Gå til innhold

Hvem i alle dager skal jeg stemme på da ?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Siden det nå er en del parti-målinger / barometre her på KG nå, så vil jeg høre deres mening om dette :

Hvilket parti har disse sakene på sin liste ? (og viljen til å gjøre noe med det ):

* Mere penger til barnehager, skoler, høgskoler/universitet

* Mere penger til sykehus og sykehjem og rimeligere preparater til kronisk syke

* Mere penger til å gjøre hverdagen til funksjonshemmede og deres pårørende lettere,- dvs. at de ikke trenger å sende barna sine på institusjon selv om de trenger sykepleie 24 t i døgnet

* Mere penger til å gi en god oppfølging til kriminelle og narkomane etter fengselsopphold,- slik at de lettere kan unngå fallgruvene de kommer til ved avsluttet fengselsopphold

* MINDRE skatt til de som ikke tjener så mye og MER skatt til de som er "rike" og velstående. (det er jo motsatt nå:(.....)

* Bedre satsing på industri rundt om i landet,- alt blir jo flagget ut nå. Her i Telemark / Grenland er det jo krise snart med alt av fabrikker og annen industri som sier opp og sier opp. Man kan vel snart dr.... i en utdannelse innen tenkologi / industri, tenker jeg. Isåfall bør man vel flytte laaangt unna......

* Mindre pynting av Stortingssalen og heller prioritere barn, helse, osv...se tidligere punkter....

Det er MANGE skoler i hele landet som trenger en ORDENTLIG oppussing pga mangler og helsefarlig miljø.....

Vel, det var lista så langt. Hjernen er på skolemodus i dag, så oppdaterer lista så snart jeg kommer på noe mer.....

: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Khalid Hagen

...Det høres ut som om du må stemme på noe i retning av kristeligsosialistisk arbeiderhøyrevenstrefremskrittsparti.

Eller, som sagt; ORANSJE FOLKEUNION!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Kanskje jeg skal joine OF da ? hihi.

Det er nok et sammensurium / en mix av en del partier, skulle bare blanda sammen alle partiene i en mixer og trukket fra diverse snørrviktige politikere og idiotiske saker og ryggslikkere og tatt vare på det beste (dvs. bl. a tinga i min liste) ......

Jaja. Me får no sjå!

Skal du ha en kampanje for OF da ? Kanskje jeg skulle melde meg som PR-sjef ? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Khalid Hagen

Å kjøre dagens politikere gjennom en mikser hadde vært en start, ja... :blunke:

Jeg tror jeg venter med noen gigantkampanje til stortingsvalget i 2005, valget neste år er jo kommunevalg og der kan de ikke gjøre annet enn å kutte i skole og eldreomsorg fordi Jern-Erna og vennene hennes har fått det for seg at skole og helse er ineffektiv sløsing med de fattige skattebetalernes penger!

Men du Kattepus; jeg gir deg med glede vervet som PR-sjef når den tid kommer.

HELE FOLKET I EKSTASE!!

MINDRE VIND OG STØRRE PARAPLYER!!

NORGE FOR SEIGMENN!!

DET ER BEDRE MED TI INNVANDRERE PÅ TAKET ENN KARL I HAGEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...