Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangsmor, og har ikke hatt noe særlig erfaring med babyer fra før, så vet ikke hva som er normalt. Vår er nå 10 mnd, syns det er gøy å være med ute. Sitter stort sett å fikler med ting, MEN hu stapper slt mulig i munnen. Steiner, blader osv, å jeg får jo litt hetta. Hva lar dere så små barn gjøre? 🙈 er steinen stor nok til at hun ikke får hele i munnen så lar jeg henne smake på, er ikke bakteriene jeg er redd for sånn sett, er vel mer at hun skal sette noe i halsen 😮‍💨 

Anonymkode: d72b9...918

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er førstegangsmor, og har ikke hatt noe særlig erfaring med babyer fra før, så vet ikke hva som er normalt. Vår er nå 10 mnd, syns det er gøy å være med ute. Sitter stort sett å fikler med ting, MEN hu stapper slt mulig i munnen. Steiner, blader osv, å jeg får jo litt hetta. Hva lar dere så små barn gjøre? 🙈 er steinen stor nok til at hun ikke får hele i munnen så lar jeg henne smake på, er ikke bakteriene jeg er redd for sånn sett, er vel mer at hun skal sette noe i halsen 😮‍💨 

Jeg er også veldig redd for det! Mi jente tar alt i munnen, men det hjelper å putte tutten i munnen hvis hun bruker det😆det hjelper en liten stund😅

Anonymkode: 8abb5...55e

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er også veldig redd for det! Mi jente tar alt i munnen, men det hjelper å putte tutten i munnen hvis hun bruker det😆det hjelper en liten stund😅

Anonymkode: 8abb5...55e

Bruker smokken kun ved soving, ellers bruker hu den bare som en leke, så den blir kastet fort når det ikke er i søvntid🙈 

Skrevet

Veldig kjent :P Jeg passet på små steiner og planter pga kvelningsfare og mulig giftig (jeg har ikke peiling). Sa æsj og stoppet fra å spise hver gang så godt jeg klarte, og nå som hun er eldre går hun rundt og tar på ting ute og sier æsj æsj æsj 😄 

Anonymkode: 538c0...a36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...