verdt, når det gjelder å finne ut av det, og at det er aksept, og mental jobbing som står igjen. Anonymkode: 14352...ae7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #13 Skrevet 22. oktober 2023 WhisperingWind skrev (23 minutter siden): Hva mener du? Er du ikke intr i sex fordi han ikke gjør god nok jobb med deg før han kommer? Da er det ikke rart sex er kjedelig. Blir ofte kunn meg som holder på med hen og ikke motsatt. Så jeg bruker etc 1 time per dag kunn for dens tilfreds uten å få noe igjen. Tar ikke på meg og forventer at jeg gir og gir.. Anonymkode: ecc98...ea6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #14 Skrevet 22. oktober 2023 Høres ut som du er aseksuell Anonymkode: 7358c...784
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. oktober 2023 #15 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Blir ofte kunn meg som holder på med hen og ikke motsatt. Så jeg bruker etc 1 time per dag kunn for dens tilfreds uten å få noe igjen. Tar ikke på meg og forventer at jeg gir og gir.. Anonymkode: ecc98...ea6 Ikke rart du ikke liker sex😕 En mann som faktisk digger en dame ønsker å tilfredsstille henne. Med mindre jeg sier det er greit har de jeg har vært i forhold med sørget for at jeg er fornøyd før de kommer. Om ikke blir du jo bare sexslave og tømmestasjon.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #16 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Blir ofte kunn meg som holder på med hen og ikke motsatt. Så jeg bruker etc 1 time per dag kunn for dens tilfreds uten å få noe igjen. Tar ikke på meg og forventer at jeg gir og gir.. Anonymkode: ecc98...ea6 Jeg forstår deg ikke. I HI får jeg inntrykk av du ikke kjenner noe, og nå sier du at du ikke blir tatt på? Onanerer du? Anonymkode: 14352...ae7 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #17 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir ofte kunn meg som holder på med hen og ikke motsatt. Så jeg bruker etc 1 time per dag kunn for dens tilfreds uten å få noe igjen. Tar ikke på meg og forventer at jeg gir og gir.. Anonymkode: ecc98...ea6 Hvis du ikke får nytelse av det, så dropp det, da. Så enkelt. Hva sier h*n når du forteller hvordan du føler det? Forklar at du ikke gidder enveis sex, så fra nå av gidder du ikke å holde på med det. Du skal jo ikke ha sex hbis du ikke har lyst. Anonymkode: b346b...352 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #18 Skrevet 22. oktober 2023 Hvis du er alene. Kan du onanere og bli kåt? Er det kun kjæresten din du ikke tenner på? Synes det kunne se ut som du hadde fått avsmak for kjæresten din. Enten fordi at han er slem mot deg, eller fordi han er egoistisk når dere har sex Anonymkode: 30a9e...44f 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #19 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir ofte kunn meg som holder på med hen og ikke motsatt. Så jeg bruker etc 1 time per dag kunn for dens tilfreds uten å få noe igjen. Tar ikke på meg og forventer at jeg gir og gir.. Anonymkode: ecc98...ea6 Hva legger du opp til? Hva ber du direkte om? Mener du at at du ber om at han skal kysse deg , ta på deg, slikke deg og/eller ta deg men at han ikke vil eller bare kløner det til? Anonymkode: 5a7be...4b7
Likerstor35 Skrevet 23. oktober 2023 #20 Skrevet 23. oktober 2023 Jeg er i et forhold der jeg mer en gjerne vil ha mye forspill med at jeg går ned på henne👅👅 med vibrator og dildo samt jeg liker og bruke sleeve… men nå sier hun aldri likt det🤪 nå sitter jeg fortapt og målløs.. skulle ønske jeg var med en som liker litt leketøy og slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå