AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #1 Skrevet 22. oktober 2023 Skal på date, med en fyr som jeg ikke har møtt før. Jeg sa at vi kan sikkert spise ute eller ta en drink. Så sa han: mat og drikke høres bra ut. Jeg har allerede tenkt ut et sted og booker bord nå. Så sa jeg: supert. Etterpå skrev jeg: hvilken restaurant blir det? Da sa han: det er en overraskelse. Er det vanlig så tidlig med overraskelser? Han har sagt at han liker meg veldig, så blir spennende å se. Anonymkode: dae77...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #2 Skrevet 22. oktober 2023 Jeg personlig syntes det er litt spennende med overraskelser. Selvom det er første date. Lykke til!😊 Anonymkode: 05181...0b6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #3 Skrevet 22. oktober 2023 Tips? Ikke ligg med noen på første date. Det kan sende feil signaler. Anonymkode: 11a2e...adc 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #4 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tips? Ikke ligg med noen på første date. Det kan sende feil signaler. Anonymkode: 11a2e...adc Nei skal ikke det, jeg er ikke sånn. Håper han ikke forventer det. Anonymkode: dae77...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #5 Skrevet 22. oktober 2023 Jeg søker forhold -TS Anonymkode: dae77...9d5
Gjest ti10 Skrevet 22. oktober 2023 #6 Skrevet 22. oktober 2023 Vær positiv, vis interesse for ham og by på deg selv. Ikke overfokuser på ett tema når du forteller om deg selv, enten det er kjæledyret ditt, jobben din eller ferien du akkurat har vært på.
norw Skrevet 22. oktober 2023 #7 Skrevet 22. oktober 2023 Rart å ta styringa på den måten, velge sted og så er det i tillegg en overraskelse, men overrasker meg ikke om noen damer synes at det er ålreit/tiltrekkende.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #8 Skrevet 22. oktober 2023 Fint med overraskelser, men håper dere har snakket såpass mye sammen at han vet hvilken mat du liker/misliker. Dumt å havne på restaurant som serverer sjømat om du er allergisk mot fisk liksom. Kos deg på date😊 Anonymkode: e5566...3e6 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #9 Skrevet 22. oktober 2023 Det hørtes gøy ut selv om jeg nok hadde fått litt noia også 🤭særlig så tidlig hvor man ikke kjenner hverandre 🙈 Anonymkode: c96e8...c85 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #10 Skrevet 22. oktober 2023 Overaskelse med å sitte i Resturant? Har han ellers kjennskap på din Resturant smak eller favoritt restauranten din?. jaja pass på sikkerheten iallfall. sier ikke han er galing, men det er jo tross alt en fyt du aldri har møtt før eller hverken kjenner. Anonymkode: 13fc7...8c0 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. oktober 2023 #11 Skrevet 22. oktober 2023 Jeg møtte han jeg dater nå på Tinder. Jeg synes det er kjekt med en mann som tar litt styring så da vi avtalte date sa jeg at jeg var åpen for det meste og da booket han et bord til oss. Jeg fikk riktignok vite hvor i forkant av daten, men han valgte et fint sted med god vin. Vi hadde chattet en uke før vi møttes og jeg hadde følelse på god kjemi og det stemte. Nå kommer han snart igjen(avstandsforhold) og han skal booke en restaurant. Nå er vi riktignok veldig lik mht både interesser, mat og det meste så jeg synes det er litt spennende at han tar litt ekstra initiativ mht hvor vi skal🤗
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #12 Skrevet 22. oktober 2023 Så herlig med en mann som tar styringen litt😍 Anonymkode: 5b97d...0c8
Humas Skrevet 22. oktober 2023 #13 Skrevet 22. oktober 2023 Vær oppmerksom på dine viktigste verdier, og hør hva hans er. At man liker fotball, sushi, reiser, trening, div film/serier er ikke verdier. Hva gir livet hans mening, hva er viktig i et forhold. Og stort obs. Lytter han til deg, eller er han opptatt av å snakke for mye seg selv? Et forhold er først forelskelse, deretter en lang reise med å tåle forskjelligheter som dukker opp egger hvert, og snakke/jobbe seg gjennom. Hvis han ‘love-bomber’ deg, så hold igjen. Et langt forhold skal tåle ‘gode og vanskelige dager’. Og prøv å lytte mellom linjene på det han sier. Good luck. Hilsen en som møtte kun en person på Tinder, han var ‘real deal’ og vi er på 7de året, og jobbet oss gjennom de vanskelige årene 2-5 år etter vi ble sammen (når den voldsomme forelskelsen ga seg for min del).
Gjest Geminisoul_83 Skrevet 23. oktober 2023 #14 Skrevet 23. oktober 2023 (endret) Humas skrev (13 timer siden): Vær oppmerksom på dine viktigste verdier, og hør hva hans er. At man liker fotball, sushi, reiser, trening, div film/serier er ikke verdier. Hva gir livet hans mening, hva er viktig i et forhold. Og stort obs. Lytter han til deg, eller er han opptatt av å snakke for mye seg selv? Et forhold er først forelskelse, deretter en lang reise med å tåle forskjelligheter som dukker opp egger hvert, og snakke/jobbe seg gjennom. Hvis han ‘love-bomber’ deg, så hold igjen. Et langt forhold skal tåle ‘gode og vanskelige dager’. Og prøv å lytte mellom linjene på det han sier. Good luck. Hilsen en som møtte kun en person på Tinder, han var ‘real deal’ og vi er på 7de året, og jobbet oss gjennom de vanskelige årene 2-5 år etter vi ble sammen (når den voldsomme forelskelsen ga seg for min del). Glemmer aldri første gangen jeg hørte hva er dine verdier under en date, hodet mitt gikk blank. Samme når jeg fikk høre: Hva brenner du for? Der svarte jeg: Å aldri miste meg selv igjen, ( jeg har trent i 4 år og gjort ting jeg aldri skulle tro at jeg noen gang kunne gjort) og rettferdighet. Endret 23. oktober 2023 av Geminisoul_83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå