Gå til innhold

Bivirkninger av hormonplaster

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker sequidot hormonplaster, begynte for to dager siden. Jeg har nå fått tåkehjerne, er ekstremt trøtt, kvalm, hetetokter har økt og hodepine hele tiden. Føler meg rar og utenfor meg selv. Skal snakke med legen på mandag, men kan noen si meg om dette høres normalt ut? Og om det går over? I så fall etter hvor lang tid? 

Slik jeg ser det er jeg verre enn jeg var før jeg startet. Jeg er 50 år og tar plaster pga overgangsalderrelaterte plager, men synes plagene ble bedre av å kutte ut sukker og unødvendige karbohydrater og tenker nå at jeg kanskje ikke trenger dette plasteret… 

Anonymkode: de436...761

• Nyttig 1
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.10.2023 den 9.28):

Jeg bruker sequidot hormonplaster, begynte for to dager siden. Jeg har nå fått tåkehjerne, er ekstremt trøtt, kvalm, hetetokter har økt og hodepine hele tiden. Føler meg rar og utenfor meg selv. Skal snakke med legen på mandag, men kan noen si meg om dette høres normalt ut? Og om det går over? I så fall etter hvor lang tid? 

Slik jeg ser det er jeg verre enn jeg var før jeg startet. Jeg er 50 år og tar plaster pga overgangsalderrelaterte plager, men synes plagene ble bedre av å kutte ut sukker og unødvendige karbohydrater og tenker nå at jeg kanskje ikke trenger dette plasteret… 

Hei, kan jeg spørre hva du fant ut her? 

Anonymkode: 07986...0f7

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.10.2023 den 9.28):

Skulle også gjerne visst mer om dette, da jeg nettopp hentet plaster på apoteket og nøler litt med å sette det på 🫣 er jo så dum at jeg googler 🫣

Anonymkode: e5643...2a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker testosteron gel i tillegg for å få hjernen til klarne og for å få økt sexlyst . 
Det fungerer for meg . 
Jeg opererte bort eggstokkene pga cyster, men det var etter at overgangsalderen hadde gjort sitt inntog 

Anonymkode: 013ad...c94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...