AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #1 Skrevet 22. oktober 2023 Etter to år sammen slå jeg opp med nåværende x da jeg var 25. Følte at det var riktig da jeg vil utforske dating livet og livet generelt mens jeg var ung. I det jeg nærmet meg 30 årene begynte jeg å lete etter noe ektemann materiale, men har dessverre ikke funnet noen som virket passende i det jeg ble avvist, hostet og you name it. Har ligget med en god del menn, mest gjennom Happn og Tinder. Ingen av disse førte til noe seriøst. Nå som 32 åring har jeg muligens hatt noe lengre gående med en mann på 45. Men jeg svært misfornøyd med dating erfaringene og hadde fortsatt sterke følelser for xen. Bestemte meg for å ta kontakt med han og han var ikke singel, dessuten sa han noe med "Hva var det jeg sa, du ble virkelig puledukke" så la han på røret. Er helt nede. Hva burde jeg gjøre her? Xen min er like gammel som meg. Anonymkode: a5bee...6f9 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #2 Skrevet 22. oktober 2023 Drit i exen din! Anonymkode: 3a662...fed 14 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #3 Skrevet 22. oktober 2023 Dersom typen jeg var sammen med hadde sagt dette til meg når forholdet ble slutt. Hadde jeg ikke tenkt tanken engang med å ha han tilbake, det er helt ok å slå opp for hva enn det er for, men å ta kontakt igjen fordi du ikke finner noen er vel mye å ta i. du gjorde det slutt og ga din endelig svar, han har da gått gjennom mye for å komme over deg så åpner du gamle sår igjen? Anonymkode: 36f1b...d30 13 7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #4 Skrevet 22. oktober 2023 Herregud, vær takknemlig for at han var opptatt. Han er ikke noe for deg Anonymkode: cb967...1f0 5 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #5 Skrevet 22. oktober 2023 Hva tenker du at du burde gjøre for noe? Jeg kan i grunnen ikke se at du har noen andre alternativer enn å gå videre med livet ditt. Hvorfor bry deg så mye om hva en eks sier for å såre deg? Anonymkode: 29871...13e 4
Million Skrevet 22. oktober 2023 #6 Skrevet 22. oktober 2023 (endret) Dette innlegget er som skapt for og høres ut som noe som herrene på KG vil godte seg riktig mye over og nikke bekreftende til, "kvinner går ut på dato etter 25 akkurat som jeg alltid har sagt" osv. Vær forberedt på en drittstorm. PS! Ikke gi opp, ts, den rette mannen finnes der ute. Men det er ikke alltid Tinder er rette plass å lete. Endret 22. oktober 2023 av Million 23 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #7 Skrevet 22. oktober 2023 Drit i ham. Anonymkode: e452f...d01 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #8 Skrevet 22. oktober 2023 Vel, jeg tenker han hadde litt rett. Du dumpet han fordi du trodde gresset var grønnere på den andre siden.. Du pulte rundt, fant ut at det ikke var noe bedre og ønsket deg tilbake til din grønne plen. Du tok feil, han fikk rett. Nå er det noen andre som nyter den grønne plenen, og du har ingen plen. Du finner nok en ny plen du kan vanne, men anbefaler deg å drive med litt selvransakelse først. Anonymkode: 99cf8...fcd 16 22
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #9 Skrevet 22. oktober 2023 Det høres ut som en tåpelig brikke i det puslespillet incel-universet utgjør. Ikke bry deg om fyren, han er en tulling som prøver å prakke på deg ideen om at kvinners verdi er avhengig av ungdom og jomfruelighet. Den ideen stemmer ikke, men de gutta vil begrense kvinner for å føle seg bedre selv. Anonymkode: 89cf7...178 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #10 Skrevet 22. oktober 2023 27 minutter siden, AnonymBruker said: Hva burde jeg gjøre her? Anonymkode: a5bee...6f9 Du hørte ikke på en mann den gangen. En mann som kjente deg godt og som predikerte fremtiden din, noe som viste seg å treffe ganske bra. Du går nå til KG for å høre primært på kvinners råd. Kvinner som ikke kjenner deg bra. Kvinner som i høy grad er single, ikke lykkes og gjerne er bitre på menn. Lykke til sier bare jeg... Anonymkode: e469a...7ee 9 2 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #11 Skrevet 22. oktober 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du hørte ikke på en mann den gangen. En mann som kjente deg godt og som predikerte fremtiden din, noe som viste seg å treffe ganske bra. Du går nå til KG for å høre primært på kvinners råd. Kvinner som ikke kjenner deg bra. Kvinner som i høy grad er single, ikke lykkes og gjerne er bitre på menn. Lykke til sier bare jeg... Anonymkode: e469a...7ee Bra du presiserer at det bare er du som sier det. Anonymkode: 78ec8...249 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #12 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vel, jeg tenker han hadde litt rett. Du dumpet han fordi du trodde gresset var grønnere på den andre siden.. Du pulte rundt, fant ut at det ikke var noe bedre og ønsket deg tilbake til din grønne plen. Du tok feil, han fikk rett. Nå er det noen andre som nyter den grønne plenen, og du har ingen plen. Du finner nok en ny plen du kan vanne, men anbefaler deg å drive med litt selvransakelse først. Anonymkode: 99cf8...fcd Nettopp. Du dumpet ham, tar kontakt igjen etter å ha pult deg ferdig. Han reagerer selvsagt litt for krasst, men hvordan skal en såret mann reagere da når eksen som dumpet ham plutselig vil tilbake etter å ha fått levd livet og vil ta til takke med ham igjen? Vi kan godt snakke pent, enig i det. Men å kalle dette incel osv når det er helt legitime følelser for ham å ha blir mannehat. Anonymkode: e690d...a36 26 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #13 Skrevet 22. oktober 2023 Tror hi må være en fiktiv "kvinnes" erfaringer, skrevet for å få svar som formidler incel-logikk. Som er erfaren og mye eldre kvinne, det fungerer faktisk ikke sånn. Det er ikke vanskelig å finne en mann, men det er vanskelig å finne en BRA mann. En bra mann vil forstå kvinners behov for å gjøre egne erfaringer og være et fritt individ før man blir en del av et etablert par. Anonymkode: 89cf7...178 14 9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #14 Skrevet 22. oktober 2023 Du slo opp fordi du kjedet deg og «ville utforske datinglivet»? Er ikke det bare en fin måte å si at du ønsker å møte, og kanskje ligge med, mange? Og dette selv om du «hadde sterke følelser»? Så møtte du mange, og oppdaget at verden er full av skuffelser. Hva trodde du da du tok kontakt med eksen? At han skulle være dypt takknemlig over å endelig være bra nok for eksperimentelle deg? Du valgte å gjøre det slutt for å «utforske datinglivet». Nå må du leve med konsekvensene av det valget. Anonymkode: 6d43f...53a 12 4
Macro Skrevet 22. oktober 2023 #15 Skrevet 22. oktober 2023 Du dumper typen din av den enkle grunn at du vil teste andre menn, og så synes du synd i deg selv når han ser deg som verdiløs 8 år senere? Din tabbe, og godt for mannen at han slapp unna deg. Han hadde jo rett i spådommen sin. 14
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #16 Skrevet 22. oktober 2023 Hva du burde gjøre? Gå videre. Det er jo drit teit å ta kontakt med en eks etter så mange år og forvente at han fortsatt skal være interessert. Anonymkode: 841c0...12d 7
Tiuren Skrevet 22. oktober 2023 #17 Skrevet 22. oktober 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Det høres ut som en tåpelig brikke i det puslespillet incel-universet utgjør. Ikke bry deg om fyren, han er en tulling som prøver å prakke på deg ideen om at kvinners verdi er avhengig av ungdom og jomfruelighet. Den ideen stemmer ikke, men de gutta vil begrense kvinner for å føle seg bedre selv. Anonymkode: 89cf7...178 8 minutter siden, AnonymBruker said: Tror hi må være en fiktiv "kvinnes" erfaringer, skrevet for å få svar som formidler incel-logikk. Som er erfaren og mye eldre kvinne, det fungerer faktisk ikke sånn. Det er ikke vanskelig å finne en mann, men det er vanskelig å finne en BRA mann. En bra mann vil forstå kvinners behov for å gjøre egne erfaringer og være et fritt individ før man blir en del av et etablert par. Anonymkode: 89cf7...178 Hva i all verden har dette med "incel" å gjøre, bortsett fra korstoget du fører inni ditt eget hode? Ex av TS var jo ikke singel, han var i et forhold???? 10
Macro Skrevet 22. oktober 2023 #18 Skrevet 22. oktober 2023 Tiuren skrev (Akkurat nå): Hva i all verden har dette med "incel" å gjøre, bortsett fra korstoget du fører inni ditt eget hode? Ex av TS var jo ikke singel, han var i et forhold???? Her på KG skal menn ha skylden for alt. Tanken om at kvinner kan være "bad eggs" er helt fjern.😂 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #19 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror hi må være en fiktiv "kvinnes" erfaringer, skrevet for å få svar som formidler incel-logikk. Som er erfaren og mye eldre kvinne, det fungerer faktisk ikke sånn. Det er ikke vanskelig å finne en mann, men det er vanskelig å finne en BRA mann. En bra mann vil forstå kvinners behov for å gjøre egne erfaringer og være et fritt individ før man blir en del av et etablert par. Anonymkode: 89cf7...178 Helt uenig, bra menn kommer i flere varianter. En bra mann som trenger mange «egne erfaringer» før han slår seg til ro vil kanskje ha forståelse for at kvinnen han møter ønsker det samme. Men det kan trolig fortsatt være vondt å få høre «kanskje, men jeg vet ikke helt, må ha mange å sammenligne med», og det er ikke sikkert han ønsker å vente mens hun sammenligner og kanskje velger en annen. En bra mann som ikke trenger mange «egne erfaringer» for å vite at kvinnen han møter er den rette for seg vil sannsynligvis tenke at hun da ikke var den rette likevel, for han ønsker noen med samme grad av forpliktelse som seg selv. Anonymkode: 6d43f...53a 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #20 Skrevet 22. oktober 2023 Tiuren skrev (Akkurat nå): Hva i all verden har dette med "incel" å gjøre, bortsett fra korstoget du fører inni ditt eget hode? Ex av TS var jo ikke singel, han var i et forhold???? Ideologien, kjære Watson. Det er jo et føkkings univers av skrudde tanker fra ytre høyre, kristenkonservatisme (fra folk uendelig langt fra kirka), kvasibiologi og kommersielle interesser formidla via sosiale medier. Anonymkode: 89cf7...178 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå