Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #1 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg pusset opp kjøkkenet og kjøpte ny platetopp. Det er en Bosch modell. Ser ut som den har blitt slitt, det er hvite striper på den etter få gangers bruk. Skal de bli sånn? Har aldri hatt keramisk platetopp før, men har ikke sett at de er sånn hos andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #2 Del Skrevet 26. januar 2006 Mulig du har gammle utslitte kasteroller som lager merker når du flytter dem på platetoppen. Har hørt at det annbefales å bytte alle kokekar når en kjøper keramisk topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #3 Del Skrevet 26. januar 2006 Alle kjeler og stekepanner er ett år gamle. Har Party-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2006 #4 Del Skrevet 26. januar 2006 Tror ikke det skal være sånn at du får merker i toppen etter noen gangers bruk. Vi satte inn nytt kjøkken litt før jul, med induksjonstopp. Og med stor familie er den i bruk flere ganger om dagen. Men det har ikke blitt antydning til striper eller merker ennå. Vi har helt nye kjeler, og er nøye med å tørke av søl og sprut med en gang (jeg hater å skrubbe på svidde matrester...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #5 Del Skrevet 26. januar 2006 Ja, jeg er også flink til å tørke av den. Kanskje det rett og slett er noe galt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varja Skrevet 28. januar 2006 #6 Del Skrevet 28. januar 2006 Kanskje du bør spørre forhandleren om det er noe galt med den ja. Vår ser helt fin ut enda den er ganske gammel og tilogmed var i huset etter forrige eier da vi flyttet inn. Vi bruker bare sånnt vaskemiddel som er spesielt beregnet på keramisk topp til å vaske den med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #7 Del Skrevet 28. januar 2006 Er du sikker på at det er riper da? Jeg kjøpte kjeramisk komfyr for 6 mnd.siden og fikk nesten hysterisk anfall da jeg så det var de ripene på den. Men så kjøpte jeg en sånn skrape for å fjerne fastbrent mat og da forsvant de gudskjelov. Bruker også spesialrens til å gjøre den ren. Den ser like ny ut. Er kjempeførnøyd. Kjøpte ikke nye kjeler etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 28. januar 2006 #8 Del Skrevet 28. januar 2006 Mr. Muscle har en rens for keramisk topp, kjøp den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 28. januar 2006 #9 Del Skrevet 28. januar 2006 Mr. Muscle har en rens for keramisk topp, kjøp den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå