Gjest Diva Skrevet 6. november 2002 #1 Del Skrevet 6. november 2002 Siden det nå er en del parti-målinger / barometre her på KG nå, så vil jeg høre deres mening om dette : Hvilket parti har disse sakene på sin liste ? (og viljen til å gjøre noe med det ): * Mere penger til barnehager, skoler, høgskoler/universitet * Mere penger til sykehus og sykehjem og rimeligere preparater til kronisk syke * Mere penger til å gjøre hverdagen til funksjonshemmede og deres pårørende lettere,- dvs. at de ikke trenger å sende barna sine på institusjon selv om de trenger sykepleie 24 t i døgnet * Mere penger til å gi en god oppfølging til kriminelle og narkomane etter fengselsopphold,- slik at de lettere kan unngå fallgruvene de kommer til ved avsluttet fengselsopphold * MINDRE skatt til de som ikke tjener så mye og MER skatt til de som er "rike" og velstående. (det er jo motsatt nå.....) * Bedre satsing på industri rundt om i landet,- alt blir jo flagget ut nå. Her i Telemark / Grenland er det jo krise snart med alt av fabrikker og annen industri som sier opp og sier opp. Man kan vel snart dr.... i en utdannelse innen tenkologi / industri, tenker jeg. Isåfall bør man vel flytte laaangt unna...... * Mindre pynting av Stortingssalen og heller prioritere barn, helse, osv...se tidligere punkter.... Det er MANGE skoler i hele landet som trenger en ORDENTLIG oppussing pga mangler og helsefarlig miljø..... Vel, det var lista så langt. Hjernen er på skolemodus i dag, så oppdaterer lista så snart jeg kommer på noe mer..... : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khalid Hagen Skrevet 6. november 2002 #2 Del Skrevet 6. november 2002 ...Det høres ut som om du må stemme på noe i retning av kristeligsosialistisk arbeiderhøyrevenstrefremskrittsparti. Eller, som sagt; ORANSJE FOLKEUNION! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 6. november 2002 #3 Del Skrevet 6. november 2002 Kanskje jeg skal joine OF da ? hihi. Det er nok et sammensurium / en mix av en del partier, skulle bare blanda sammen alle partiene i en mixer og trukket fra diverse snørrviktige politikere og idiotiske saker og ryggslikkere og tatt vare på det beste (dvs. bl. a tinga i min liste) ...... Jaja. Me får no sjå! Skal du ha en kampanje for OF da ? Kanskje jeg skulle melde meg som PR-sjef ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khalid Hagen Skrevet 6. november 2002 #4 Del Skrevet 6. november 2002 Å kjøre dagens politikere gjennom en mikser hadde vært en start, ja... :blunke: Jeg tror jeg venter med noen gigantkampanje til stortingsvalget i 2005, valget neste år er jo kommunevalg og der kan de ikke gjøre annet enn å kutte i skole og eldreomsorg fordi Jern-Erna og vennene hennes har fått det for seg at skole og helse er ineffektiv sløsing med de fattige skattebetalernes penger! Men du Kattepus; jeg gir deg med glede vervet som PR-sjef når den tid kommer. HELE FOLKET I EKSTASE!! MINDRE VIND OG STØRRE PARAPLYER!! NORGE FOR SEIGMENN!! DET ER BEDRE MED TI INNVANDRERE PÅ TAKET ENN KARL I HAGEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khalid Hagen Skrevet 6. november 2002 #5 Del Skrevet 6. november 2002 ...og ikke minst: HELLER EN VENN I PÅSKA ENN TI PINSEVENNER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå