AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #1 Skrevet 22. oktober 2023 Hvordan komme vaginalt? Har kommet før men er lenge siden. Har dildo jeg prøver med og vibrator funker ikke på meg Anonymkode: 1bad2...cdd
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #2 Skrevet 22. oktober 2023 Hvordan er bekkenmusklaturen din sånn generelt ? Anonymkode: e910b...d59
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #3 Skrevet 22. oktober 2023 Får du orgasme av å stimulere klitoris ? Jeg må ikke nødvendigvis ha stimulering av klitoris for å få en g-punkt orgasme, men det gjør det enklere om begge disse områdene blir stimulert samtidig. Jeg har en liten dildo, som jeg setter i kjeden mens jeg kniper, og onanerer/stimulerer klitoris. Enklere for hånd. Men, dette er kanskje ikke nok for deg,. Så hva med en dildo som er festet på en pute eller tilsvarende slik at du kan grinde deg til en g-punkt orgasme? da får du stimulert både g-punkt og klitoris. Ellers er det å bruke en dildo raskt i all hovedsak i inngangen på vagina det mest effektive om man kun skal stimulere g-punkt og kun g-punkt. Men, det å bli fingret er vel kanskje den enkleste måten, men jeg får ikke til å fingre meg selv, slik jeg ønsker. blir også forstyrret av å kjenne inni der (haha). Anonymkode: e910b...d59 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #4 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvordan er bekkenmusklaturen din sånn generelt ? Anonymkode: e910b...d59 Helt grei😊 kan knipe men kommer ikke av det Anonymkode: 1bad2...cdd
flusa Skrevet 22. oktober 2023 #5 Skrevet 22. oktober 2023 Jeg kommer vaginalt hver gang vi har sex. Fordi mannen har en krumming på penis,som gjør at han stimulerer meg på den riktige måten innvendig🥰 Så når han tar meg bakfra,må han stå litt sidelengs i forhold til meg,for at han skal treffe riktig inni meg 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #6 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Får du orgasme av å stimulere klitoris ? Jeg må ikke nødvendigvis ha stimulering av klitoris for å få en g-punkt orgasme, men det gjør det enklere om begge disse områdene blir stimulert samtidig. Jeg har en liten dildo, som jeg setter i kjeden mens jeg kniper, og onanerer/stimulerer klitoris. Enklere for hånd. Men, dette er kanskje ikke nok for deg,. Så hva med en dildo som er festet på en pute eller tilsvarende slik at du kan grinde deg til en g-punkt orgasme? da får du stimulert både g-punkt og klitoris. Ellers er det å bruke en dildo raskt i all hovedsak i inngangen på vagina det mest effektive om man kun skal stimulere g-punkt og kun g-punkt. Men, det å bli fingret er vel kanskje den enkleste måten, men jeg får ikke til å fingre meg selv, slik jeg ønsker. blir også forstyrret av å kjenne inni der (haha). Anonymkode: e910b...d59 Kjøpte dildo som kan festes så prøvd å ri den men funker ikke det heller😱 men ja fort med litt sexfantasier kan gjøre noe men ikke akuratt en orgasme heller bare sånn minigreie🤪 fingrene er alt får korte har lyst å treffe der mennene treffer! Skal prøve det med puta tror jeg og prøve å se om jeg klarer å bruke den vist jeg ligger sidelengs å se om det hjelper😊 kommer av klitten ja😊skal prøve å ligge sideveis med dildoen og fingre klitten å se om det kan treffe riktige plasser Anonymkode: 1bad2...cdd 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #7 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjøpte dildo som kan festes så prøvd å ri den men funker ikke det heller😱 men ja fort med litt sexfantasier kan gjøre noe men ikke akuratt en orgasme heller bare sånn minigreie🤪 fingrene er alt får korte har lyst å treffe der mennene treffer! Skal prøve det med puta tror jeg og prøve å se om jeg klarer å bruke den vist jeg ligger sidelengs å se om det hjelper😊 kommer av klitten ja😊skal prøve å ligge sideveis med dildoen og fingre klitten å se om det kan treffe riktige plasser Anonymkode: 1bad2...cdd ja du kan jo kjenne inni deg, gpunktet er ikke langt oppe, det er ganske nærme inngangen (litt avhengi av syklus, og kåthet) du kjenner altså ringer i vagina veggene, men g-punktet er glatt og formet litt som en mandel, den ligger opp mot urinblæra. De gode mennene, de holder på magen/blæra samtidig som de fingrer meg. Jeg er litt usikker på om det er noe du får til helt naturlig selv, men sier det itilfelle du ikke viste det Anonymkode: e910b...d59 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #8 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Helt grei😊 kan knipe men kommer ikke av det Anonymkode: 1bad2...cdd men, du kan prøve og ha en liten dildo/gpunkt dildo som du har i skjeden. (kan også bruke slike knipe egg). sette inn, knipe aktivt av å på mens du stimulerer klitoris. Det er dette jeg gjør ca hverdag MEn, jeg får aldri til skikkelig kraftig g-punkt orgasme uten en mann altså. Hehe, men jeg får de til på egnhånd ihvertfall Anonymkode: e910b...d59 2
Gorgonzola Skrevet 22. oktober 2023 #9 Skrevet 22. oktober 2023 flusa skrev (28 minutter siden): Jeg kommer vaginalt hver gang vi har sex. Fordi mannen har en krumming på penis,som gjør at han stimulerer meg på den riktige måten innvendig🥰 Så når han tar meg bakfra,må han stå litt sidelengs i forhold til meg,for at han skal treffe riktig inni meg Er vel ofte sånn, det handler om interaksjon med "den rette" (pikk?)
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #10 Skrevet 22. oktober 2023 med partner, så er det naturlig nok i stillinger hvor penis, må komme fra under og opp. Siden g-punktet er oppe mot blæra... Så stillinger som når du sitter på baderomsvasken, vaskemaskin etc.. hvor han må opp, de er utmerket for en g-punkts orgasme. Samme når en mann, sitter på knær og har deg, rumpa hotene over. Mens han holder tak i hoftene dine, og knuller deg. ikke rett fram, men opp mot taket. Skjønner noen hva jeg mener her ? haha denne!! yum...... (det har sikkert et navn altså, jeg bare vet ikke hva den stillingen heter). Anonymkode: e910b...d59 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #11 Skrevet 22. oktober 2023 Gorgonzola skrev (1 minutt siden): Er vel ofte sånn, det handler om interaksjon med "den rette" (pikk?) Alle kuker kan, egentlig... Gjelder bare å vite hvordan mr... Anonymkode: e910b...d59 1
Gorgonzola Skrevet 22. oktober 2023 #12 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle kuker kan, egentlig... Gjelder bare å vite hvordan mr... Anonymkode: e910b...d59 Nei, ikke alle kan, og ikke alle vil få det til. Hadde det vært slik ville jo alle damer kost seg med vaginale orgasmer men det opplever slett ikke alle damer. Det finnes vel tilstrekkelig forskning på tema. Låner denne fra tråden "hva er det mest horete...." : 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #13 Skrevet 22. oktober 2023 Gorgonzola skrev (19 minutter siden): Nei, ikke alle kan, og ikke alle vil få det til. Hadde det vært slik ville jo alle damer kost seg med vaginale orgasmer men det opplever slett ikke alle damer. Det finnes vel tilstrekkelig forskning på tema. Låner denne fra tråden "hva er det mest horete...." : Jeg sa kuker!... Jeg sa ikke at alle vaginaer kan. Men, de damene som sier at de får til vaginal orgasme de skal klare det med alle kuker, så lenge han som eier kuken lærer seg Anonymkode: e910b...d59 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #14 Skrevet 22. oktober 2023 Mener du at du ikke klarer å få orgasme generelt eller er det kun ved penetrering? Jeg får heller ikke orgasme når vi har sex vaginalt, da må jeg hjelpe til med hånda eller leketøy, kan anbefale womanizer 🙂 Når jeg blir tatt i rumpa så klarer jeg å få kraftig orgasme uten å røre noe som helst, så mulig at det er noe anatomisk 😄 Anonymkode: f5fd7...d7a 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #15 Skrevet 22. oktober 2023 Jeg kommer vaginalt sjelden. Men de gangene jeg har fått vaginal orgasme har jeg kjent meg trygg og elsket, kjent god kjemi, vært veldig kåt og gjerne blitt stimulert på klitoris tidligere. Har vært stabile gjentagende bevegelser hos mannen. Og jeg må virkelig føle at han også er veldig kåt.. elsker de gangene det skjer😁 Anonymkode: bb047...43f 2
feliek54 Skrevet 22. oktober 2023 #16 Skrevet 22. oktober 2023 flusa skrev (3 timer siden): Jeg kommer vaginalt hver gang vi har sex. Fordi mannen har en krumming på penis,som gjør at han stimulerer meg på den riktige måten innvendig🥰 Så når han tar meg bakfra,må han stå litt sidelengs i forhold til meg,for at han skal treffe riktig inni meg der sier du noe rett. Jeg å har slik krom på penis. Men viktig at jeg bruker penis så den legge press på g-punkt. Jeg pleier derfor å kunne sparke fra så jeg kommer høyt nok opp 2
flusa Skrevet 22. oktober 2023 #17 Skrevet 22. oktober 2023 feliek54 skrev (2 minutter siden): der sier du noe rett. Jeg å har slik krom på penis. Men viktig at jeg bruker penis så den legge press på g-punkt. Jeg pleier derfor å kunne sparke fra så jeg kommer høyt nok opp Når jeg rir mannen,pleier han å presse seg mot meg sånn at jeg får den lengre inn hvis jeg vil det. Ikke bestandig jeg klarer det,fordi det gjør vondt når han kommer for langt inn i meg. Men liker den stillingen godt for da kan jeg styre tempo,og gjøre det som er best for meg.(ja han nyter denne stillingen veldig,han liker å se og kjenne at jrg nyter det,og han liker at jeg tar styringen )
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #18 Skrevet 22. oktober 2023 Når dere snakker om penis langt inn og slikt så er ikke det en G-punkts orgasme altså. Riktig nok får dere en orgasme ved penetrering, men her er det mest pågrunn av bevegelser som skjer i skjeden, sammen med klitoris. Altså det er mere en klitoris orgasme enn en g-punkts orgasme. Husk at klitoris er veldig lang på innsiden, den blir også stimulert slik. G-punkt sitter omtrent 5 cm inn i skjeden. "under blæra." Anonymkode: e910b...d59 1
feliek54 Skrevet 22. oktober 2023 #19 Skrevet 22. oktober 2023 flusa skrev (2 timer siden): Når jeg rir mannen,pleier han å presse seg mot meg sånn at jeg får den lengre inn hvis jeg vil det. Ikke bestandig jeg klarer det,fordi det gjør vondt når han kommer for langt inn i meg. Men liker den stillingen godt for da kan jeg styre tempo,og gjøre det som er best for meg.(ja han nyter denne stillingen veldig,han liker å se og kjenne at jrg nyter det,og han liker at jeg tar styringen ) Så fint og bra for deg. Men det vel ikke langt inne i vagina du er mest følsom. Uansett så er det fint at du nyter. for meg er det veldig viktig at dama nyter for at jeg har det fint
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #20 Skrevet 22. oktober 2023 Jeg har alltid slitt med dette med mine ekser, men sexen med kjæresten som jeg har nå er den neste jeg har hatt. Han er litt større enn det andre har hatt, og så kommer jeg som regel et par ganger i forspill. Etter det så er jeg mye nærmere g punkt orgasme v. Penetrasjon. Hjelper også at han orker mye sex. Anonymkode: 58591...280 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå