AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #21 Skrevet 22. oktober 2023 Prioriterer gode dekk, både sommer som vinter. Gode dekk er en rimelig investering i trygghet og sikkerhet Anonymkode: 92ada...588
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #22 Skrevet 29. oktober 2023 Det som er helt utrolig er at det ikke er flere som har byttet dekk tidligere. Det er ingen overraskelse at vinteren kommer. Det gjør den alltid. Jeg driter i hvilke risikoer du tar for deg selv, men når man setter andres helse i fare pga dårlig planlegging blir jeg skikkelig provosert. Snakket med et par på jobben forrige uke som enda ikke hadde byttet til vinterdekk. Det kunne de ta senere neste uke, for da passet det best i egen kalender. Anonymkode: f94da...6eb
enkefru Skrevet 29. oktober 2023 #23 Skrevet 29. oktober 2023 Kjøper nye, gode dekk når det trengs ja...
Maskinfører Skrevet 29. oktober 2023 #24 Skrevet 29. oktober 2023 Kjøpte nye piggfrie dekk fra Fevik Dekk i desember 2021 så de funker ennå bra er de også Federal Himalaya 😀
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #25 Skrevet 30. oktober 2023 Kjøper alltid det dyreste av alt. Hus, bil, dekk, båt. Anonymkode: 38cfe...e52
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #26 Skrevet 30. oktober 2023 Bor på fjellet, kjører piggdekk på 4wd og sjekker antall pigger og mønsterdybde i god tid og hvis de må byttes leser jeg tester og finner de dekkene som passer best for mitt bruk og min kjøring med min bil uavhengig av pris. Siden jeg kjøpte nye i fjor var det enkelt i år.. Anonymkode: 793ee...140
Bøtteballetten Skrevet 30. oktober 2023 #27 Skrevet 30. oktober 2023 Kjøper nye dekk når det er behov for nye. Å kjøre med slitte dekk er ikke ønskelig hverken for min egen del eller for de andre som ferdes etter veiene.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #28 Skrevet 30. oktober 2023 Kjøper alltid kvalitet, men kjøpte nye dekk til fjorårets sesong, holder fint en runde til. Anonymkode: 93d1e...7d1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #29 Skrevet 30. oktober 2023 Bytter til nye billigere dekk. Har veldig god erfaring med billigere dekk. Har testet litt forskjellig opp igjennom. Piggdekk. de dyre dekkene er mye dyrere og holder ikke dobbelt så lenge selv om prisen er dobbelt så dyr eller dyrere . Så kjøper nytt , billigere og kjører Max 2 sesonger . Anonymkode: 732c9...38d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #30 Skrevet 30. oktober 2023 Er du serriøs? Selvfølgelig kjøper man skikkelige dekk når man fyst skal kjøpe nye dekk altså 🤦♀️🤷♀️ Anonymkode: 81cac...4b5
sproffen Skrevet 30. oktober 2023 #31 Skrevet 30. oktober 2023 Kjøper nye vinterdekk etter behov. Kvalitetsdekk er oppskrytt. Etter mange år bak rattet med både kvalitetsdekk og billige dekk kan jeg si at jeg merker INGEN forskjell og har enda til gode å kjøre av veien på "billige" dekk. Produsenter og leverandører har så strenge krav til dekk som skal selges i Norge at det er helt trygt å kjøpe rimeligere dekk.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #32 Skrevet 30. oktober 2023 Når det gjelder vinterdekk har jeg alltid vært streng. Skiftet ofte og kun til premium dekk. Mens for sommerdekk ikke så ille å kjøpe medium dyre dekk. Må være litt forsiktig med pengene nå så da droppet å kjøpe nye dekk som jeg hadde planlagt. Fikk en hyggelig overraskelse når jeg leste dette. https://www.tv2.no/broom/ny-test-brukte-dekk-like-bra-som-nye/16127515/ Har nokian hakkapellitta som er blitt brukt 4 sesonger. Så disse skal jo da ifølge artikkelen være bedre en nye billigdekk. Siden jeg har forjulsdrift var bakdekkene overraskende så og si uten slitasje med myk gummi og få manglende pigger. Så byttet om. Dekkene som ble flyttet bak er nå litt slitt men godt innenfor mønsterdybden. Anonymkode: 510d2...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå