KnekkeBørre Skrevet 22. oktober 2023 #21 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nå skal ikke jeg si fra eller til hva det var. Men jeg er kvinne, og jeg fikler med ting. Kunne like godt vært en dings. Men i sofaen har jeg ofte ikke noe, og uten at jeg gjør noe bevist, har hånda funnet veien nedentil, og jeg, hva skal jeg kalle det, tvinner på håret der. Likt som å bruke en fidget leke egentlig. Bare noe for hånda å være opptatt med. Skjer som sagt uten en bevist tanke. Jeg er singel, ingen barn, og bor alene. Så er ingen som kan bli påvirket 😅 *Og jeg gjør selvsagt ikke slikt når jeg er på besøk hos noen. Skal man si at selv om det er en ubevist handling, så vet også hjernen at det ikke er sømmelig med en hånd nede der ute blant folk 😅 Anonymkode: 19022...518 Fy skamme seg! Å ta seg sånn til rette i eget hjem!! De trenger piller og umiddelbar innleggelse. Og lobotomi, ditt syke syyyke menneske 😉 Endret 22. oktober 2023 av KnekkeBørre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #22 Del Skrevet 22. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Fy skamme seg! Å ta seg sånn til rette i eget hjem!! De trenger piller og umiddelbar innleggelse. Og lobotomi, ditt syke syyyke menneske Du virker jo ikke god. Håper du ikke har noe med barn å gjøre. Anonymkode: 645cb...aa0 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snickersogtwist Skrevet 22. oktober 2023 #23 Del Skrevet 22. oktober 2023 Tror ikke man trenger å gjøre dette til en større greie enn hva det er. Såg senest på Live-TV at Joseph Guardiola satt i fiklet med utstyret under City kanpen, nekter å tru det va fordi han har «blotte» tendenser eller lignende 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #24 Del Skrevet 22. oktober 2023 9 minutter siden, KnekkeBørre said: Jeg liker "pille seg i nesa" referansen. Det er akkurat like harmløst som det denne mannen gjorde. Ikke særlig raffinert oppførsel, men dæven så naturlig. Ikke bli overrasket om mennesker slutte komme på besøk til deg ihvertfall. Det er det jeg har sett bli resultatet av ekle menn som ikke tar hensyn. Ei jeg kjente sluttet reise hjem til foreldrene sine for hun orket i tanken på å spise maten de lagde på grunn av sånt Anonymkode: 67223...70a 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #25 Del Skrevet 22. oktober 2023 Dette var en greie gjennom fotballen på starten av 2000-tallet. Flere av guttene jeg hadde i kroppsøving som holdt på med fotballen drev på med dette, og nei, det gikk ikke ubemerket hen i mine timer. Stemmer godt at den generasjonen har unger nå. Anonymkode: 1e6b1...061 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. oktober 2023 #26 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du virker jo ikke god. Håper du ikke har noe med barn å gjøre. Anonymkode: 645cb...aa0 Vi er ganske like vi 2 i den forstand at vi begge har en agenda. Jeg er her for å ha det litt moro. Og du er her for å ødsle ut elendighet og negativitet. Slapp av a'gitt. Livet er urettferdig med herlig likevel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 22. oktober 2023 #27 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva betyr det når menn konstant har hånda si i buksa? Min far gjorde alltid det. Vi har ikke hatt kontakt med han på flere år pga rus, men jeg syntes det var ekstremt ukomfortabelt på den tiden. Han la aldri merke til at han gjorde det selv og mente han bare «klødde seg» når jeg spurte. Mamma dytta borti han når han gjorde det og da stoppa han, men det tok ikke lang tid før han gjorde det igjen. Nesten så han ikke klarte å kontrollere det. Bare så det er sagt så har han aldri gjort oss noe og var en god far. Men jeg var og er enda nysgjerrig på hvorfor han gjorde det, kan det ha vært rusen? Når jeg tenker på det så er det veldig rart å ikke kunne kontrollere når man har 3 døtre og spesielt når vi så film i armkroken hans. Anonymkode: 1695e...3b1 Dette har ikke noe med rusen å gjøre. Enten runket han, eller så klødde det på grunn av dårlig personlig hygiene. Det er en av de to eller begge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 22. oktober 2023 #28 Del Skrevet 22. oktober 2023 Dette er helt normalt det er noe menn gjør av flere grunner. Det kommer vi aldri til å slutte med heller. Her kan dere lese mer om det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. oktober 2023 #29 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke bli overrasket om mennesker slutte komme på besøk til deg ihvertfall. Det er det jeg har sett bli resultatet av ekle menn som ikke tar hensyn. Ei jeg kjente sluttet reise hjem til foreldrene sine for hun orket i tanken på å spise maten de lagde på grunn av sånt Anonymkode: 67223...70a Av naturlige årsaker så har jeg aldri hatt besøk av mennesker som finner meg frastøtende. Så om disse skulle slutte å komme, så ville jeg rett og slett ikke lagt merke til det. Beklager det altså 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #30 Del Skrevet 22. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Av naturlige årsaker så har jeg aldri hatt besøk av mennesker som finner meg frastøtende. Så om disse skulle slutte å komme, så ville jeg rett og slett ikke lagt merke til det. Beklager det altså 😉 Tipper du har minimalt med besøk ja. Anonymkode: 645cb...aa0 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. oktober 2023 #31 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tipper du har minimalt med besøk ja. Anonymkode: 645cb...aa0 Du gjør det ganske dårlig på Lotto'n også tipper jeg 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #32 Del Skrevet 22. oktober 2023 Uvane. Han var vel redd utstyret skulle stikke av. Har møtt flere menn som har dette som uvane. Ikke spesielt sjarmerende og de fleste slutter jo med det, når de blir konfrontert med det. Anonymkode: 45e84...502 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #33 Del Skrevet 22. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (46 minutter siden): Som en mann som har for vane å gjøre akkurat det samme, la meg forklare. Jeg er hverken en avviker eller en potensiell "predator". Og det er det INGENTING som tyder på at nevnte Far heller er. Hånden har ofte hånden i buksen for å lette på ubehaget som oppstår mellom bukse og mage. Det har alt med komfor å gjøre. Avviker er den som som ser overgrep og uønsket sexuell adferd i alt. Skjerpings! 🙂 Forskjell å ha hånden mellom bukse og mage for å lette ubehag og ha hånden i kjønnsområdet lenger ned. Anonymkode: 4aadb...728 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #34 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har flere barn. Voksne nå. Ingen av dem eller noen andre jeg har vært i samme rom som tar seg på kjønnsoganet foran andre. Er det virkelig noen som ikke har lært det hjemme? Anonymkode: 645cb...aa0 Jeg lærer bort det til mine barn, at skal man klø eller ta på tissen sin, er det noe man gjør på badet og vasker hendene etterpå om man er borti. Vi skal ikke ta på kjønnsorganet foran andre. Anonymkode: 7fb85...3e6 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. oktober 2023 #35 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forskjell å ha hånden mellom bukse og mage for å lette ubehag og ha hånden i kjønnsområdet lenger ned. Anonymkode: 4aadb...728 Joda, alt er relativt. Men som trådstarter beskriver, så er det hånd i bukse som var problemstillingen. Kjønnsorganer var ikke selve temaet før du kom veivende inn med ett. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #36 Del Skrevet 22. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (1 time siden): Som en mann som har for vane å gjøre akkurat det samme, la meg forklare. Jeg er hverken en avviker eller en potensiell "predator". Og det er det INGENTING som tyder på at nevnte Far heller er. Jeg har ofte hånden i buksen for å lette på ubehaget som oppstår mellom bukse og mage. Det har alt med komfor å gjøre. Avviker er den som som ser overgrep og uønsket sexuell adferd i alt. Skjerpings! 🙂 Da får man ta på seg en løsere bukse enn å holde hånda der for å "lette på ubehaget" ... Anonymkode: 2e10b...0a1 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #37 Del Skrevet 22. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (4 timer siden): Joda, alt er relativt. Men som trådstarter beskriver, så er det hånd i bukse som var problemstillingen. Kjønnsorganer var ikke selve temaet før du kom veivende inn med ett. 😁 Skjønner ikke de som driver og angriper svaret ditt her. Ts spurte, du svarte, og resten bare kritiserer. Anonymkode: ab6d3...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. oktober 2023 #38 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke de som driver og angriper svaret ditt her. Ts spurte, du svarte, og resten bare kritiserer. Anonymkode: ab6d3...6ad Jeg forventer igrunn ikke annet 🙂 Jeg prøver å holde alle mine innlegg på en humoristisk frekvens. Noen - slike som Du, skjønner det. Mens andre vil bare se verden brenne. 🙂 Takk for hyggelig tilbakemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisada Skrevet 23. oktober 2023 #39 Del Skrevet 23. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (9 timer siden): Jeg forventer igrunn ikke annet 🙂 Jeg prøver å holde alle mine innlegg på en humoristisk frekvens. Noen - slike som Du, skjønner det. Mens andre vil bare se verden brenne. 🙂 Takk for hyggelig tilbakemelding. Mulig du tenker at du fremstår humoristisk, men det er neppe hvermannsens opplevelse av innleggene dine. Du forherliger en neandertaler-oppførsel som er lite kompatibel med farsrollen for tre døtre. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #40 Del Skrevet 23. oktober 2023 Har vi fått bekreftet fra TS om det er snakk om en hånd i bukselinningen, som på bildet, eller om han stt og holdt rundt stasen? Det er en enormt stor forskjell på dette, og på hvor greit det er å gjøre når det er andre mennesker rundt. Anonymkode: 4ded5...e01 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå