Gå til innhold

Er jeg rar? Liker at kjæresten får orgasmer mine i tighte jeans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er jeg en smule rar, eller er det en fetish?

Tar denne anonymt pga fordommer.

Jeg oppdaget at kjæresten min får orgasmer i mine tighte jeans og legger de til vask etterpå. Vi er sånn omtrent samme size så han klarer å presse seg inn i mine jeans og han låner mine jeans sånn til vanlig.

Men for en stund siden oppdaget jeg jeans som lå til vask, som det var som det var masse utløsnings søl i. Ble litt himmelfallen med en gang, men tenkte ikke mer over det, intill det skjedde igjen og igjen. Ble først forbannet, men kjente også en sitrende kåthet over å vite at han fikk orgasme i mine jeans.

Jeg har ikke konfrontert han med det, later som ingen ting. Jeg er ikke lenger forbannet, men nysgjerrig og kåt. Burde jeg snakket med han, kanskje involvert mine jeans på han når vi har sex? Kunne det løftet både hans og min sex til nye høyder.

Eller skal jeg bare la han få gjøre det i det «skjulte»

K25

Anonymkode: fb2f3...bcf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting er i hvert fall sikkert. Du er ikke en kvinne på 25...

Anonymkode: 2ea5a...fde

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det høres ut som det er fyren som skriver her, gitt...

Anonymkode: 5a738...f45

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En ting er i hvert fall sikkert. Du er ikke en kvinne på 25...

Anonymkode: 2ea5a...fde

Første på fordommer-listen ja. Min alder og mitt kjønn kan du faktisk ikke uttale deg om. Yes, K25.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det høres ut som det er fyren som skriver her, gitt...

Anonymkode: 5a738...f45

Andre på fordommer-listen gitt.

Ærlig talt, jeg forventer seriøse svar. Dere andre kan la være å svare.

Gjest Refreng
Skrevet

Vi husker jo at du har skrevet om dette før, så vi vet at du er mannen. Ingen er interessert i denne greia di

Skrevet
Refreng skrev (Akkurat nå):

Vi husker jo at du har skrevet om dette før, så vi vet at du er mannen. Ingen er interessert i denne greia di

Der ja, der kom fordom nr tre det gitt. Jeg er hverken mann eller har skrevet om dette tidligere

Skrevet

Til alle dere som ikke har annet enn tull å komme med, la vær å gå inn å les for bare å kommenter tull.

Skrevet

Det er du som kjenner han best og vet hvordan han vil reagere. 
Dersom du tror han blir flau over det, lar du han holde på sånn som nå. 
Om du tror han vil like å involvere deg i det, så snakker du med han om det. 
Da er det jo viktig at du nevner at du blir kåt av tanken på at han bruker dine jeans.

Du kan kanskje ta det opp på generelt grunnlag? Bare spørre om det er noe han drømmer eller fantaserer om? Noe han kunne tenkt seg å prøve sammen med deg?

Anonymkode: 12bc7...b14

Skrevet

Ja du er en smule rar, og det er en fetish.. Sånn, da har du fått svar enten du er mannen eller dama. 

Anonymkode: 015ac...4c8

• Nyttig 1
Skrevet

Åletrange jeans 

Anonymkode: 9e11f...70f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja du er en smule rar, og det er en fetish.. Sånn, da har du fått svar enten du er mannen eller dama. 

Anonymkode: 015ac...4c8

Takk for svar. Ja det er riktig det, jeg føler meg faktisk litt rar som tenner på at han gjør dette. Føler det er en fetish fra min side, også for hans del, men allikevel, det er litt uskyldig. Han skader ingen og føler det litt frekt på en tennende måte at han gjør det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er du som kjenner han best og vet hvordan han vil reagere. 
Dersom du tror han blir flau over det, lar du han holde på sånn som nå. 
Om du tror han vil like å involvere deg i det, så snakker du med han om det. 
Da er det jo viktig at du nevner at du blir kåt av tanken på at han bruker dine jeans.

Du kan kanskje ta det opp på generelt grunnlag? Bare spørre om det er noe han drømmer eller fantaserer om? Noe han kunne tenkt seg å prøve sammen med deg?

Anonymkode: 12bc7...b14

Takk for seriøst svar. Jeg tror kanskje han blir flau hvis jeg facer det direkte og konfronterende. Litt usikker på om jeg på en måte skal prøve, men vet ikke helt hvordan. Har tenkt han bare kan få lov å fortsette i det skulte og late som ingen ting.

Det med fantasier er kanskje en fin måte, kanskje han innrømmer det og åpner opp for å ta det inn i vår sex. Eller at vi finner ut andre ting for å prøve ut nye spennende ting.

Takk ts

Gjest Paramount
Skrevet

Jeg ville nevnt det for han, dersom du er nysgjerrig på denne lysten. Det er mange sider ved kvinner som ikke utnyttes seksuelt pga manglende tillit, skam og skyldfølelse. Det har vært mye diskutert, slike ting som å lukte på truser feks, som ofte er en del av dette. Å prøve buksene hennes og samtidig fantasere om hvor sexy hun er forekommer nok oftere enn mange er klar over. Nysgjerrighet mikset med kåthet kan gi mange merkelige utslag, helst hos menn kanskje. Lykkelige er de som våger å prate om det, og kanskje i tillegg bruke det for å skape litt ekstra spenning i forholdet. Det er litt dumt dersom du, overfor kjæresten, skal tvinges til å skjule at du er kåt.

Noen ganger kan det være lurt å ikke nevne slike oppdagelser, og heller bare bruke den spenningen som ligger i det hver for seg, andre ganger ikke, spesielt dersom du tenner på det og vil vite mer om det. Det er veldig intimt, intimitet kan skape et unikt samhold. Og litt humor.

Skrevet

Siden han ikke setter på klesvasken, ønsker han tydeligvis å bli oppdaget…

Anonymkode: 7d45f...033

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Siden han ikke setter på klesvasken, ønsker han tydeligvis å bli oppdaget…

Anonymkode: 7d45f...033

Hm, kanskje det ja? Kan og være at han ville tenkt det var merkelig at han setter på klesvasken, siden det er noe han aldri gjør eller får lov til. Klær blir lett ødelagt.

Skrevet
Paramount skrev (4 timer siden):

Jeg ville nevnt det for han, dersom du er nysgjerrig på denne lysten. Det er mange sider ved kvinner som ikke utnyttes seksuelt pga manglende tillit, skam og skyldfølelse. Det har vært mye diskutert, slike ting som å lukte på truser feks, som ofte er en del av dette. Å prøve buksene hennes og samtidig fantasere om hvor sexy hun er forekommer nok oftere enn mange er klar over. Nysgjerrighet mikset med kåthet kan gi mange merkelige utslag, helst hos menn kanskje. Lykkelige er de som våger å prate om det, og kanskje i tillegg bruke det for å skape litt ekstra spenning i forholdet. Det er litt dumt dersom du, overfor kjæresten, skal tvinges til å skjule at du er kåt.

Noen ganger kan det være lurt å ikke nevne slike oppdagelser, og heller bare bruke den spenningen som ligger i det hver for seg, andre ganger ikke, spesielt dersom du tenner på det og vil vite mer om det. Det er veldig intimt, intimitet kan skape et unikt samhold. Og litt humor.

Jeg er veldig nysgjerrig på dette og kjenner kåtheten brenne i meg på tanken og spesielt da jeg finner tilsølte jeans. Går faktisk å sjekker klesvasken nesten hver dag og ofte finner jeg jeans han har kommet i. Kjenner mer og mer på at jeg må ta det opp med han, men litt engstelig på å ødelegge spenningen det gir. Kommer nok fortsatt å la han holde på i det skjulte, la han få kose seg i mine jeans. Kjenner jeg dirrer av tanken og spenningen.

Har tenkt tanken at det aller beste hadde vært å ferske han, det er utrolig intimt å oppdage kjæresten i full gang på vei til orgasme i mine jeans. Da ville jeg ha hjulpet han til orgasme i jeansen. Tror det ville fjernet all tabu og flauhet rundt det. Det ville garantert skapt et nytt deilig element inn i sexlivet vårt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er veldig nysgjerrig på dette og kjenner kåtheten brenne i meg på tanken og spesielt da jeg finner tilsølte jeans. Går faktisk å sjekker klesvasken nesten hver dag og ofte finner jeg jeans han har kommet i. Kjenner mer og mer på at jeg må ta det opp med han, men litt engstelig på å ødelegge spenningen det gir. Kommer nok fortsatt å la han holde på i det skjulte, la han få kose seg i mine jeans. Kjenner jeg dirrer av tanken og spenningen.

Har tenkt tanken at det aller beste hadde vært å ferske han, det er utrolig intimt å oppdage kjæresten i full gang på vei til orgasme i mine jeans. Da ville jeg ha hjulpet han til orgasme i jeansen. Tror det ville fjernet all tabu og flauhet rundt det. Det ville garantert skapt et nytt deilig element inn i sexlivet vårt.

Runkes godt på promperommet i kveld ser jeg.

Anonymkode: 94a14...759

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Runkes godt på promperommet i kveld ser jeg.

Anonymkode: 94a14...759

What??

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Fin oppskrift på hvordan du kan reagere. Det er bedre å bli opphisset av tanken bak, enn at buksen må vaskes litt ekstra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...