Gå til innhold

Vente på rapport fra nevropsykolog og medisinutprøving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det lang tid før du fikk din? Er utredet for ADHD, tok det helprivat. Fikk diagnosen etter siste time, 11 oktober. Nå skal hun skrive rapport og det kunne fort ta 2 uker + (pga andre rapporter som også må skrives).

Kan jeg melde meg til medisinutprøving uten rapport (om det er hos samme aktør og på samme bygg?) Eller må jeg forvente flere måneders ventetid? 

Ting tar så lang tid😕

Anonymkode: d9079...653

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tok det lang tid før du fikk din? Er utredet for ADHD, tok det helprivat. Fikk diagnosen etter siste time, 11 oktober. Nå skal hun skrive rapport og det kunne fort ta 2 uker + (pga andre rapporter som også må skrives).

Kan jeg melde meg til medisinutprøving uten rapport (om det er hos samme aktør og på samme bygg?) Eller må jeg forvente flere måneders ventetid? 

Ting tar så lang tid😕

Anonymkode: d9079...653

Du kan vel ikke forvente at noen skal skrive ut sentralstimulerende medisiner uten å lese en bakgrunn for diagnosen. Men er det en helprivat aktør så tar det neppe flere måneder. Du kan jo forresten ringe og bare spørre om en av legene kan snakke med nevropsykologen og om du kan begynne i forkant av rapporten. 

Anonymkode: 9bd19...dd2

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis psykiater hører til ved samme klinikk har vel de til gang til journalen likevel, så diagnosen må de jo ha tilgang til. Så da bør du kunne ringe å høre om du kan starte før. Men om det var to uker fra 11. oktober, så er det bare tre dager til det har gått to uker da.. 

Anonymkode: 912a6...8df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...