AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #1 Skrevet 22. oktober 2023 Hvordan skaffe sexpartner? Anonymkode: f75c3...d9d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #2 Skrevet 22. oktober 2023 Det finner du enkelt på nettet, om du er kvinne. Om du er mann sliter du kraftig. Anonymkode: 6ae29...47b 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #3 Skrevet 22. oktober 2023 Tja, vær sjarmerende, renslig og velstelt. Er du mann må du regne med å kaste ut snøret maaaange ganger, ikke la det stoppe deg. Er du kvinne ville jeg anbefalt å velge noen som viser åpen entusiasme over å glede deg i sengen og velge han. Personlig så velger jeg noen som jeg føler er enkle å kommunisere med. Anonymkode: 16593...5f3 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #4 Skrevet 22. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvordan skaffe sexpartner? Anonymkode: f75c3...d9d Dersom du er en gjennomsnittlig kvinne. Steg 1: Last ned Tinder. Steg 2: Skriv i profilen hva du søker. Steg 3: Sex Dersom du er gjennomsnittlig mann. Det finnes nok en 100-stegs liste som øker sjansene litt.... Ellers blir kortversjonen Steg 1: Kjøp flybiletter til riktig land. Steg 2: Reis til det landet Steg 3: Betal ei som jobber som sexarbeider Steg 4: Sex Steg 5: Gå tilbake til "steg 3"" Anonymkode: 30a50...ab6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #5 Skrevet 22. oktober 2023 Gi beskjed dersom du finner svaret😒 Anonymkode: f70b6...8b3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #6 Skrevet 22. oktober 2023 Henge opp lapper med kontaktannonsen "Desperat mann søker ..." på lyktestolper og vegger ...? Ren matematikk tilsier at desto større mengden av reklame er, desto større er sjansen for å finne en kvinne som vil elske dette, selv om hun ikke nødvendigvis vil ha samme utseende og vekt som en supermodell. Anonymkode: a8b30...c64
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #7 Skrevet 22. oktober 2023 Aldri fått taket på nettdating/Tinder etc. Som mann har jeg i all hovedsak truffet mine sexpartnere gjennom sosiale tilstelninger/fells kjente. Noen få ganger på byen, noen ytterst få ganger på nett, typ Cupido/Nakenprat. Er mann, veldig gjennomsnitlig og kan vel ikke si jeg synes det har vært sååå vanskelig. Foretrekker stabile forhold, men har aldri gått veldig lange perioder uten sex. Anonymkode: e3491...74b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #8 Skrevet 22. oktober 2023 Altså bekjente og venner, på byen på fester etc. Det er ihvertfall den mest givende måten og få en sexpartner. Du kan jo også bare helt særiøst bare spørre en helt tilfedig mann, (flørt litt først da såklart. øyekontakt og smil). Vurderte å spørre en kokk jeg jobber med innimellom om han ville knulle meg om han ikke sa det til noen. Han hadde helt klart sagt ja.. Men,jeg droppet det, og det var nok bra. Hahah Noen ganger får jeg bare litt sånne tanker, men så vet jeg at jeg hadde følt meg skitten etterpå, så da må jeg vel bare droppe det. Anonymkode: f1ac7...929
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #9 Skrevet 22. oktober 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Aldri fått taket på nettdating/Tinder etc. Som mann har jeg i all hovedsak truffet mine sexpartnere gjennom sosiale tilstelninger/fells kjente. Noen få ganger på byen, noen ytterst få ganger på nett, typ Cupido/Nakenprat. Er mann, veldig gjennomsnitlig og kan vel ikke si jeg synes det har vært sååå vanskelig. Foretrekker stabile forhold, men har aldri gått veldig lange perioder uten sex. Anonymkode: e3491...74b Støtter denne. Rimelig gjennomsnittlig mann her også. Har vel ikke hatt sååå store problemer med å finne sexpartnere akkurat. Anonymkode: 1bc83...4e4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #10 Skrevet 22. oktober 2023 Jeg havnet til sengs med en god kompis, etter en tur på byen. Hadde aaaldri tenkt noe seksuelt om han før. Han ble litt giret etter dette, jeg avklart at jeg ikke på noen måter er ute etter ett forhold, han sa seg enig i det. Nå møtes vi 2-3 ganger i mnd. Rekker ikke mer pga jobb og alene med barn. Jeg har valgt å holde meg til han så lenge vi ikke finner noen andre, da han viste seg å ha mange skjulte kunster 😂 Anonymkode: 37150...347
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå