AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #1 Skrevet 22. oktober 2023 Jeg har et ønske om et tredje barn. Jeg har ei jente på seks og en gutt på to og et halvt år. Jeg og pappaen gikk fra hverandre i fjor, men vi ønsker å prøve igjen fordi dette føles helt feil. Vi har funnet ut av mye i ettertid. Selvfølgelig er ikke et tredje barn noe å hive seg uti. Men akkurat nå trenger jeg tid til å tenke.. Sønnen min er som sagt to år nå, og han er så ekstremt nydelig. Jeg nyter denne tiden med begge to, og jeg synes den småbarnstiden er så utrolig fin. Når de er to år, fortsatt har litt babykropp, babynykker og er supersøte, bollekinn og sier så mye morsomt. Jeg klarer ikke helt å godta at sønnen min er mitt siste barn.. Jeg vil så gjerne gjøre dette igjen. Jeg er ikke klar for å slutte med graviditet, fødsel, amming, bhg start og se de utvikle seg og prate og styre og holde på. Jeg har en fin tid foran meg med begge to. Jeg koser meg virkelig med de to. Det er bare litt vemodig å ikke få fler... Må mest sannsynlig bare legge fra meg tanken med det første, hvordan?Har noen noe gode råd å komme med..? Anonymkode: d7614...2c0
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #2 Skrevet 22. oktober 2023 Hvis barnas far også ønsker et tredje barn så er det bare å kjøre på. Gi ham en plastkopp. Anonymkode: cb304...a77
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #3 Skrevet 22. oktober 2023 Hvis han også vil ha flere barn, så kjør på. Bedre å ha med samme mann, enn to… Anonymkode: 66bcf...343
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #4 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis barnas far også ønsker et tredje barn så er det bare å kjøre på. Gi ham en plastkopp. Anonymkode: cb304...a77 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis han også vil ha flere barn, så kjør på. Bedre å ha med samme mann, enn to… Anonymkode: 66bcf...343 Jaja han vil ha fler. Så mange som mulig. Ja jeg veit, må være med samme mann. Anonymkode: d7614...2c0
Mt3 Skrevet 22. oktober 2023 #5 Skrevet 22. oktober 2023 Hva med å tenke at du bør nyte denne småbarnsfasen du er i nå, for om det nå kommer en baby så vil du bli for opptatt med den til å fult ut kunne nyte denne tiden med de du allerede har. Så sant du ikke er 40år allerede så har du/dere jo god tid til å nyte her og nå, prøve å se om dere kan fungere sammen og så heller se om dere ønsker ett tredje barn etterhvert. .
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #6 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaja han vil ha fler. Så mange som mulig. Ja jeg veit, må være med samme mann. Anonymkode: d7614...2c0 Da hadde jeg fått en stor ungeflokk ja, om dere begge ønsker det Anonymkode: 0327b...14b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #7 Skrevet 22. oktober 2023 Mt3 skrev (34 minutter siden): Hva med å tenke at du bør nyte denne småbarnsfasen du er i nå, for om det nå kommer en baby så vil du bli for opptatt med den til å fult ut kunne nyte denne tiden med de du allerede har. Så sant du ikke er 40år allerede så har du/dere jo god tid til å nyte her og nå, prøve å se om dere kan fungere sammen og så heller se om dere ønsker ett tredje barn etterhvert. . Godt poeng, kanskje vente til han er tre med å prøve 😊❤️ jeg er 33 nå, så blir ikke veldig sent.. Anonymkode: d7614...2c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå