anonymisert2001 Skrevet 22. oktober 2023 #1 Skrevet 22. oktober 2023 Har lyst til å melde meg på en form for treningsaktivitet 1-2-3 ganger i uka. Klarer ikke holde meg selv disiplinert nok til å dra på treningssenter så kanskje en form for gruppetrening eller å gå på en time med trening med instruktør kunne vært noe? Vurderte yoga eller pilates men alt sånn er jo veldig dyrt ..
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #2 Skrevet 22. oktober 2023 Du må jo velge ut fra hva du selv liker! Om du ikke er "disiplinert nok til å dra på treningssenter" hjelper det lite om noen på KG foreslår at du skal dra på ukentlig intervall og langtur med den lokale løpegruppa i friidrettsklubben, selv om det kan være veldig billig... Anonymkode: e67cf...fce
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #3 Skrevet 22. oktober 2023 Gruppetimer med instruktør på treningssenter var det som hjalp meg ut i trening. Jeg er ikke selvdisiplinert nok til egentrening. Jeg startet med de lette timene som zumba og andre dansetimer, det er lavt nivå og veldig gøy i tillegg, god musikk og god stemning. Etterhvert utvidet jeg til andre timer med styrke, kondisjon, pulstopper, høyintensiv intervall og slikt i tillegg, og plutselig elsket jeg trening og var helt hekta. Viktig å finne noe du liker, da vil man gjøre det. Og har du noen å trene sammen med er det også gull, men ellers er grupper fint fordi man da er i et fellesskap alikevel. Man blir fort kjent med folkene på timene. (Jeg har faktisk fått 4 nye venner fra gruppetimer.) Anonymkode: 33aa5...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå