Gå til innhold

Tips til ukentlig treningsaktivitet

anonymisert2001

Anbefalte innlegg

Har lyst til å melde meg på en form for treningsaktivitet 1-2-3 ganger i uka. Klarer ikke holde meg selv disiplinert nok til å dra på treningssenter så kanskje en form for gruppetrening eller å gå på en time med trening med instruktør kunne vært noe? Vurderte yoga eller pilates men alt sånn er jo veldig dyrt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må jo velge ut fra hva du selv liker!

Om du ikke er "disiplinert nok til å dra på treningssenter" hjelper det lite om noen på KG foreslår at du skal dra på ukentlig intervall og langtur med den lokale løpegruppa i friidrettsklubben, selv om det kan være veldig billig... 

Anonymkode: e67cf...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppetimer med instruktør på treningssenter var det som hjalp meg ut i trening. Jeg er ikke selvdisiplinert nok til egentrening. Jeg startet med de lette timene som zumba og andre dansetimer, det er lavt nivå og veldig gøy i tillegg, god musikk og god stemning. Etterhvert utvidet jeg til andre timer med styrke, kondisjon, pulstopper, høyintensiv intervall og slikt i tillegg, og plutselig elsket jeg trening og var helt hekta. 
Viktig å finne noe du liker, da vil man gjøre det. Og har du noen å trene sammen med er det også gull, men ellers er grupper fint fordi man da er i et fellesskap alikevel. Man blir fort kjent med folkene på timene. (Jeg har faktisk fått 4 nye venner fra gruppetimer.)

Anonymkode: 33aa5...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...