AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #1 Skrevet 22. oktober 2023 Jeg er i ferd med å bli gal. Vi har vært gift i fem år, sammen noe lengere . Har barn som går på skole og har med venner hjem. Når mannen har bæsjet er det omtrent uten unntak bæsj langs veggen på skåla. Han tar det ikke selv, om jeg påpeker der var det alltid noe som skjedde som gjør at han ikke tok det der og da 🙃 Vi har barn som er veldig sosiale og bor nært sentrum så det er unger innom her daglig. Og der er så jævlig flaut både for meg og ungene at doen kan se så jævlig ut. Altså, er det ingenting som funker på sånne menn?!?!?! Siden noen kommer til å spørre, nei har gjør ikke mye annet husrbeid heller, men det er i mine øyne noe annet enn direkte avføringsvask som jeg da må holde på med.... Anonymkode: 704c6...d95 1
c_buk Skrevet 22. oktober 2023 #2 Skrevet 22. oktober 2023 Du valgte han 😅 Fra spøk til alvor. Æsj. Dette bør du kunne kreve som et absolutt minimum. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #3 Skrevet 22. oktober 2023 Dette er er evig tema hos oss også.. jeg har begynt å si at jeg ikke gidder å ha sex med en som ikke vaske bort egen dritt 😉 Anonymkode: 5505a...7b3 10 1 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #4 Skrevet 22. oktober 2023 Du må lage eb sak ut av det hver gang det skjer. Gjerne so til ungene "ja jeg vet det er bæsj i doen, faren deres har ikke lært å vaske etter seg" Anonymkode: a01e3...94f 16
Rosa Gnom Skrevet 22. oktober 2023 #5 Skrevet 22. oktober 2023 Man vasker jo bort bæsjen ettersom man må urinere. Sikter strålen inn på området det er bæsj på i doen. 😛😂 1
Gjest Refreng Skrevet 22. oktober 2023 #6 Skrevet 22. oktober 2023 Gå til han og si fra hver gang du ser det og si ha må vaske etter seg. Vis han i holdning hvor frastøtende du syntes det er. Om han ikke forstår det selv så må det hardere skyts til Om ingenting funker, så må du rett og slett si til han at du syntes det er jævlig ekkelt. Hver. Gang
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #7 Skrevet 22. oktober 2023 Han der vasker nok ikke hender eller annet heller. Anonymkode: 084e2...ceb 15
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #8 Skrevet 22. oktober 2023 Det er en bagatell! Hvis det er en sak så har det andre ting som ligger bak og ulmer og. Anonymkode: 005df...a54 2
Mt3 Skrevet 22. oktober 2023 #9 Skrevet 22. oktober 2023 Når du VET det er han så er det vel bare å følge han inn på badet så han får vaske det bort hver eneste gang. Om det ikke fungerer så får du dra med barna også, "kom hit unger, så skal pappa vise dere hvordan en gjør ren doen etter seg" 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #10 Skrevet 22. oktober 2023 Få lært han opp til å legge litt dopapir i doen før han bæsjer? Sette opp lapp på speilet "har du sjekket doen etter deg)"? Heng opp ark med klistremerkesymbol - stjerne hver gang han er på do uten å etterlate brun stripe. Anonymkode: 08701...151 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #11 Skrevet 22. oktober 2023 Du må kanskje presse hardere? "Er det mest rettferdig at du eller jeg vasker bort din mannskit i doskåla?" "Per, du har driti ned doen igjen, gå og vask etter deg med en gang" "Beklager gjest at doen ser fæl ut, pappaen øver seg på å rydde etter seg og vi er ikke helt i mål" "Per, kan du vise meg det fnugget av respekt at jeg ikke må se på bæsjen din når jeg kommer inn på badet?" Jeg tror det er lurest å be ham gå vaske med en gang, istedet for at du vasker etter ham. Da behøver jo ikke han skjerpe seg. Så du må gjøre det litt ubehagelig å ikke vaske. Anonymkode: e80ca...bae 15
Bombasi Skrevet 22. oktober 2023 #12 Skrevet 22. oktober 2023 (endret) Her er det bare å prøve ut strategien "fettnekt". Så får han velge mellom bæsj på dokanten eller sex. Mulig han blir litt sur underveis, men tro meg, han vil lære av det bare du er standhaftig nok! Endret 22. oktober 2023 av Bombasi 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #13 Skrevet 22. oktober 2023 Dette er nesten litt vanskelig å tro på. Hadde ikke orket å bo med en gris. Anonymkode: 1789b...6dd 9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #14 Skrevet 22. oktober 2023 Det er ikke noe å gjøre. Først når du blir skilt eller enke vil den slags og sikkert mye annet også bli bedre. Man blir lurt inn i et ekteskap som desverre er vanskelig å komme seg ut av. Stadig flere kvinner velger familielivet uten en mann. Det ville jeg gjort i mitt neste liv…😅 det er barna og barnebarna som er min lykke og redning . Jeg ignorer egentlig helt min mann på mange plan. Merker jo at han synes d er trist. Vil han skilles så er det helt greit. Ville valgt skilsmisse selv også om det ikke var for at jeg tenker på både svigerfamilien og mine foreldre og at de ville synes det var trist. Siden det er jeg som lager alt av familiesamlinger jul, påske, bursdager osv så ville jo klart dette uansett. Har liksom bare ikke hatt overskudd til å starte skilsmisse prosessen. Hvis jeg kommer dit at jeg blir manneløs så skal jeg aldri aldri la meg lure inn i et forhold igjen uansett hvor mange blomster og diamanter jeg får😁 da er all min energi viet barna og barnebarnet! Anonymkode: 3a03e...015 4 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #15 Skrevet 22. oktober 2023 Du må jo be han vaske etter seg. Hver gang. Og hadde gitt han eneansvar for å vaske det badet.. Jeg har to barn som jeg enn så lenge må vaske etter, hadde aldri giddet å gjøre det etter mannen. Og ja, bæsj i doen er kjempeekkelt. Anonymkode: cddfe...533 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #16 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er i ferd med å bli gal. Vi har vært gift i fem år, sammen noe lengere . Har barn som går på skole og har med venner hjem. Når mannen har bæsjet er det omtrent uten unntak bæsj langs veggen på skåla. Han tar det ikke selv, om jeg påpeker der var det alltid noe som skjedde som gjør at han ikke tok det der og da 🙃 Vi har barn som er veldig sosiale og bor nært sentrum så det er unger innom her daglig. Og der er så jævlig flaut både for meg og ungene at doen kan se så jævlig ut. Altså, er det ingenting som funker på sånne menn?!?!?! Siden noen kommer til å spørre, nei har gjør ikke mye annet husrbeid heller, men det er i mine øyne noe annet enn direkte avføringsvask som jeg da må holde på med.... Anonymkode: 704c6...d95 Bytt dass! Enkelte dass er jo helt flate inni skpla, det er jo umulig å ikke «drite ned» slike dass. Men såklart burde han jo vaske dassen selv, men kanskje han ikke ser det selv? Ikke alle studerer skpla etter endt ærend. Anonymkode: 277f7...ef9 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #17 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Bytt dass! Enkelte dass er jo helt flate inni skpla, det er jo umulig å ikke «drite ned» slike dass. Men såklart burde han jo vaske dassen selv, men kanskje han ikke ser det selv? Ikke alle studerer skpla etter endt ærend. Anonymkode: 277f7...ef9 Vi har bodd på fire steder i årene vi har vært sammen, problemet har vært like ille alle steder... Anonymkode: 704c6...d95 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #18 Skrevet 22. oktober 2023 Du må jo bare behandle ham som et barn når gan oppfører seg som et barn. Så får du finne et belønningssystem og et konsekvenssystem som fungere for ham. fx klistremerker på en tavle når han greier det og ingen middag/sex/godteri/ annet når han glemmer det manbaby… Anonymkode: 0d9a0...748 6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #19 Skrevet 22. oktober 2023 Be han vaske etter seg hver eneste gang, sånn nå med en jævla gang. Og vær tydelig med hvor lite sexy det er, ingen sex før han selv klarer å huske det for det er jo så sykt ekkelt! Anonymkode: 9320c...7b6 6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #20 Skrevet 22. oktober 2023 Å herre min skaper!!! Skjerp dæ, kvinnemenneske!!! Be den jævla mannen om å rengjøre dassen. Du forteller at han skal gjøre det. Er det så vanskelig? Må du hit og klage?! Faen, altså. Dette forumet består av en gjeng sytpeiser!! Anonymkode: 482ad...09e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå